25.05.2011
av
25-05-2011 kl. 21:00 (4692 Visninger)Helløv...
Som tiden flyr. Da er 17 mai vel overstått. 1 eksamen er gjennomført. Har en ny på fredag.
Hva har skjedd siden sist da. Jo jeg har vært ute å reist. Sist helg hadde jeg avlastning og da ble det så jeg tok en tur til tigerstaden og møtte en herlig gjeng med jenter som jeg kanskje ikke har sett på 10-15 år. Sikkelig artig å se dem igjen. Ble mye reising for en helg. Men det var verd det. Ble så fasinert av hun ene vi var hos. Hun hadde nemlig en kakadue papegøye. Den var så morsom. Jeg elsker dyr og fikk kontakt med den med en gang. Den har sin egen blogg og. Den kasta teposen min på klærne mine og t-skjea jeg hadde i koppen på klærne mine. Den var nemlig gal etter te.Har bestandig syns papegøyer er morsomme fugler og tror nesten jeg må skaffe meg en sånn en en gang når ungene blir større. Livet er herlig syns jeg tross alt.
Ungen blir større og bedre. Vi har vært en del og badet og må si ungene kommer seg fort fra å være redd for en vann skvett i ansiktet til å kjøre sklia for full rulle sist. Morsomt. Nå dusjer begge to. Takket være badinga vi har vært på har de foretrukket å dusje. Deilig for meg. I dag kom 4 åringen ut av dusjen og var så kry. Hun hadde skruvd av dusjen og tørket seg selv. Deilig at de vil gjøre ting sjøl.
Hun har forresten tatt hull i ørene også. Var en del mas her om hull i ørene. Så sa jeg ok greit. Du skal få prøve deg. Ellers er det nesten en uskreven regel her at man ikke skal ha hull i ørene før de skal begynne på skolen. Lurer på hvorfor egentlig? Men det gikk veldig greit. Hun syns ikke det var noe vondt så da så. Har ikke hatt noe problemer i etterkant heller. Det er vel snart to og en halv uke siden.
Tenk at jeg er snart ferdig med første året på hogskole. Rart. Håper jeg klare å stå på de to siste eksamene. Den på fredag. Ja har lesedag idag og imorgen og idag var det nesten umulig og klare og konsentrere seg om å lese. Fikk nå med meg litt. Men det er akkurat som noen ganger så sitter ikke ting samme hvor mye man leser. Mens andre ganger så går det rett inn.
Idag kom pappan innom. Han har sett ungene 1 gang på 1 mnd. Og i kveld var han innom hele 15 min. Snakker om å prioritere. Nå har han vært hos sin nye "kone" i helgen og fått duppa løken litt tenker jeg. Sex er nok viktigere for han enn egne barn.
Nå er bilen eu godkjent også. Så himla deilig å være ferdig med den bilen. Det kosta meg vel ca 8000 kr tilsammen.
Nå er det vel snart å begynne å planlegge ferien. Den går vel til sverige i år. Leksand tenkte vi. Blir jeg og ungene og søstra mi. Er sånn sommerland der. Tenker vi tar hytte uten dusj og do... må være litt primitivt på ferie. Ungene elsker det. Vi bader så mye lell at dusj blir ikke så viktig pluss at det er jo service bygg der. Det blir jo bare halve prisen å leie da.
Været for tiden er jaggu ikke mye å skryte av. Det er regn og kaldt.
Nei ellers var det vel ikke så mye mer. Måtte bare innom en tur.