Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > April 2007

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-12-2007, 19:48   #71
Supermedlem

Spilloppa sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 617
MP Rating: 0% (0)
Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.
Sv: Vedviks lille mageboer....

oi! Må si det var en søt babymage nå ja
Spilloppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-12-2007, 20:23   #72
Seniormedlem

Boya sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: trondheim
Meldinger: 2,215
Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.

Så flott du er da...kjempe fin babymage jo...

Store 02
Lille 07
Bittelille termin 24.mars 09
Boya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-12-2007, 20:23   #73
VIP-Medlem

Emma:) sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Horten
Meldinger: 8,037
Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.

Se der ja... Skikkelig babymage allerede ja. Min vokste også mye fortere andre gangen. Men som legen min sa... når man blåser opp en ballong andre gangen er det mye lettere!

Emma:) er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-12-2007, 21:11   #74
Supermedlem

Scorpion sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,082
MP Rating: 100% (1)
Scorpion har en strålende fremtid.Scorpion har en strålende fremtid.Scorpion har en strålende fremtid.Scorpion har en strålende fremtid.Scorpion har en strålende fremtid.Scorpion har en strålende fremtid.Scorpion har en strålende fremtid.Scorpion har en strålende fremtid.Scorpion har en strålende fremtid.Scorpion har en strålende fremtid.Scorpion har en strålende fremtid.

Så søt kul du har fått da
Gammel 03-12-2007, 21:16   #75
Supermedlem

Vedvik86 sin avatar

Sted: Telemark
Meldinger: 979
Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.

Tusen takk damer
Syntes selv den har vokst godt den siste tida...
En liten oppdtering også i #1....om hvordan ståa i heimen er....
Gammel 03-12-2007, 21:19   #76
Veteranmedlem

Heohappy sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,384
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.

Så kjekt å lese oppdatering og se hvordan magen vokser, kjempekoselig!

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-12-2007, 23:17   #77
Supermedlem

Vedvik86 sin avatar

Sted: Telemark
Meldinger: 979
Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.

Da har jeg sitti og sullet for meg selv hele kvelden.. Oppdatert masse på 1.side...
Trenger hjelp til navn b.la
Gammel 04-12-2007, 10:56   #78
Veteranmedlem

Slafsemusa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 3,381
Blogginnlegg: 4
Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Moro å lese!
Men du, den vognen, hvordan vogn er det? Koster den masse? Trenger jo en selv, men jeg har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe av vogn..

Nydelig tøy du har kjøpt også.. Har ikke handlet noe enda jeg.. Og jeg må kjøpe masse siden det kommer ei lita jente.. Gleder meg stort, men skal kanskje vente til neste UL bare for å være sikker på at det er ei jente, men det er nok det.. Hehe..

Nok om meg..
Koselig å lese i tråden din!!!
E april -07
A april -08
Takk!
Slafsemusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2007, 11:33   #79
Supermedlem

Miwana sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,179
Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.

Er så koselig å følge med deg, kjempeflott mage

Du kan få det guttenavnet jeg ikke får bruke Ludvig
Simon og Ludvig, synes det ble søtt jeg..
Gammel 04-12-2007, 11:56   #80
Veteranmedlem

*Anita* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Sørlandet:)
Meldinger: 4,034
MP Rating: 100% (1)
*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.*Anita* har en strålende fremtid.

Linnea er kjempefint
Passer til Simon!!

Vist gutt,så syns jeg Jørgen hadde passe fint
Eller Fredrik Alexander

Kjempefin babymage

*Anita* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:38.