Opprinnelig postet av ellvis Noen som vet jhvor de har fine kvadratiske rammer? Gjerne med passepartout og plass til bilde på ca 15-20 cm. Ser for meg noen ganske enkle med hvit/svart/grå/brun list, men er åpen for det meste (Bildene er gråtont eller sepia) Sjekk ut Finerammer.no. Der er det flere kvadratiske størrelser.
Jepp tenkte jeg jo kunne teste dette da Jeg har vel aldri vært noen god "blogger" Det går stort sett i stå i løpet av flau kort tid, hehe... Meeeeen vi prøver da Jeg begynte på skolen idag Skikkelig SKOLE Altså videregående skole, VG2 helsearbeider for å være helt korrekt. Litt kjipt og begynne på videregående i en alder av 25, men men, fordel er at jeg slipper almennfagene siden jeg tok ambulansefag ifjor, så jeg får veldig kjekke ...
Ny dag... i dag begynte barna på nye avdelinger i barnehagen. Det gikk veldig bra. Ikke noe skriking på noen av dem. I morgen skal store snuppa på ny barnehage 1 dag i uka. Er for å bli vant til siste plassen hun skal være i barnehagen. Der er de ute hele dagen. I morgen begynner min første skoledag og jeg er veldig spent. I går hadde vi en super dag. Huset var fullt av nabo unger før kl var 9... og en jente på 11 år spurte om å bli med hjem dit vi bodde før for å bade ...
Heisann. Da er snart en sommer på hell. Det går jaggu fort. Geysirland heimen har hatt en fin sommer. Jeg og ungene har vært i familiepark med dyr, åpen gård, besøkt bekjente, bursdager og i slutten av juli var vi 1 uke i Sverige. Da var søstra mi med. Vi var i Østersund og Orsa. Var vel ikke helt heldig med været. Men det var ok å komme seg bort en tur. Ble noen erfaringer rikere med det å ta med ungene på ferie. Har egentlig hatt ett greit forhold til faren ...
Hei, jeg har en blogg som tar for seg `alt`som har med barnet å gjøre, men med hovedfokus på interiør og gjør-det-selv prosjekter. Supert om du vil ta deg en titt og si hva du synes! Bloggen: My Wonderworld Fairytale
Jeg vil gjerne kjøpe hunter støvler til dattera mi, men jeg finner ikke i hennes størrelse. Hun er snart 2 år, og bruker 21. Vil kjøpe i 22, så de passer snart. Men jeg finner bare fra 25 og oppver. Vet dere hvor jeg kan få tak i så små??
Ikke pinlig altså,ble bare lagt inn feil.. Jeg har en datter på 15 mnd som har rød brunt hår. Mange reagerer visst på at hun har rødlig hår. Verken jeg eller pappan har rødt hår. Men mulig jeg har noe rødlig i min mørke brune manke. Jeg antok at dette vil hun vokse ifra seg,og bli mer brunt etter hvert? Flere som har erfart rødlig hår på de små? Og siden forandre hårfarge? Vil hun gå over til blondt eller brunt hår tro? Jeg er brunette,pappan var blond da ...
Opprinnelig postet av Djain Mina er født 7 februar 06, og er idag 107,5 cm høy. Hun veier rett i underkant av 15 kg. (på 4 års kontrollen i mars var hun 102 cm høy, så hun har strekt seg volsomt på bare noen mnd) I kles-størrelse bruker hun (110)116 i bukser (laaaang i bena) og stort sett kun bukser hvor det er mulig å sette strikk i livet, for ellers sklir de ned, for hun er som en 98/104 i livet (har noen shotser og 3-kvart tights i 98 som passer perfekt). Og (104)110 i gensere (kommer ann på hvor jeg kjøper ...