Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv > Familierelasjoner
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-04-2006, 15:48   #21
Supermedlem
 
HeidiC sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 1,052
MP Rating: 0% (0)
HeidiC har mye å være stolt av.HeidiC har mye å være stolt av.HeidiC har mye å være stolt av.HeidiC har mye å være stolt av.HeidiC har mye å være stolt av.HeidiC har mye å være stolt av.HeidiC har mye å være stolt av.HeidiC har mye å være stolt av.HeidiC har mye å være stolt av.HeidiC har mye å være stolt av.HeidiC har mye å være stolt av.
Sv: Å huffameg å huffameg jeg er så sint som fy...

Tro meg; vi sier aldri noe nedsettende ellers om mora hans når han er til stede. At han én gang får høre at det er dårlig gjort av mora å røyke med han til stede tror jeg neppe han tar noen skade av for resten av livet (fælt så pedagogisk riktige alle her ble plutselig).

Vi må FORSØKE å stramme henne opp når det gjelder det meste, så det er jammen ikke enkelt bestandig. Ihvertfall når dama NEKTER å høre. Som jeg har fortalt et annet sted her er det nettopp blitt slutt mellom henne og typen. Han har reist til Afghanistan, og istedenfor å si til guttungen at det er slutt så sier hun at *** har dratt i KRIGEN!! Ingen unnskyldning for at vi skal prate over hodet på ungen når det gjelder henne, men jeg lurer på hvor han tar mest skade?


Én ting er alle de dumme tingene hun har sagt til/om meg, og det klarer jeg å heve meg over (selv om det er FRYKTELIG irriterende til tider). men trodde hun hadde mer vett når det kom til sønnen sin. Der tok jeg jaggu feil, gitt!!
__________________
HeidiC er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-04-2006, 16:53   #22
VIP-Medlem
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 6,413
MP Rating: 0% (0)
Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Å huffameg å huffameg jeg er så sint som fy...

Sitat:
Opprinnelig postet av HeidiC
Tro meg; vi sier aldri noe nedsettende ellers om mora hans når han er til stede. At han én gang får høre at det er dårlig gjort av mora å røyke med han til stede tror jeg neppe han tar noen skade av for resten av livet (fælt så pedagogisk riktige alle her ble plutselig).
Det er jo ikke så greit for oss å vite hvor ofte slikt skjer, for det står det ingen ting om i det opprinnelige innlegget. Vi kan jo bare forholde oss til det du faktisk skriver, og når innlegget ditt fokuserer på samtalen du har hatt med din stesønn, så er det jo ikke så rart om svarene du får fokuserer på idet samme, er det vel?
__________________
Teofelia, Frøkna juni 2002 og Blobben oktober 2006

Teofelia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-04-2009, 08:56   #23
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Sted: bodø
Meldinger: 2
MP Rating: 0% (0)
malinl88 er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Å huffameg å huffameg jeg er så sint som fy...

Sitat:
Opprinnelig postet av HeidiC Vis post
... for alt er bare tull og tøys i Kardemomme by

Uff. Føler meg som tante Sofie nå, ja. Storebror kom hit nettopp, for som jeg fortalte i en annen tråd skal mora hans i barnedåp.

Det STINKET røyk av håret hans, og jeg spør; "Røyker mamma inne igjen nå, eller?" Han svarer ja på dette, hvorpå jeg sier: "Har du sagt til mamma at det må hun ikke gjøre?". Det har han gjort og jeg spør hva mamma sier til det. Guttungen sier ordrett at: "Mamma sier pappa egentlig bare tuller".

Kjenner jeg blir så forbannet. Etter det ble slutt mellom henne og typen har hun tydeligvis gått tilbake til gamle vaner. Og nå lukter det i tillegg verre enn noen gang.

Hva pokker skal man gjøre med slike kjerringer? Det hun sier til sønnen sin når hun påpeker at pappa bare tuller er jo at det ikke er så nøye om man røyker inne sammen med barn. Hadde liksom regnet med at hun sa "Ja uff, mamma er dum" eller no' sånt. Men - NEIDA

Argh!!
__________________
er enig i at hun ikke bør røyke inne med sønnen sin, men det er vel strengt tatt ikke din sak hva hun gjør siden hun er moren å ikke du??
men mannen din kan da si ifra til henne siden det er demmes felles barn?
malinl88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-04-2009, 09:29   #24
Seniormedlem
 
Hope3 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 2,417
MP Rating: 100% (2)
Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Å huffameg å huffameg jeg er så sint som fy...

Psst- gammelt tråd....

Fra 2006.....
__________________
Mamma til -98 -04 jente aug 07
Hope3 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-04-2009, 03:35   #25
Supermedlem
 
mamma_80 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Sted: ute i havgapet
Meldinger: 558
MP Rating: 100% (5)
mamma_80 har en strålende fremtid.mamma_80 har en strålende fremtid.mamma_80 har en strålende fremtid.mamma_80 har en strålende fremtid.mamma_80 har en strålende fremtid.mamma_80 har en strålende fremtid.mamma_80 har en strålende fremtid.mamma_80 har en strålende fremtid.mamma_80 har en strålende fremtid.mamma_80 har en strålende fremtid.mamma_80 har en strålende fremtid.
Sv: Å huffameg å huffameg jeg er så sint som fy...

ååå, dette er så travelt. En begynner å engasjere seg for fullt og så viser det seg at det er en eldgammel tråd.

Prøver å få svar likevell jeg da..hvordan går det med røykinga?har denne mamaen sluttet å røyke rundt gutten?
Er forøvrig enig i at du ikke burde sette gutten i en slik lojalitetskonflikt.
__________________
Mamma til tre søte små
mamma_80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:56.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com