Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-08-2008, 19:05   #11
Veteranmedlem

Itherska sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Tønsberg
Meldinger: 3,670
MP Rating: 0% (0)
Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.
Sv: Har dere begynt å tenke på jula??

Her har jeg begynt på julegaver ja. Begynte tidlig i august jeg
Er ikke så mange små barn i familien,så det blir mest "voksengaver" og de er verst
Gammel 31-08-2008, 19:10   #12
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,592
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

For første gang har jeg startet med julegavene før november kjøpte 6 stk i juni for skattepengene - kjempegøy
Ellers er det jo litt tanker da... min første jul med fast jobb, så litt spent på hvordan det blir. Vi er ikke helt klare for å feire jul her i byen enda, ikke så lenge vi bor på studentbyen. Skal jo skaffe oss bolig til neste sommer, så hadde håpet å få en til jul sammen med familien i nord nå ja! Får beskjed iløpet av september om jeg kan få meg et par fridager sånn at vi kan sette det sammen til ei lita uke der da.

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 19:48   #13
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,511
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.

Jo, vi har så hvit begynt litt. Litt av julegavene til guttene er i boks, hvis ikke hele. Adventskalender pakkene til de også har vi begynt på. Men det er alt.

Har tenkt å kjøpe en kalender å sy til minste mann også.

Men håper virkelig jeg får mer julestemning i år en hva jeg hadde i fjord, for da hadde jeg ingen.
Gammel 31-08-2008, 20:20   #14
VIP-Medlem

Kaaka sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Kristiansand
Meldinger: 5,344
Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.

Japp, jeg har begynt å se meg om etter sydenferie. Ikke no hjemmejul på meg i år gitt.

Kaaka er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 20:25   #15
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg gleeeder meg til juuul!
Mitt første år i barnehage, og gleder meg veldig til vi skal lage ting der, og kose oss. Lese julehistorier og gjett om jeg skal komme i skikkelig stemning

Jeg sluttet i gavebutikk nå, og benytta meg av prosenten min før jeg forlot den og kjøpte inn noen julegaver. Kjøpte noe jeg vet kan byttes, og som jeg er ganske sikre på at de liker. Synes det er litt dumt jeg å handle så altfor tidlig, og på salg for den del, i tilfelle det er ting de vil bytte...
Men sånn som de som samler på et spesielt servise, eller noe som varer og som finnes år etter år er veldig greit å handle til tidlig. Jeg er feridg med 1, og har begynt på 2 til. Planleggingen er i full gang, for i fjor satt vi der i slutten av desember og lurte på hva i ALLVERDEN vi skulle finne på til et par stykk..
Gammel 31-08-2008, 20:31   #16
Seniormedlem

Blånn sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,781
Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.Blånn har en strålende fremtid.

Jeg har tenkt litt på jula. Ser ut som det blir bare oss i år. Svigers var her i fjor, så de skal vel være hos svigerinnen min i år. Mamma og pappa kommer nok ikke hjem til Norge til jul, men hvis pappa får jobb kommer de hjem rett etter jul. Kanskje reiser vi vekk i romjula? Vi får se. Jeg har lang juleferie i år, så barna får mye fri fra barnehagen/skolen.
Gammel 31-08-2008, 21:58   #17
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,433
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.

Usikker på om vi skal ha kalendergaver i år, jeg, dvs med egenkjøpte gaver. I fjor ville jenta ha mange gaver hver dag nemlig og satte kanskje ikke så pris på hele kalenderen egentlig? Mulig hun heller får en litt finere gave 4 lørdager eller søndager i desember og at vi kjøper en ferdig kalender i butikken evt lager en "gjøre ting sammen" kalender. Får se litt.
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 23:13   #18
Seniormedlem

Kiara_pus sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 2,781
Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.

JA, her er jeg i full gang

Har kjøpt ca halvparten av

Har begynt å planlegge julekort.

Har kjøpt noen kalendergaver.

Og tenker endel generelt på jul....

Elsker julen, spesielt tiden før, som hos meg starter tidlig

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Kiara_pus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 23:54   #19
Seniormedlem

Lenemor sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Helgeland
Meldinger: 2,321
MP Rating: 100% (9)
Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Har såvidt begynt å tenke julegaver ihvertfall. Bestilt to, bare 40 igjen! Håper å ha de fleste ferdig før desember ihvertfall..
Gammel 01-09-2008, 00:01   #20
VIP-Medlem

AnneKristine sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kleppe (Stavanger)
Meldinger: 5,675
AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.

Det måtte jo bare være deg som kom med denne tråden
Det er vell tredje året på rad at du er ute med den første juletråden?

Har tenkt mye på jul jeg. Fordi jeg gleder meg så, det er SÅ koselig
Å så skal jeg jo jobbe i år, så tenkt en del på det. Har nattevakt så begynner ikke før 22, heldigvis.
Men vi skal ha det hjemme, mest praktisk for sambo og ungene siden jeg må reise på jobb så da håper jeg at jeg kan få byttet bort/få fri natt til julaften

Har ikke tenkt på gaver og kort enda. Men driver å syr kalender til minstemann og har tenkt litt på pakkekalendergaver til ungene og sambo

Men det jeg har tenkt mest på et nok julekakene

AnneKristine og gojenta 18.November.04 og lillebror født 09.mai.07
AnneKristine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:05.