Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > April 2007

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-12-2007, 12:15   #81
Seniormedlem

karianne_80 sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 1,766
MP Rating: 0% (0)
karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.
Sv: Vedviks lille mageboer....

Åååå..så skjønn mage,,,savner fin gravid mage..

Stilig vogn da og skikkelig tøft tilbehør..det burde du ha ja
Gammel 04-12-2007, 12:16   #82
Seniormedlem

karianne_80 sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 1,766
karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.

Men du ang å feste bilsete sånn er jeg egentlig ikke for da,,for babyene bør ikke sitte så lenge i bilsete avgangen når de er så små,,bør heller ligge i baggen i vognen,,men det må du jo selv føle for da!!
Gammel 04-12-2007, 12:36   #83
Supermedlem

kinemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 938
MP Rating: 100% (5)
kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.

Kjempeflott mage!
Linnea er et vakkert navn, liker det godt selv. Synes Ludvig var et godt forslag til guttenavn
Fint utstyr du har sett på.
Jeg synes det er kjekt med bilsetefeste jeg da. Fint til kortere turer, og du ikke vil vekke den lille om hun har sovnet.

kinemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2007, 15:44   #84
Supermedlem

Vedvik86 sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Telemark
Meldinger: 979
Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av karianne_80 Vis post
Men du ang å feste bilsete sånn er jeg egentlig ikke for da,,for babyene bør ikke sitte så lenge i bilsete avgangen når de er så små,,bør heller ligge i baggen i vognen,,men det må du jo selv føle for da!!

Det er IKKE for å bruke til lange shoppingturer eller slikt, men rett og slett til snarkorte turer når babyen sover... Vi har mange "bare innom 5min stopp" da ingen av oss er glade i lange shoppingturer og da er det unødvendig å ta en sovende baby opp og ned...

Men er helt enig med deg altså. Har sett mange som omtrent bruker det som vogn og det syns jeg ikke noe om...

LineN: det er en easywalkersky duo. Den er shitdyr i norge (har sett de brukt på finn.no for opp mot 9000,- brukt uten bag
Men jeg askal bestille fra babyjungle. Da kommer ALTSAMMEN inkl mva, frakt og tollavgift på i underkant av 7000,- det er med en bag, adapter til stol g selve vogna...

Tusen takk for masse flotte navnforslag... Likte egentlig ALLE jeg da...
Jørgen hadde vi på vår forrige liste... ludvig var kjempesøtt
Og Anita: begge gutta dine har flotte navn som vi har vurdert...
Forsett gjerne å komme med navn.. (ser for mag at et 3-stavelsesnavn passer best)
Gammel 04-12-2007, 16:02   #85
Seniormedlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 1,537
line74 har en strålende fremtid.line74 har en strålende fremtid.line74 har en strålende fremtid.line74 har en strålende fremtid.line74 har en strålende fremtid.line74 har en strålende fremtid.line74 har en strålende fremtid.line74 har en strålende fremtid.line74 har en strålende fremtid.line74 har en strålende fremtid.line74 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av LineN Vis post
Moro å lese!
Men du, den vognen, hvordan vogn er det? Koster den masse? Trenger jo en selv, men jeg har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe av vogn..
Vi har en akkurat lik vogn nå, i sort, og er kjempefornøyde med den! Vi kjøpte den på Barnas hus og den kostet litt over 7000,- Inkludert bag! Men uten bilstolfeste da.. Den er verdt pengene, og er kjempelett å trille.

Kjempeflott mage du har fått, Vedvik! Godt å høre at alt går bra!

lillesøster født april 07
line74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2007, 16:11   #86
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 12,958
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Syns Leon passa til storebror sitt navn, jeg
Flotters vogn, da
Gammel 04-12-2007, 16:52   #87
Supermedlem

Vedvik86 sin avatar

Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.Vedvik86 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av _Kine Vis post
Syns Leon passa til storebror sitt navn, jeg
Flotters vogn, da
Nå kom akkurat sambo med sitt første navnforslag ever.....
Noah!!!!
Jeg har foreslått det før, men da var det totalt uaktuelt....

Line74: det var jo kjempebillig for den vogna da... Kanskje jeg skal sjekke der... Er jo bedre å kjøpe fra butikk her med tanke på garantier og sånn...
Gammel 04-12-2007, 17:14   #88
Veteranmedlem

Slafsemusa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 3,382
Blogginnlegg: 4
Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er jo såå dyrt da, passer liksom ikke min lommebok dessverre.. Men skal se om jeg kanskje får overtalt mannen.. Hehe
E april -07
A april -08
Takk!
Slafsemusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2007, 18:01   #89
Supermedlem

Vedvik86 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av LineN Vis post
Det er jo såå dyrt da, passer liksom ikke min lommebok dessverre.. Men skal se om jeg kanskje får overtalt mannen.. Hehe

Vet det er mye penger... Det er det for oss også...
Men til Simon har vi hatt endel bomkjøp når det gjelder vogn og det blir hvertfall dyrt.. Så denne gangen skal jeg kjøpe den vogna som jeg har lyst på med en gang.. Har hørt sååå mye bra om den.. De erfarne vogndamene her inne sier at til to tette er det enten denne eller OTH.. OTH er enda dyrere.. desuten har den dobbel kalesje og jeg vil ha to separate
Gammel 04-12-2007, 18:34   #90
Veteranmedlem

Slafsemusa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 3,382
Blogginnlegg: 4
Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Åhh.. Min mann kunne hatt hvilken som helst vogn han.. Merker ikke forskjell.. Og vi skal snart bygge hus og alt så jeg vet ikke om jeg tør begi meg ut på dette.. Men vil jo egentlig kjøpe en vogn jeg kanskje kan selge igjen..

Har du bestilt eller bare bestemt deg for hvilken du skal ha?
E april -07
A april -08
Takk!
Slafsemusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:50.