Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-08-2008, 13:23   #1
VIP-Medlem

Tuppesjura sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 5,976
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.
Har dere begynt å tenke på jula??

Jeg gleder meg skikkelig til jul, og har begynt med planlegging av gaver og det hele. I år ble gavelista betydelig redusert!! Går ikke an å gi gaver til alle og enhver, og når det blir sånn at man bare gir gave for å gi gave, så ser jeg ikke poenget. En pose twist kan jeg kjøpe selv liksom

Så i år blir det mest familie som får gaver. Blir nok det! Over 30 gaver!!! Også har jeg funnet ut at jo mer ungene får, jo mer utakknemlige blir de!! Da kan de heller få noen få skikkelige gaver, istedetfor 50 ræl-gaver!!
Gammel 27-08-2008, 13:44   #2
Supermedlem

LynxLynx sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 766
MP Rating: 0% (0)
LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har dere begynt å tenke på jula??

Det eneste jeg har tenkt på i forhold til jula er at jeg håperhåperhåper vi har kommet oss ut av papp-eskene og mamma har flytta ned i sokkelleiligheta innen den tid...

LynxLynx er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 14:02   #3
VIP-Medlem

Mondeo sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,737
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.

Å jada, jeg har begynt å tenke på jul. Det er jo forberedelsene og forventningene som "gjør" jula. Misforstå meg rett; her feirer vi det budskapet julen bringer, men det hadde jo ikke vært det samme uten tiden i forkant. Jeg elsker å planlegge gaver, lage kort og alt det koselig man kan finne på i førjulstiden.
Jeg har ikke begynt å handle julegaver ennå, det venter jeg nok med til i oktober. Men jeg har begynt å handle inn kalendergaver, så tar jeg det sånn litt etter litt framover og storkoser meg med det.
Det har forresten så smått begynt å livne til igjen inne på Juleglede

Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 14:10   #4
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,165
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.

Tenkt og tenkt, ja litt faktisk. Kjøpt litt gaver til nieser etterhvert som jeg har funnet ting i butikkene, så de er jeg faktisk ferdig med!

Veldig enig i at barn ikke trenger å få haugevis av gaver. Vi satser på et par skikkelige ting til vår jente.
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 14:50   #5
Seniormedlem

Jannis sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: I enebolig
Meldinger: 1,950
Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.

Jeg har kjøpt en del kalendergaver til ungene, og kjøpte to julegaver i Spania i sommer. Liker å være tidlig ute.

I år har jeg store planer om å kutte ned på julegaver, som nevnt over, å kjøpe gaver kun for å kjøpe, det er ikke nødvendig, satser kun på å kjøpe til nærmeste familie i år + de tre barna til ett vennepar på andre kanten av landet (det er tradisjon).

Vi har også kjøpt oss to nye biler + ny salong på stua + vært to uker i Spania, så kontoen er ikke akkurat velfylt heller.

Some people only dream of angels. I got to hold one...
Jannis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 15:05   #6
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,908
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Under planlegging er det ja!

Hege-Mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 15:17   #7
VIP-Medlem

[Mon|] sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,613
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.

Jada, har så smått begynt å tenke på jula

Har fått kjøpt noen kalendergaver til ungene (små-bilene fra Cars på tilbud.. jeg og Mondeo oppdaget de på en lekebutikk sørpå i sommer når jeg med min fam traff henne og hennes fam.).

Julegavene har jeg så smått begynt på.. har kuttet ned endel i forhold til i fjor og er vel faktisk under 30 gaver i år (inkl gubben og ungene).

Har tenkt å se om jeg finner noen kalendergaver nå når jeg får lønning i september.

Gleder meg som en unge til jul Forhåpentligvis så er nykjøkkenet oppe til den tid (bestillingen er sendt inn til IKEA, men den skal behandles der, de skal ringe meg osv osv) også blir det første julen i vårt eget hus
Gammel 31-08-2008, 16:41   #8
Medlem

Medlem siden: Aug 2008
Meldinger: 157
RosaPanter er et navn alle kjenner.RosaPanter er et navn alle kjenner.RosaPanter er et navn alle kjenner.RosaPanter er et navn alle kjenner.RosaPanter er et navn alle kjenner.RosaPanter er et navn alle kjenner.RosaPanter er et navn alle kjenner.RosaPanter er et navn alle kjenner.RosaPanter er et navn alle kjenner.RosaPanter er et navn alle kjenner.RosaPanter er et navn alle kjenner.

Ja, jeg er over halvferdig med julegavene

Kalendergaver har jeg ikke kommet til enda. Men nå er det bare snakk om 4 gaver (en hver søndag).
RosaPanter er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 17:31   #9
Supermedlem

Rosin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 832
Rosin har en strålende fremtid.Rosin har en strålende fremtid.Rosin har en strålende fremtid.Rosin har en strålende fremtid.Rosin har en strålende fremtid.Rosin har en strålende fremtid.Rosin har en strålende fremtid.Rosin har en strålende fremtid.Rosin har en strålende fremtid.Rosin har en strålende fremtid.Rosin har en strålende fremtid.

Hæ jul? Det er jo sommer enda! Nei, har ikke begynt å tenke på jul enda, jeg er et skikkelig skippertaks menneske på de fleste områder, så kjenner jeg meg selv rett så løper jeg rundt i butikker de siste dagene før jul

+ + des -06
Rosin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 18:26   #10
VIP-Medlem

Tuppesjura sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 5,976
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvertfall 14 gaver i boks nå!!
Skal ta meg en ryddesjau i gaveskapet mitt, så finner jeg nok enda flere gaver vil jeg tro
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:50.