Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger > Strwberri
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Gi rating til dette innlegget

T minus 11 days!

Postet 19-01-2008 kl 23:30 av Strwberri
Omtrentligen 11 dager til innflytting i nye leiligheta! Hurra! :heie:
Kjenner jeg gleder meg til å flytte, samtidig som jeg glatt skal innrømme at å flytte med en 3 måneder gammel baby er noe jeg IKKE tenker å prøve igjen frivillig. Hvertfall ikke om jeg skal pakke stortsett alt selv.

En del trøbbel i heimen er det og. Av en eller annen grunn har forholdet med gubben gått litt gaikens siste tiden, så jeg er igrunnen glad vi har flyttinga oppi det hele nå. Da slipper vi ta de helt store kranglene og kan få utsatt det hele en måneds tid til vi begge har summet oss og vet noen lunde hva vi vil. At det går an å være så trøtt som han er fatter og begriper jeg ikke. At man kan sove 12-14 timer og likevel være så trøtt at man sovner på sofaen etter å ha vært våken i 6 timer..

I tillegg har frøkna fått en pussig soverytme. Sover lite på dagtid og skal ikke sove om kvelden. Sover totalt sett 3-4 timer mellom 8 og 21, og holder seg likevel våken til hvertfall 24-tiden. Idag er første dag på lenge hun sovner før klokka har passert tolv.
Så idag skal mamma kose seg med pc, tv, brus og godter.. Evt bevilge seg selv en lang og god dusj uten forstyrrelser av barneskrik..

Speaking of barneskrik.. Funderer mer og mer på å sette igang produksjonen igjen snart. Få to tette og foreløpig si oss ferdig med det hele. Bare synd mannen har fullstendig hekke-panikk om dagen. Tror noen må forklare han at man blir ikke smelt på tjukken av litt kyssing.. Tror han har misforstått noe.. Mulig det skyldes at det hele startet med litt kyssing da..
Antall kommentarer 1

Kommentarer

Gammel
Isas avatar
Hihi. Tror gubben din har misforstått noe ja.
Postet i går kl 01:32 av Isa Isa is online now
 
Antall Trackbacks 0

Trackbacks

Siste blogginnlegg av Strwberri

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 22:37.





Powered by: vBulletin® Version 3.6.8,
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com