Bloggen til Kattrine!
13.11.2007; 4090 gram, 54 cm.
13.11.2007; 4090 gram, 54 cm.
Noen må slå meg - HARDT!!
Postet i går kl 16:58 av Kattrine
Jeg har nemlig begynt å tenke at det kanskje ikke hadde vært så dumt å bli gravid igjen om ikke så altfor lenge... Håper disse tankene forsvinner igjen snart, for jeg vil jo at kroppen skal komme seg igjen først. Jeg har hele tida tenkt at jeg vil vente et par år før vi får en til, men nå plutselig så dukker det opp tanker om å få en til med en gang. Og det VEIT jeg at kommer til å bli altfor slitsomt. Jeg er jo dødssliten innimellom nå, og tenk å gå gravid i tillegg a... Mange før meg som har klart det selvsagt, men.......................
Antall kommentarer 5
Kommentarer
Barna blir jo ofte enda mer krevende når de blir eldre da, så det blir kanskje ikke noe mindre slitsomt å vente. Men blir kanskje slitsom på en litt annen måte når man har små i hus..
Er kanskje ikke så moromt å ha to unger i trassalderen på en gang eller.. Jeg har i alle fall alltid tenkt at jeg vil ha noen år i mellom, menne, tiden får vise.. |
|
Postet i går kl 18:25 av Isa |
oj hehe...jeg har gått ofte og kranglet med meg selv om vi skal ha to tette eller ikke...ekstra vanskelig valg og ta siden vi brukte fire år på Amalie...hva om vi venter tre år..også tar det like lang tid...hva om det klaffer med en gang osv...
jeg tror at man bør nøye vurdere 2 tette...er mange fordeler..men også mye jobb vi har bestemt oss for vente litt..nyte den spennende tiden som kommer med Amalie..nyte henne til det fulle og hele også kommer nr to når kroppen min og jeg er klar for det |
|
Postet i går kl 18:40 av Upsidaysi |
Noen ønsker jo faktisk å få veldig tett og ser mange fordeler med det. Jeg, som Upsidaysi, brukte veldig lang tid på å gravid og pga det begynte vi prøvingen allerede etter 4-5 mnd, selvfølgelig uten hell..
Om jeg visste at jeg ble gravid av meg selv ville jeg personlig ventet til Simone var en 3-4 år. Jeg har sett eksempler hos mine venner og jeg ser det versjonen som den beste for meg. Du har utrolig mye spennende å vente, det kommer minneverdige øyeblikk som perler på en snor, med og uten baby i magen. |
|
Postet i går kl 19:03 av Muggi |
Ja, der har du et godt argument for å vente Upsidaisy. Å ha tid (og ork) til å nyte den første tida med Tormod. Det var nok til å overbevise meg i denne omgang, verre var det ikke.
|
|
Postet i går kl 19:13 av Kattrine |
he he...ja men det var faktisk slik jeg tenkte og...ha mulighet til å reise på ferie og ha full fokus på lille prinsessa vår...la hun få nyte det å få mye oppmerksomhet nå, før hun må dele den...slippe å ta spypauser mens jeg lærer Amalie å gå
|
|
Postet i går kl 19:49 av Upsidaysi |
Antall Trackbacks 0
Trackbacks
Siste blogginnlegg av Kattrine
- Moby-wrap (21-01-2008)
- Noen må slå meg - HARDT!! (20-01-2008)
- Ticker (20-01-2008)
- I alle dager... (19-01-2008)
- Slapp nok billig unna =D (19-01-2008)