Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-05-2008, 13:00   #81
Supermedlem

Tyren79 sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Nord-Trøndelag
Meldinger: 1,204
MP Rating: 0% (0)
Tyren79 har mye å være stolt av.Tyren79 har mye å være stolt av.Tyren79 har mye å være stolt av.Tyren79 har mye å være stolt av.Tyren79 har mye å være stolt av.Tyren79 har mye å være stolt av.Tyren79 har mye å være stolt av.Tyren79 har mye å være stolt av.Tyren79 har mye å være stolt av.Tyren79 har mye å være stolt av.Tyren79 har mye å være stolt av.
Sv: Presentasjonstråd for 2005 mammaene :)

Nick : Tyren79
Alder : 29
Antall barn : Gutt født juni 05, venter gutt i juni-08
Sivilstatus : Samboer
Gammel 26-05-2008, 18:45   #82
Medlem

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 99
petrus er som en lysfontene.petrus er som en lysfontene.petrus er som en lysfontene.petrus er som en lysfontene.petrus er som en lysfontene.petrus er som en lysfontene.petrus er som en lysfontene.petrus er som en lysfontene.petrus er som en lysfontene.petrus er som en lysfontene.petrus er som en lysfontene.

Nick: petrus
Alder 30
Barn: Lillefrøken
sivilstatus: gift
Yrke: vikariat som prosjektleder
petrus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-05-2008, 21:03   #83
Tik
Veteranmedlem

Tik sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 3,554
Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.Tik har et ubeskrivelig bra rykte.

Nick: Tik
Alder: 34
Antal barn: 3.gutt 98,gutt 02 og jente 05
Sivilstatus:Samboer på 12. året...

Jobber 100% som montør av skilt,bilreklame og vindusdekor.

Guttaboys 98 02 & feb.05
Tik er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-05-2008, 22:03   #84
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 881
nektar har en strålende fremtid.nektar har en strålende fremtid.nektar har en strålende fremtid.nektar har en strålende fremtid.nektar har en strålende fremtid.nektar har en strålende fremtid.nektar har en strålende fremtid.nektar har en strålende fremtid.nektar har en strålende fremtid.nektar har en strålende fremtid.nektar har en strålende fremtid.

Nick: nektar
Alder: fortsatt under 30,
Antall barn: 1!
Sivilstatus: veldig singel..
Annet: er student, og håper på å gå videre til regnskap og revisjon på Høyskole til høsten

oktober
2005.

nektar er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-05-2008, 22:37   #85
nre
Seniormedlem

nre sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Elverum
Meldinger: 1,638
nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.nre har en strålende fremtid.

Nick:Nre
Alder:31
Antal barn: jente 1997-1999, gutt 03 og gutt 05
Sivilstatus:gift
Annet:Satt meg på skolebenken igjen, og er ferdig utdannet lærer om to år. Jobber litt som vikar siden av studiene.

Sist endret av nre; 02-11-2009 kl 17:55.
nre er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-05-2008, 23:41   #86
Medlem

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Rogaland
Meldinger: 297
Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.

Nick: Milie
Alder: 25
Antal barn: 2
Sivilstatus: Gift
Annet:
førskolelærer student
Gammel 27-05-2008, 12:08   #87
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,486
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Nick: Pearly (Tidligere PJK)
Alder: 23 år, snart 24 år (84 mod)
Antal barn: Christopher André - 31.01.05 og Noah Leander 12.01.07
Sivilstatus: Forlovet med kjæresten min på 4 året og er sammen i det 7 året
Annet: Går hjemme med minsten frem til høsten, da begynner han i barnhehage og jeg begynner å jobbe i klesbutikk, Boys of Europe Jeg har ADHD, fikk diagnosen desember-06 etter mange år med utredelse. Ting tar tid sier jeg bare for nå skal jeg prøve ut medesin, håper jeg får begynt før jeg starter i ny jobb i august!

Sist endret av Pearly; 21-06-2008 kl 12:24.
Pearly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2008, 12:18   #88
Seniormedlem

ellefanten sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: vestlandet
Meldinger: 2,237
ellefanten har en strålende fremtid.ellefanten har en strålende fremtid.ellefanten har en strålende fremtid.ellefanten har en strålende fremtid.ellefanten har en strålende fremtid.ellefanten har en strålende fremtid.ellefanten har en strålende fremtid.ellefanten har en strålende fremtid.ellefanten har en strålende fremtid.ellefanten har en strålende fremtid.ellefanten har en strålende fremtid.

Nick: Ellefanten
Alder: 75-modell
Antall barn: 1
Sivilstatus:Samboer
Annet:Jeg er arkitekt og jobber fulltid, skulle gjerne hatt 80% men så lenge samboer er arbeidsledig akademiker er ikke det mulig(han har sommerjobb nå heldigvis). Skulle gjærne vært i gang med bollebaking igjen, men av samme grunn soom den forige er det satt på vent.

PS: jeg er dyslektikker og gir desverre beng i rettskriving når jeg skriver her.

Sist endret av ellefanten; 27-05-2008 kl 19:32.
ellefanten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2008, 14:21   #89
Seniormedlem

Frysh sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,726
Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Presentasjons tråd for 2005 mammaene :)

Sitat:
Opprinnelig postet av JamJam Vis post
Nei, se nå tror jeg jammen jeg skal flykte med resten av junigjengen allikevel, du kommer til å få det fryktelig travelt om du skal sitte å le hver gang jeg stokker bokstaver og tall Lykketrollet..
Hårsår ja.....(ikke uvant)

Nick: Frysh (har hatt to andre nick i tiden min her også...)
Alder: 22 (blir 23 )
Antall barn: En gutt,men venter nr.2 i november
Sivilstatus: Samboer
Annet: Er veldig kozemozete av meg,bare spør Niobe,Pusa og MR.

Sist endret av Frysh; 27-05-2008 kl 14:28.
Frysh er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2008, 16:20   #90
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,693
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.Rhiina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Presentasjons tråd for 2005 mammaene :)

Nick: Rhiina, før i tiden het jeg Carina84
Alder: 24 år (84 mod)
Antall barn: Lucas feb 05 og Benjamin mars 07
Sivilstatus: Forlovet
Annet: Jobber på hotell som stuepike, men holder på å søker etter annen jobb. Så håper jeg får napp en plass. Ellers er begge guttene hjemme, begynner i barnehagen 1 aug.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:55.