Muggis underfundige tanker!!
-En hverdagsblogg om Simone, mamman hennes
og reisen vi tar for å bli fire-
-En hverdagsblogg om Simone, mamman hennes
og reisen vi tar for å bli fire-
Følelsesladet bursdagsfeiring!
Postet 19-01-2008 kl 21:50 av Muggi
Idag har vi feiret vår lille datter!! Hun blir to år til tirsdagen, men vi har idag feiret med familie og venner. Jeg har bakt, vasket og holdt på i to dager og det ble ett veldig vellykket selskap.
Simone var i storhumør hele dagen og hun fikk masse fine gaver!
Mens jeg stod å laget Sjokolade-kake-sjørøverskip i går, kom nok engang de heftige følelsene om at jeg faktisk er mamma kastet på meg. Min mor kom bort til meg og sa at hun synes jeg var så flink som gjorde så mye utav bursdagen. Det jeg da sier er at jeg ikke tror det er mange som skjønner helt dette med å ønske så veldig ett barn, og ikke kunne få ett. Alle de gangene jeg har tenkt om jeg noen gang skal få kunne oppleve å ha ett slikt barneselskap. Om jeg noen gang vil oppleve en liten lubben hand som stryker meg over kinnet og sier "mamma min".. På slike dager som dette overstrømmes jeg av følelser og jeg konkluderer nok engang at jeg er ufattelig heldig som er mamma! Det er ingen selvfølge!
Begynte idag på første tablett i jakten på ett lite søsken! Måtte dette være starten på ennå flere bursdagsselskap!
Simone var i storhumør hele dagen og hun fikk masse fine gaver!
Mens jeg stod å laget Sjokolade-kake-sjørøverskip i går, kom nok engang de heftige følelsene om at jeg faktisk er mamma kastet på meg. Min mor kom bort til meg og sa at hun synes jeg var så flink som gjorde så mye utav bursdagen. Det jeg da sier er at jeg ikke tror det er mange som skjønner helt dette med å ønske så veldig ett barn, og ikke kunne få ett. Alle de gangene jeg har tenkt om jeg noen gang skal få kunne oppleve å ha ett slikt barneselskap. Om jeg noen gang vil oppleve en liten lubben hand som stryker meg over kinnet og sier "mamma min".. På slike dager som dette overstrømmes jeg av følelser og jeg konkluderer nok engang at jeg er ufattelig heldig som er mamma! Det er ingen selvfølge!
Begynte idag på første tablett i jakten på ett lite søsken! Måtte dette være starten på ennå flere bursdagsselskap!
Antall kommentarer 5
Kommentarer
Å, nå fikk jeg nesten tårer i øynene her.
Er ikke noen selvfølge at man blir mamma selv om man ønsker det nei! |
|
Postet 19-01-2008 kl 23:22 av Isa |
ååå håper dere har hatt en fantastisk feiring
|
|
Postet i går kl 11:30 av Upsidaysi |
Gratulerer med 2-årsdagen.
|
|
Postet i går kl 13:41 av Kattrine |
Tusen takk, jenter!!
|
|
Postet i går kl 14:10 av Muggi |
Nå ble jeg helt Gratulerer med vel overstått bursdagsfeiring! Lykke til med prøvingen!!
|
|
Postet i dag kl 07:48 av Endelig mamma til 2 |
Antall Trackbacks 0
Trackbacks
Siste blogginnlegg av Muggi
- Følelsesladet bursdagsfeiring! (19-01-2008)
- Yes, i`m ready! (15-01-2008)
- Mone fæsja fysjen!! (13-01-2008)
- Ny tilværelse i sikte? (13-01-2008)
- Muggis underfundige tanker! (11-01-2008)