Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup


Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-01-2008, 19:10   #1
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,363
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Brudebuketter

Dersom det ikke finnes en tråd om dette allerede, så kunne vi jo legge inn bilder og linker til brudebuketter her.

Jeg prøvde å legge ut både bilder og linker....men det gikk ikke noen av delene...vil ikke kopiere - what!?!
__________________
2004 2007

14.04.09
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-01-2008, 11:20   #2
Supermedlem
 
Amantes sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 521
MP Rating: 0% (0)
Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.
Sv: Brudebuketter

Her er ala sånn buketten min skal være, bare at jeg skal ha den i dyp røde roser

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Storebror 02.10.01 .. og lillesøster 23.03.07
28.06.2008 ......... og lille spire 09




"
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better."
Samuel Beckett





Amantes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-01-2008, 11:27   #3
PB
Veteranmedlem
 
PB sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,748
MP Rating: 0% (0)
PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Brudebuketter

Amantes da: du skal vel ikke glemme å ha masse brudeslør innimellom der ?

Kjempefine! Skal du ha kulerund eller sånn halvmåne? (kulerund som i det bildet du såg i min tråd).
__________________
Prinsessemamma
PB er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-01-2008, 11:32   #4
Supermedlem
 
Amantes sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 521
MP Rating: 0% (0)
Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.
Sv: Brudebuketter

Sitat:
Opprinnelig postet av PlutseligBaby Vis post
Amantes da: du skal vel ikke glemme å ha masse brudeslør innimellom der ?

Kjempefine! Skal du ha kulerund eller sånn halvmåne? (kulerund som i det bildet du såg i min tråd).

HAHAHAHA det skal ikke finnes spoooooor av brudeslør i den buketten Den skal være kulerund dersom blomstermannen og jeg har forstått hverandre riktig.. hehehe
__________________
Storebror 02.10.01 .. og lillesøster 23.03.07
28.06.2008 ......... og lille spire 09




"
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better."
Samuel Beckett





Amantes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-01-2008, 12:13   #5
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,363
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Brudebuketter

Sitat:
Opprinnelig postet av Amantes Vis post
Her er ala sånn buketten min skal være, bare at jeg skal ha den i dyp røde roser

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Nyyyyydelige Akkurat som jeg liker de - helt runde. Jeg liker lyse farger da - som rosa, off-white og hvitt.
__________________
2004 2007

14.04.09
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-01-2008, 12:27   #6
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Brudebuketter

Jeg skal også ha dyp røde roser i buketten. Men min skal være lang og smal og hengende. Omtrent noe sånt som dette, bare med røde blomster:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-01-2008, 12:37   #8
Veteranmedlem
 
Lailaras sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 3,577
MP Rating: 0% (0)
Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Brudebuketter

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Du må lime bildet inn på det bildesymbolet over svarboksen. Mange fine buketter...
__________________
Laila
Storebror -92 Lillesøster -98

Lailaras er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-01-2008, 12:40   #9
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,363
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Brudebuketter

http://disneyweddings.go.com/site/we...cer/floral.jsp

Denne skal jeg mest sannsynlig ha
__________________
2004 2007

14.04.09
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-01-2008, 12:46   #10
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,363
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Brudebuketter

Sitat:
Opprinnelig postet av Lailaras Vis post
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Du må lime bildet inn på det bildesymbolet over svarboksen. Mange fine buketter...
ok, takk Jeg må prøve det når jeg har begge hendene fri....nå har jeg en liten tøtte på puppen og skriver med en hånd
__________________
2004 2007

14.04.09
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:16.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com