Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-05-2008, 19:00   #21
Veteranmedlem

Christinamor sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 3,304
MP Rating: 0% (0)
Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.
Sv: Presentasjons tråd for 2005 mammaene :)

Nick: Christinamor
Alder: 37
Antall barn: 2: Mathias født i 2002 og Mina født 11.juni 2005
Sivilstatus: Gift
Annet: Opprinnelig fra Skien. Er på jakt etter ny jobb, og diller litt rundt i vikariater nå i sommer.

Fødselsrapport
Christinamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2008, 19:01   #22
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 8,570
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Nick: tinwin
Alder: 28
Antal barn: 2005 & 2007
Sivilstatus: Kjæreste
Gammel 23-05-2008, 19:29   #23
Veteranmedlem

Kaaka sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Kristiansand
Meldinger: 4,427
Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.

Nick: kaaka
Alder: 22
Antal barn: aug 2005
Sivilstatus: singel

Kaaka er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2008, 20:15   #24
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ringerike
Meldinger: 3,422
MP Rating: 100% (1)
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.

Nick: *Linda*
Alder: 24 år
Antall barn: Jente født februar 2005, og en gutt født mai 2007
Sivilstatus: Lykkelig gift
Annet: Jobber som assistent på ett sykehjem, utdanner meg til helsefagarbeider nå.
*Linda* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2008, 20:24   #25
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,277
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Nick: *star*
Alder: 79 modell
Antal barn: 2 gutter (februar 2005 og januar 2007)
Sivilstatus: samboer
Annet: arbeidsledig og hjemmegående med minstemann. Ser etter jobb når han begynner i barnehagen til høsten. Er på flyttefot etterhvert når vi bare får bestemt oss for hvor vi skal flytte
Gammel 23-05-2008, 21:07   #26
Æresmedlem - Moderator

Helene Harefrøken sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 17,073
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (1)
Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.

Nick: Helene Harefrøken her, men dere kan kalle meg HH
Alder: Fyller 25 i sommer
Antall barn: født august 05.
Sivilstatus: Samboer
Annet:Har vært sammen med min kjære i 10 år i juli. Jobber som sekretær i et lite firma og trives med det. Bor i et lite hus med garasje og hage. Lille går i barnehage og stortrives der(men selvfølgelig liker han seg godt hjemme med mamma og pappa også . Det var litt om jeg.

Jeg er også moderator sånn som Diddlina, er det noe du lurer på eller vil ha hjelp til så bare si i fra

Gleder meg til å bli kjent med alle dere 05' damene
Gammel 23-05-2008, 21:13   #27
Seniormedlem

*Ullsokk* sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,635
*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.

Nick: Tidligere September mamma. Heter Ullsokk på SM, så da blei jeg det her også. Skal jo inn i juliklubben, kan ikke hete september mamma da .
Alder: 29 år
Antall barn:M født i september 2005 og en liten en i magen som er ventet i juli.
Sivilstatus:Samboer i 11 år
Annet: Er ikke så veldig aktiv her inne, men kan hende det blir bedre når jeg nå skal ut i permisjon igjen i slutten av juni. Jeg er førskolelærer og jobber i barnehage.

Jeg er glad i scrapping, noe håndarbeid, elsker å lese bøker. Ellers holder vi på å total renovere ett hus. Har holdt på i snart 2 år og kommer nok til å holde på i 10 år til .

M - september 2005

Sist endret av *Ullsokk*; 24-05-2008 kl 11:15.
*Ullsokk* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2008, 21:18   #28
Supermedlem

Camilla82 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 1,323
Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.Camilla82 har en strålende fremtid.

Nick:Camilla82
Alder: 26

Antal barn:2, Elias 2,5år og Mini 10 dage
Annet:Jeg er nå hjemme med minstemann,men jobber til vanlig på et varemottak.

Camilla82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2008, 21:49   #29
Seniormedlem

minni sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tysvær
Meldinger: 2,377
minni har en strålende fremtid.minni har en strålende fremtid.minni har en strålende fremtid.minni har en strålende fremtid.minni har en strålende fremtid.minni har en strålende fremtid.minni har en strålende fremtid.minni har en strålende fremtid.minni har en strålende fremtid.minni har en strålende fremtid.minni har en strålende fremtid.

Kan jo presentere meg da jeg sviver innom en gang i blant.

Nick: minni
Alder: 73-modell
Antall barn: 3
Nussetrollene des-05 og Vesla feb-03
Sivilstatus:Gift
Annet:
Jeg jobber 100% i ett av landets største selskaper. Stortrives på jobb og syns selv jeg har det bra. Jeg har selvfølgelig verdens beste barn, de søsteste en kan tenkte seg.

Tiden flyr, i går var jeg nybakt mamma.
minni er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2008, 21:54   #30
Veteranmedlem

Lille*My sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,656
Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.

Nick: Lille*My
Alder: 35
Antall barn: 3 barn: født i juni 05 + født i oktober 07
Annet: Har vært stipendiat i 4 år etter fullført hovedfag, men stipendiatperioden er nå utløpt (uten at jeg er så veldig nært en ferdig avhandling), så jeg søker jobber nå i fødselspermisjonen. Fritidsinteresser er først og fremst friluftsliv, fjell, ski, klatring etc ...

Sist endret av Lille*My; 23-05-2008 kl 22:01.
Lille*My er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:17.