Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-09-2008, 17:00   #31
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 108
MP Rating: 0% (0)
Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.Rolle har mye å være stolt av.
Sv: Leke ute alene.

Hun får leke utafor huset aleine. Kikker stadig til henne, må vite hvor hun er. Nå er vi omringa av jorder da, og har en 50 meter lang vei ned til hovedveien- der får hun ikke gå- derfor passer jeg på henne. Unger kan jo glemme seg hvis de ser noe spennende....en pus eller noe... Jeg er veldig redd for veien da.
Holder på å lære henne og si ifra hvis hun går til naboen (mine foreldre), og hører med dem at de ser etter henne.

Hun får være ute "alene" mot at jeg har en viss oversikt... Har gård her (skummelt med dyr og maskiner...) og denne hovedveien....

Plassen man bor på har mye eller alt å si...
__________________
- 05
- 08
Rolle er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 17:53   #32
Veteranmedlem
 
Kaaka sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Kristiansand
Meldinger: 4,951
MP Rating: 0% (0)
Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Leke ute alene.

Hun får leke ute alene ja. I hagen riktignok. Men om hun vil det er jo en helt annen sak.
__________________
Det er bedre å være feit enn teit. Det første kan man hvertfall gjøre noe med!
Kaaka er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 18:48   #33
VIP-Medlem
 
Lykketrollet_ sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,341
MP Rating: 0% (0)
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Leke ute alene.

Nei, hun får ikke leke ute alene.

Når vi er hos mormor og fetteren på 6 er der får hun lov å være med han ut.
Han passer godt på henne.
__________________
Storesøster 05 - Lillesøster 07
Min kamp mot kreften Jeg er blitt frisk!
Lykketrollet_ er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 18:50   #34
Moderator
 
Diddlina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Grandiosabygda ;-)
Meldinger: 6,077
MP Rating: 100% (2)
Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Leke ute alene.

Her leiker både 2-åringen og 3-åringen ute aleine.

Kommer jo veldig ann på korleis en bor dette da...
__________________
'97, '00, Tuppeline juni '05 og Tøffeliten aug. '06.
........................... PM
Diddlina er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-09-2008, 19:55   #35
VIP-Medlem
 
Jannicke81 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Follo (Langhus)
Meldinger: 5,159
MP Rating: 0% (0)
Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Leke ute alene.

Nei min får ikke leke alene ennå.
Vi bor på ett ganske lite felt, og han ville nok ikke stukket av.
Men jeg føler meg ikke helt trygg ennå, så det blir nok en stund til jeg lar han leke uten tilsyn.
Må legge til at vi ikke har hage. Han hadde nok få vært i hagen alene om jeg kunne sett han gjennom vinduet hele tiden.
__________________
Mamma til storebror 05 og lillesøster 07
Jannicke81 er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-09-2008, 20:07   #36
Seniormedlem
 
Humle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 2,111
MP Rating: 0% (0)
Humle har en strålende fremtid.Humle har en strålende fremtid.Humle har en strålende fremtid.Humle har en strålende fremtid.Humle har en strålende fremtid.Humle har en strålende fremtid.Humle har en strålende fremtid.Humle har en strålende fremtid.Humle har en strålende fremtid.Humle har en strålende fremtid.Humle har en strålende fremtid.
Sv: Leke ute alene.

Nei han stikker av så fort han får sjansen..
Vi har både togbane og vei rett nedenfor huset..
__________________
Ha en fantastisk fin dag!
Humle er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-09-2008, 06:53   #37
Æresmedlem
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 18,242
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Leke ute alene.

Han får være ute i sandkassen, som står nedfor kjøkkenvinduet. Han har aldri gått utenfor synsrekkevidde, og det er ikke biltrafikk forbi her. Hadde vi hatt en av rekkehusleilighetene med trafikk forbi, så hadde han ikke fått være ute alene.
__________________
“God, grant me the serenity to accept the things I cannot change,
the courage to change the things I can,
and the wisdom to know the difference.”
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-09-2008, 07:24   #38
VIP-Medlem
 
Pusa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,138
MP Rating: 100% (8)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Leke ute alene.

Nei det får hun ikke, og det blir nok ikke noe tema på mange år ennå (desverre).

Vi bor i 2/3. etg på en blokk. Ytterdøra er kjempetung og har smekklås + en annen tung branndør vi må igjennom.

Håper virkelig vi får mulighet til å flytte om ikke så alfor mange år. Da er det ingen tvil om jeg skal på bakkeplan!!
__________________
20kg
Pusa er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-09-2008, 07:59   #39
Seniormedlem
 
Lucie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Jar
Meldinger: 2,111
MP Rating: 0% (0)
Lucie har en strålende fremtid.Lucie har en strålende fremtid.Lucie har en strålende fremtid.Lucie har en strålende fremtid.Lucie har en strålende fremtid.Lucie har en strålende fremtid.Lucie har en strålende fremtid.Lucie har en strålende fremtid.Lucie har en strålende fremtid.Lucie har en strålende fremtid.Lucie har en strålende fremtid.
Sv: Leke ute alene.

Snuppa får være ute uten meg tildels. Men det er fordi vi bor rolig til, og hun går alltid bare til huset nedenfor og leker med jentene der (7 og 4 år). Jeg har døra litt åpen, og hører det meste som skjer, og titter ut med noen minutters mellomrom her og der. Ser det som øvelse for henne i å bli selvstendig og å lære å ta beskjeder, og en øvelse for meg i å ikke behandle henne som om hun er 1 år gammel
__________________
Lucie er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-09-2008, 09:50   #40
Veteranmedlem
 
Hanne80 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Utenfor Stavanger
Meldinger: 3,553
MP Rating: 0% (0)
Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.
Sv: Leke ute alene.

Snuppa får være ute i sandkassen og ved disse-stativet alene. Men da med klar beskjed om å være kun der. Har døra åpen og sjekker med jevne mellomrom. Er flink til å bare være der. Men hun liker ikke å leke alene, så hun holder max ut i 10 min
__________________
Snuppa 1.aug 2005
Knerten 3.des 2007
Hanne80 er logget av   Svar med sitat
Svar

Stikkord
alene, leke


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:51.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com