Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-04-2009, 09:56   #11
Supermedlem

nordlandsjente sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Nordre Nordland
Meldinger: 649
MP Rating: 100% (2)
nordlandsjente har mye å være stolt av.nordlandsjente har mye å være stolt av.nordlandsjente har mye å være stolt av.nordlandsjente har mye å være stolt av.nordlandsjente har mye å være stolt av.nordlandsjente har mye å være stolt av.nordlandsjente har mye å være stolt av.nordlandsjente har mye å være stolt av.nordlandsjente har mye å være stolt av.nordlandsjente har mye å være stolt av.nordlandsjente har mye å være stolt av.
Sv: Storebror klager på at han er så sliten hele tiden

Sitat:
Opprinnelig postet av *star* Vis post
Da har jeg ringt å fått time til legen. Kan ikke la være å sjekke føler jeg nå og da får jeg i allefall vite om det bare er trass eller ei.
Astma har ikke vært i mine tanker i det hele tatt. Han virker ikke plaget med pusten i det hele tatt
Fikk du noe svar?

nordlandsjente er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-04-2009, 10:21   #12
Medlem

Mona sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 339
MP Rating: 0% (0)
Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.Mona er fantastisk mot andre.

Dette er som å lese om vår jente som ble fire år nå i februar. Hun har også en bror født i desember 06 (en måned eldre enn din minste) Og hun gir seg leeeeenge før han. Han er forøvrig atopiker og har antydning til astma.

Som deg har jeg tenkt at dette kan være trass. Hun har funnet noe som gjør at hiun slipper å gjøre ting hun ikke liker og bruker det som unndkyldning til å la det være. Men nå synes jeg hun er "for sliten" til å gjøre flere og flere ting jeg vet hun liker Er veldig spent på hva du finner ut.

Det bør nevnes at snuppa vår har hatt KISS 2 og ble ikke låst opp i nakken før hun var 18 måneder. Dette samt at hun har hypermobile ledd gjør at det med jevne mellomrom låser seg i bekken og rygg. Vi går da til en osteopat og kommer hjem med en helt ny jente som ikke blir så fort sliten av alt i hele verden.
Mona er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-04-2009, 12:52   #13
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,299
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi fikk beskjed om å se det an en måned. Og også få barnehagen til å være mer obs, men jeg er klar over at han nok kan ta ut alt der og dermed ikke vise at han er sliten.
Hun sa blant annet at jernmangel hos barn er veldig sjelden (jeg ymtet frampå om det).
Så vi ser det an og prøver å være enda mer obs nå enn før, som om "slitenanfallene" følger noe mønster som om det er noe han ikke vil etc.
Og hvis vi syns det er like ille om en måned så skal vi komme tilbake igjen og så skal hun undersøke mer. Hun lyttet på lunger og hjertet og det hørtes het fint ut
Gammel 01-04-2009, 13:02   #14
Supermedlem

Puspersille sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 778
Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Adnil Vis post
Sjekk jernlageret hans!

Jeg har fått "ei ny" fireåring etter at hun begynte med jerntilskudd. Hadde veldig lave verdier.
Samme som hos vår 2-åring.
Orket nesten ikke noe, ville ikke løpe ute og leke, lå/satt stille og lekte inne.
Det hjelper mye med jerntilskudd.

Puspersille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-04-2009, 13:13   #15
Veteranmedlem

Bambi sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 3,638
Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.

Sånn var vår gutt å , bare lå rett ut og orket ingenting. Han hadde jernlager på 5 som er veldig lavt... Etter vi begynte med Neo-Fer ble alt så mye bedre.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:01.