Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv > Familierelasjoner
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-04-2006, 11:35   #11
Supermedlem
 
Medlem siden: May 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 703
MP Rating: 0% (0)
Malinmor har en strålende fremtid.Malinmor har en strålende fremtid.Malinmor har en strålende fremtid.Malinmor har en strålende fremtid.Malinmor har en strålende fremtid.Malinmor har en strålende fremtid.Malinmor har en strålende fremtid.Malinmor har en strålende fremtid.Malinmor har en strålende fremtid.Malinmor har en strålende fremtid.Malinmor har en strålende fremtid.
Sv: Å huffameg å huffameg jeg er så sint som fy...

Det er vel neppe så mye man får gjort med dette, bortsett fra å være gode forbilder selv. Å henge ut moren har lite for seg.

Hun vet helt sikkert at røyk er skadelig, på samme måte som alle vet at søppelmat, brus og godteri er skadelig. Mange gir det likevel til ungene veldig ofte.
Malinmor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-04-2006, 12:45   #12
Supermedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Snart nytt hus :)
Meldinger: 1,295
MP Rating: 0% (0)
heffalompen har mye å være stolt av.heffalompen har mye å være stolt av.heffalompen har mye å være stolt av.heffalompen har mye å være stolt av.heffalompen har mye å være stolt av.heffalompen har mye å være stolt av.heffalompen har mye å være stolt av.heffalompen har mye å være stolt av.heffalompen har mye å være stolt av.heffalompen har mye å være stolt av.heffalompen har mye å være stolt av.
Sv: Å huffameg å huffameg jeg er så sint som fy...

Sitat:
Opprinnelig postet av kirsebær
Skikkelig synd at hun mora røyker inne, men det er vel ikke så mye å gjøre med det. Hun har tatt et dumt valg både for seg og sønnen, og slik er det.
__________________
-05 - -02 .....................Husbygging!
heffalompen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-04-2006, 12:50   #13
Supermedlem
 
HeidiC sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 1,052
MP Rating: 0% (0)
HeidiC har mye å være stolt av.HeidiC har mye å være stolt av.HeidiC har mye å være stolt av.HeidiC har mye å være stolt av.HeidiC har mye å være stolt av.HeidiC har mye å være stolt av.HeidiC har mye å være stolt av.HeidiC har mye å være stolt av.HeidiC har mye å være stolt av.HeidiC har mye å være stolt av.HeidiC har mye å være stolt av.
Sv: Å huffameg å huffameg jeg er så sint som fy...

Sitat:
Opprinnelig postet av Malinmor
Det er vel neppe så mye man får gjort med dette, bortsett fra å være gode forbilder selv. Å henge ut moren har lite for seg.

Hun vet helt sikkert at røyk er skadelig, på samme måte som alle vet at søppelmat, brus og godteri er skadelig. Mange gir det likevel til ungene veldig ofte.
Nei, jeg tror ikke hun vet at det er farlig. Hun røyker visst i bilen når guttungen er der også.
__________________
HeidiC er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-04-2006, 12:52   #14
Seniormedlem
 
Shannon sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2003
Meldinger: 2,761
MP Rating: 0% (0)
Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.
Sv: Å huffameg å huffameg jeg er så sint som fy...

Det er veldig trist med slik omsorgsvikt.
__________________
Gutten 2003
Jenta 2004
Shannon er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-04-2006, 13:04   #15
Seniormedlem
 
Nette77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,701
MP Rating: 100% (1)
Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.Nette77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Å huffameg å huffameg jeg er så sint som fy...

Sitat:
Opprinnelig postet av Claire
Jeg synes det er mildt sagt helt forkastelig at du tar opp dette med gutten. Barn er jo lojale mot sine foreldre, og du setter ham i en vanskelig situasjon. Dette må tas opp voksne imellom.
Signerer
__________________
Storegullet-97 , vetlegullet -06
og bonusgullet -07
Nette77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-04-2006, 15:52   #16
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 1,585
MP Rating: 0% (0)
Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.Julie har mye å være stolt av.
Sv: Å huffameg å huffameg jeg er så sint som fy...

Desverre er det noen som ikke veit sitt barns beste.
Hvorfor må hennes uvaner gå utover sønnen???
Men det er nok ikke så mye du får gjort med det tror jeg.
Bortsett fra at han har det røykfritt da han er hos dere




Sitat:
Opprinnelig postet av Silav
Det er ikke alle som vil tro at det er farlig, nei. Moren min f.eks bryr seg ikke så lenge barnet er over 2 mnd gammelt. Da er det bare å sitte kloss oppi å røyke, det skadet jo ikke oss, og heller ikke henne og hennes søsken. Så hvorfor er det plutselig blitt så skadelig nå?


Hadde det vært mamman min kunne ho fått valget mellom å ha barnebarnet sitt på besøk eller røyke inne.
Så sær er jeg
__________________
Store Mathea skravlebøtte
Lille Tilde bærebebbi

Julie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-04-2006, 16:07   #17
Medlem
 
Enits sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Meldinger: 306
MP Rating: 0% (0)
Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.Enits er et navn alle kjenner.
Sv: Å huffameg å huffameg jeg er så sint som fy...

Sitat:
Opprinnelig postet av Malinmor
Det er vel neppe så mye man får gjort med dette, bortsett fra å være gode forbilder selv. Å henge ut moren har lite for seg.

Hun vet helt sikkert at røyk er skadelig, på samme måte som alle vet at søppelmat, brus og godteri er skadelig. Mange gir det likevel til ungene veldig ofte.
Enits er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-04-2006, 18:16   #18
VIP-Medlem
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 6,413
MP Rating: 0% (0)
Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Å huffameg å huffameg jeg er så sint som fy...

Sitat:
Opprinnelig postet av Claire
Jeg synes det er mildt sagt helt forkastelig at du tar opp dette med gutten. Barn er jo lojale mot sine foreldre, og du setter ham i en vanskelig situasjon. Dette må tas opp voksne imellom.
Jeg er helt enig. Å bruke en fireåring som virkemiddel i en konflikt er helt bak mål. Dette får dere foreldrene klare opp i dere i mellom. Overfor gutten bør dere holde masken og late som at alt er akkurat som det skal være.
__________________
Teofelia, Frøkna juni 2002 og Blobben oktober 2006

Teofelia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-04-2006, 08:44   #19
Medlem
 
Mona sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 347
MP Rating: 0% (0)
Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.
Sv: Å huffameg å huffameg jeg er så sint som fy...

Først vil jeg si at det er helt forferdlig at noen velger å røyke i samme rom som barn. Det er noe man ikke gjør i dag når man er så opplyst om konsekvenser ved passiv røyking.

Når det er sagt synes jeg det er temmelig dårlig å ta dette opp med den lille gutten. Ta det opp med henne selv, eller få barnefaren til å gjøre det. Det er ikke rettferdig å stille ham i mellom.
Mona er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-04-2006, 15:38   #20
Supermedlem
 
juzzy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Romsdalen
Meldinger: 1,457
MP Rating: 0% (0)
juzzy har mye å være stolt av.juzzy har mye å være stolt av.juzzy har mye å være stolt av.juzzy har mye å være stolt av.juzzy har mye å være stolt av.juzzy har mye å være stolt av.juzzy har mye å være stolt av.juzzy har mye å være stolt av.juzzy har mye å være stolt av.juzzy har mye å være stolt av.juzzy har mye å være stolt av.
Sv: Å huffameg å huffameg jeg er så sint som fy...

Sitat:
Opprinnelig postet av Mona
Først vil jeg si at det er helt forferdlig at noen velger å røyke i samme rom som barn. Det er noe man ikke gjør i dag når man er så opplyst om konsekvenser ved passiv røyking.

Når det er sagt synes jeg det er temmelig dårlig å ta dette opp med den lille gutten. Ta det opp med henne selv, eller få barnefaren til å gjøre det. Det er ikke rettferdig å stille ham i mellom.
__________________
Prinsessa oktober 2000 ~ Prinsen november 2005

Stolt medlem av Superpuzzyene.
juzzy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:24.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com