Nick: gullli
Alder: snart 27
Antall barn:1. Ronja født mai 05
Sivilstatus:singel
Annet:Student, skal bli lærer når jeg er ferdig om ca 6 mnd...
Har ikke fått med meg at vi har blitt en 2005-klubb! Ikke hører jeg til i 2005 heller egentlig, men siden jeg vanket i desember 05-klubben fortsetter jeg her
Nick: Beata Alder: 31 foreløpig Antall barn: En jente født 1. jan 06 (termin 21.12.05) som blir storesøster til jul Sivilstatus: Gift Bosted: Trondheim omegn
Nick: Lúthien
Alder: snart 27
Antall barn: Ei jente født 21. desember '05
Sivilstatus: Samboer
Ellers: Jeg er også "stemamma" til jentas storesøster på snart 11 år
Nick: Heidi 77 Alder: Jeg er 30 Antall barn: 2 barn. født 2003, født 2005 Jenta mi født 1.juni-2003 og Gutten min født 31.juli-2005. Sivilstatus:Samboer Bosted:Oslo Annet:Jeg jobber 80% som adv.sekretær.
Nick: Ladybug*Alder: Jeg er 25 år. Antall barn:Har bare snuppa som er født 2. januar 2005 Sivilstatus: Samboer Bosted: Nordland Annet: Utdannet sykepleier og jobber 50% på et aldershjem her. For å fylle opp stillinga jobber jeg ekstra på sykehus. Snuppa har 80% plass i en familiebarnehage der hun stortrives
Nick:Moren Alder: 35 Antall barn: 2.marcus på snart 3 år og sondre som blir 16 år Sivilstatus: samboer Bosted: Bodø Annet: liker å være sammen med venner og familie. fortiden hekta med å gå på fjellet