Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-09-2008, 14:52   #41
VIP-Medlem

Tammis sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Utenfor bygrensen..
Meldinger: 6,401
MP Rating: 100% (1)
Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har dere begynt å tenke på jula??

Jula har jeg tenkt på lenge, skriver liter og koser meg.
Kalendergavene er jeg nesten helt ferdig med. Julegavene begynner også å komme i hus.

Tammis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 18:21   #42
kie
Seniormedlem

kie sin avatar

Medlem siden: May 2004
Meldinger: 2,134
MP Rating: 0% (0)
kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.

Begynt å tenke på det har jeg nok gjort, sammen med damene i IO-forumet. Hva handling angår så har jeg nøyd meg med å sette opp egen konto til julesparing, som vil få sitt første innskudd i løpet av september.

Sist endret av kie; 21-09-2008 kl 18:05.
kie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 14:07   #43
Supermedlem

englejenta81 sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 619
englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.

Jeg gleder meg til jul, det blir vår første med barn...

Men jeg gruer meg også fordi vi i år skal feire jul med sambos familie...

De er utakknemmlige,griske,og masete...
Dessuten er det ingen av de andre i den familien som tenker å arrangere jula siden vi gjorde det så fint for 2 år siden... Men neida jeg har ikke planer om å stelle i stand jul til 11stk..

blir det ikke orden på dette lager jeg jul hjemme med sambo,meg og lillejenta... Ferdig med det!

Ellers ser jeg frem til adventstiden, her er det julehus fra 1 desember... Da storkoser jeg meg...

Gaver er alltid et pes... Men i år skal vi ikke kjøpe noe bare for å gjøre det.. Alle gavene skal ha en mening...

Greit med gaver til besteforeldre og oldeforeldre da, blir nok bilder av lillemor el fotokalender!

Det blir nok en ordning på dette uansett utfall...
Men

"Engler finnes og det er mange av oss"

englejenta81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 21:19   #44
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Der sa du noe! gaver med mening! Det er utrolig mye man kan gis om har mening...! frelsesarmeen og sånn har mange gode ideer!
Gammel 08-09-2008, 21:22   #45
Veteranmedlem

Bambi sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 3,843
Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.
Re: Har dere begynt å tenke på jula??

har skrevet liste å 1 gave er i hus. Jula i år blir nok feiret i utlandet siden lillegutt skal være hos pappaen.
Gammel 30-09-2008, 16:41   #46
Juniormedlem

Kaffepiken sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 48
Kaffepiken har en strålende fremtid.Kaffepiken har en strålende fremtid.Kaffepiken har en strålende fremtid.Kaffepiken har en strålende fremtid.Kaffepiken har en strålende fremtid.Kaffepiken har en strålende fremtid.Kaffepiken har en strålende fremtid.Kaffepiken har en strålende fremtid.Kaffepiken har en strålende fremtid.Kaffepiken har en strålende fremtid.Kaffepiken har en strålende fremtid.

Har ikke begynt å tenke så langt enda, men må kanskje begynne å tenke snart på hva jeg skal gi folk... Gaver er et stadig hodebry
Gammel 30-09-2008, 17:13   #47
Seniormedlem

Thea_84 sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Vigra
Meldinger: 1,535
Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja da. hvor vi skal være er bestemt og noen julegare er kjøpt. de fleste er plalagt

Thea_84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2008, 20:39   #48
Veteranmedlem

Bambi sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 3,843
Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.
Re: Har dere begynt å tenke på jula??

Blitt ferdig med kalendergavene... Å de fleste gavene til barna som skal ha.
Gammel 02-10-2008, 17:48   #49
Medlem

Superstar sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 114
Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.Superstar er som en lysfontene.
rødme Sv: Har dere begynt å tenke på jula??

Jeg er og vil tro ett av de største jule menneskene i hele min familie
Eeeelsker bare den tide.
For meg så begynner det rundt slutten av september hvert år og julestemmningen holder seg til laaaangt ut i januar
Blir helt crazy av alt som har med julen å gjøre.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:36.