Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Hemmelig gravid


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-10-2009, 12:13   #31
Supermedlem
 
geysirland sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 1,334
Blogginnlegg: 39
MP Rating: 0% (0)
geysirland har et ubeskrivelig bra rykte.geysirland har et ubeskrivelig bra rykte.geysirland har et ubeskrivelig bra rykte.geysirland har et ubeskrivelig bra rykte.geysirland har et ubeskrivelig bra rykte.geysirland har et ubeskrivelig bra rykte.geysirland har et ubeskrivelig bra rykte.geysirland har et ubeskrivelig bra rykte.geysirland har et ubeskrivelig bra rykte.geysirland har et ubeskrivelig bra rykte.geysirland har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fakta om abort - for den som lurer:

ok nå eller..sorry!!!

Sist endret av geysirland; 04-10-2009 kl 14:14.
geysirland er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2009, 12:27   #32
Æresmedlem
 
Berta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 18,154
MP Rating: 100% (24)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fakta om abort - for den som lurer:

Jeg håper ingen føler seg fritstet til å komme med sine meninger videre med abort i denne tråden, men heller laget en egen tråd på dette, da dette er en opplysningstråd for kvinner som vurderer abort, og da er personlige meninger om abort høyst upassende i denne sammehengen.



Derfor oppfordrer jeg alle på det sterkeste til å holde sine meninger om abort for seg selv i denne tråden.


Jeg har gjentatt dette i mange innlegg, og leit at enkelte desverre ikke kan respektere dette, men kommer med negative, personlige meninger om abort og hva som er rett og galt.
__________________

Sist endret av Berta; 03-10-2009 kl 12:38.
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2009, 12:40   #33
Supermedlem
 
MayaB sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Meldinger: 542
MP Rating: 0% (0)
MayaB har et ubeskrivelig bra rykte.MayaB har et ubeskrivelig bra rykte.MayaB har et ubeskrivelig bra rykte.MayaB har et ubeskrivelig bra rykte.MayaB har et ubeskrivelig bra rykte.MayaB har et ubeskrivelig bra rykte.MayaB har et ubeskrivelig bra rykte.MayaB har et ubeskrivelig bra rykte.MayaB har et ubeskrivelig bra rykte.MayaB har et ubeskrivelig bra rykte.MayaB har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fakta om abort - for den som lurer:

Jeg synes at dette var et fantastisk initiativ og veldig opplysende Berta all ære til deg.

Jeg har selv vært i situasjonen hvor abort har blitt vurdert, jeg har også gjennomgått SA og MA, og jeg har to friske og fine barn. Nøytral og saklig informasjon er en mangelvare uansett hvilke "fase" man befinner seg i, men akk så nødvendig når man skal ta personlige valg.
__________________
MayaB, stolt mamma til Nemi (mai'02) og Frikk (aug'08).
IKKE GLEM KONGO!

MayaB er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2009, 21:15   #34
Supermedlem
 
Lilla-Malla sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Meldinger: 653
MP Rating: 0% (0)
Lilla-Malla har en strålende fremtid.Lilla-Malla har en strålende fremtid.Lilla-Malla har en strålende fremtid.Lilla-Malla har en strålende fremtid.Lilla-Malla har en strålende fremtid.Lilla-Malla har en strålende fremtid.Lilla-Malla har en strålende fremtid.Lilla-Malla har en strålende fremtid.Lilla-Malla har en strålende fremtid.Lilla-Malla har en strålende fremtid.Lilla-Malla har en strålende fremtid.
Sv: Fakta om abort - for den som lurer:

Flott tråd!! Godt med info for de som utføre ett slikt inngrep eller vurdere det!!

Jeg er også veldig enig i at meninger ikke skal komme fra her, de som har tatt valget trenger ikke alle andre meninger rundt dette!!
__________________
Etter mange års venting lykkes vi med 1. ICSI forsøk


Lilla-Malla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2009, 21:18   #35
Seniormedlem
 
Tash sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Sted: sør/vest
Meldinger: 2,540
MP Rating: 0% (0)
Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fakta om abort - for den som lurer:

Flott at du tar deg tid, Berta

Nyttig og oversiktelig informasjon.
__________________
Alt før du var unnfanget, var du ønsket -
Alt før du var født, var du elsket -
Fra den første gang jeg så deg kunne jeg gitt mitt liv for ditt.


93, 96, 99 og 08
Tash er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2009, 21:21   #36
Æresmedlem
 
Berta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 18,154
MP Rating: 100% (24)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fakta om abort - for den som lurer:

Takk for det.

Ikke så mye tid brukt på dette egentlig, siden jeg en periode jobbet med nettopp dette
Synes bare det var viktig etter alle tråden jeg så her på NM om kvinner som lurte, viktig med en nøytral og saklig informasjontråd hvor man også får muligheten til å stille spørsmål uten å få andres meninger om saken. Og sånn håper jeg også tråden fortsetter å være - uten meninger om saken abort.
__________________
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-10-2009, 14:40   #37
Uregistrert
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Fakta om abort - for den som lurer:

Sitat:
Opprinnelig postet av Berta Vis post
Takk for det.

Ikke så mye tid brukt på dette egentlig, siden jeg en periode jobbet med nettopp dette
Synes bare det var viktig etter alle tråden jeg så her på NM om kvinner som lurte, viktig med en nøytral og saklig informasjontråd hvor man også får muligheten til å stille spørsmål uten å få andres meninger om saken. Og sånn håper jeg også tråden fortsetter å være - uten meninger om saken abort.
Hei.
Har ikke lest igjennom hele tråden, men det jeg har lest synes å være bra og innformativt
Men jeg lurer på, Berta, hva slags utdannelse har du? Ser du har mye kunnskap og mange meninger om mye.... Bare litt nysgjerrig altså
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-10-2009, 15:53   #38
Æresmedlem
 
Berta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 18,154
MP Rating: 100% (24)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fakta om abort - for den som lurer:

Sender du meg en PM, skal jeg svare deg Ureg..
__________________
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-10-2009, 16:48   #39
VIP-Medlem
 
Abritta sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2002
Sted: Trånnheim
Meldinger: 8,696
MP Rating: 0% (0)
Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fakta om abort - for den som lurer:

Dette er en flott og nyttig tråd, som Berta legger frem på en meget saklig og fin måte. Selv om dette er NM, så betyr ikke det at det ikke er behov for slik info også.

Tema abort er veldig vanskelig, og man må dessverre tåle en god del dritt om man går ut og skriver åpent om dette. Det er synd, for er det noe jeg tror de fleste trenger i en slik situasjon, så er det å få tømt seg litt, UTEN å få grusomme tilbakemeldinger.

Hadde det kanskje vært en ide å dannet en egen og lukket gruppe her inne, for de som har tatt, eller skal ta, abort?

Ser for meg at Berta hadde vært den perfekte administratoren for en slik gruppe, da du innehar masse kunnskap om temaet.
__________________
Jeg er ikke her lengre. Om noen tror de ser meg, så er jeg bare et gjenferd fra et gammelt dødsbo
Abritta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2009, 08:47   #40
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 38
MP Rating: 0% (0)
Lea90 har mye å være stolt av.Lea90 har mye å være stolt av.Lea90 har mye å være stolt av.Lea90 har mye å være stolt av.Lea90 har mye å være stolt av.Lea90 har mye å være stolt av.Lea90 har mye å være stolt av.Lea90 har mye å være stolt av.Lea90 har mye å være stolt av.Lea90 har mye å være stolt av.Lea90 har mye å være stolt av.
kidoki Sv: Fakta om abort - for den som lurer:

Synes det er kjempebra at noen tar seg tid til å legge ut informasjon om slikt!
Kjempebra!
Lea90 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:13.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com