Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Amming og flaske
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-03-2006, 11:43   #21
Æresmedlem
 
Nennemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 32,555
MP Rating: 0% (0)
Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Oppbevaring av morsmelk.

Sitat:
Opprinnelig postet av Vimsen
Men hva menes med 3-6 måneder i frysen?
Er det TRE eller SEKS måneder??
Du må sjekke kvaliteten når du har tint den opp.
__________________
Nennemor
Storesøster (f. juli-99) Storebror (f.mars-02) Lillebror (f. oktober -04)

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nennemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-03-2006, 11:44   #22
Æresmedlem
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2002
Sted: Haugesund
Meldinger: 10,387
MP Rating: 0% (0)
Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Oppbevaring av morsmelk.

Og? Hvis den er grønn er den gammle lissom?
__________________


September`02 og November`05
Vimsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-03-2006, 11:45   #23
Æresmedlem
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2002
Sted: Haugesund
Meldinger: 10,387
MP Rating: 0% (0)
Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Oppbevaring av morsmelk.

Nei, det er JEG som er grønn. Fnis.
__________________


September`02 og November`05
Vimsen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-03-2006, 14:51   #24
Medlem
 
wing sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 369
MP Rating: 0% (0)
wing har mye å være stolt av.wing har mye å være stolt av.wing har mye å være stolt av.wing har mye å være stolt av.wing har mye å være stolt av.wing har mye å være stolt av.wing har mye å være stolt av.wing har mye å være stolt av.wing har mye å være stolt av.wing har mye å være stolt av.wing har mye å være stolt av.
Sv: Oppbevaring av morsmelk

Kan man fryse mm som har stått i kjøleskapet i et døgn hvis man ikke får bruk for melken med en gang allikevel? Og kan jeg fylle på med frisk mm i beholderen hvor jeg allerede har fryst melk? (Obs, litt kronglete spurt, håper det var forståelig allikevel.)
__________________
vår lille snuppelupp kom til verden februar 2006



wing er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-03-2006, 16:31   #25
Medlem
 
BethBerry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 224
MP Rating: 0% (0)
BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.BethBerry er som en lysfontene.
Sv: Oppbevaring av morsmelk

Hva fryser dere ned MM i? Vanlige plastposer f.eks.
__________________
MAMMA06 PÅ SM
Mathias ble født 30.01.2006
-92 -95
BethBerry er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2006, 10:40   #26
Juniormedlem
 
lofotmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Lofoten
Meldinger: 21
MP Rating: 0% (0)
lofotmamma vil raskt nok bli berømt.lofotmamma vil raskt nok bli berømt.lofotmamma vil raskt nok bli berømt.lofotmamma vil raskt nok bli berømt.lofotmamma vil raskt nok bli berømt.lofotmamma vil raskt nok bli berømt.lofotmamma vil raskt nok bli berømt.lofotmamma vil raskt nok bli berømt.lofotmamma vil raskt nok bli berømt.lofotmamma vil raskt nok bli berømt.lofotmamma vil raskt nok bli berømt.
Sv: Oppbevaring av morsmelk

Sitat:
Opprinnelig postet av BethBerry
Hva fryser dere ned MM i? Vanlige plastposer f.eks.
Jeg har et utall av små tuppewarebokser i alle farger som jeg fryser melka i. Prøvde med isbitposer, men melka fikk en merkelig smak av tran. Til tross for at lillegutt elsker tran satte han ikke pris på denne merkverdige smaken d var blitt på melka.
__________________
født 2.Desember 2005
lofotmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2006, 12:31   #27
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Stjørdal
Meldinger: 2,105
MP Rating: 0% (0)
lille Siv har en strålende fremtid.lille Siv har en strålende fremtid.lille Siv har en strålende fremtid.lille Siv har en strålende fremtid.lille Siv har en strålende fremtid.lille Siv har en strålende fremtid.lille Siv har en strålende fremtid.lille Siv har en strålende fremtid.lille Siv har en strålende fremtid.lille Siv har en strålende fremtid.lille Siv har en strålende fremtid.
Sv: Oppbevaring av morsmelk

min melk blir sur i fryseren... den holder seg i ca 5 dager i kjøleskapet før den blir sur, men har tatt opp melk fra fryseren som ble fryst med en gang og var sur når den tina, den hadde vel stått en mnd eller noe sånn
__________________
Klem fra lille Siv (lilleMamma på SM)
Storesøster -12/10-05
Lillebror -19/7-08

lille Siv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-04-2006, 12:04   #28
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2003
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,921
MP Rating: 0% (0)
Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.Toria har mye å være stolt av.
Sv: Oppbevaring av morsmelk

Sitat:
Opprinnelig postet av BethBerry
Hva fryser dere ned MM i? Vanlige plastposer f.eks.
jeg har små tupperware-bokser som jeg fryser ned melka i
__________________
Toria er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2006, 17:50   #29
Seniormedlem
 
Sweety sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 2,370
MP Rating: 0% (0)
Sweety har en strålende fremtid.Sweety har en strålende fremtid.Sweety har en strålende fremtid.Sweety har en strålende fremtid.Sweety har en strålende fremtid.Sweety har en strålende fremtid.Sweety har en strålende fremtid.Sweety har en strålende fremtid.Sweety har en strålende fremtid.Sweety har en strålende fremtid.Sweety har en strålende fremtid.
Sv: Oppbevaring av morsmelk

Sitat:
Opprinnelig postet av honningbien
Og kan jeg fylle på med frisk mm i beholderen hvor jeg allerede har fryst melk? (Obs, litt kronglete spurt, håper det var forståelig allikevel.)
Det lurer jeg også på...
__________________
Søtnos f.24.03.06 og Lilletrille f.03.08.08
Sweety er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2006, 18:00   #30
Geo
Seniormedlem
 
Geo sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 1,728
MP Rating: 0% (0)
Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.Geo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Oppbevaring av morsmelk

Sitat:
Opprinnelig postet av Sweety
Det lurer jeg også på...
Jada, det kan du/dere. Men husk å klistre på en lapp eller noe hvor dere skriver datoen for første "melkeuttak" på - for den er holdbar kun i 3-6 måneder (det er jo relativt stort spenn da, jeg ville ikke latt det gått lenger enn 3 mnd. tror jeg) fra første påførte dato! Men det er alltid lurt å smake på den opptinte melka selv først, smaker den greit (ikke harskt) er det ok.
__________________
Geo og gutta fra Calcutta
September -97
September -01
Januar -06

tørDUlavære?

www.ammehjelpen.no

So ro, minstemann....

Sist endret av Geo; 27-04-2006 kl 18:03.
Geo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:54.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com