Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-12-2007, 22:29   #1
VIP-Medlem
 
Snurreline sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 8,311
MP Rating: 0% (0)
Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.
Hva skal du kjøpe til din jente på 5 år?

Ja det lurer jeg på for jeg er helt blank hehe...

Tulla elsker hester men hun har ganske mange av dem allerede hehe... klær fikk hun i bursdagen sin, pluss at hun får en del fra mamman min og tanta si...så jeg tenkte satse på noen leker i år...men er som sakt helt blank...Noen ideer? Hva har dere kjøprt? Eller skal kjøpe?
__________________
Livet må gå videre...
Snurreline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-12-2007, 23:14   #2
Veteranmedlem
 
Suzie Q sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,346
MP Rating: 0% (0)
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva skal du kjøpe til din jente på 5 år?

Frøknen får Nintendo DS med Super Mario spill som kombinert bursdags- og julegave Ellers så har vi ønsket oss vinterjakke, vinterbukse, Troll ullfleece, puslespill, My Little Pony ting, klær til Barbie-dukkene, termos med prinsesser på...

Hva med kostymer til å kle seg ut med? Frøknen elsker prinsesse-, tingeling- og fekostymene sine - og det er det hun og venninnene drar frem når de skal leke her Bare en liten anbefaling - på Toysrus så har de slike kister med flere prinsessekostymer oppi. Denne kjøpte vi i fjor, men sømmene rakner bare du ser på de Sjekket sist jeg var der også - samme dårlige kvaliteten! Men har sett at man får kjøpt andre single drakter - det er sikekrt bedre. Vi har kjøpt kostymene via disneystore.com og er strålende fornøyde

Et morsomt sengetøy er også en god idé

Brettspill er også noe de synes er mer og mer gøy nå.

Dukkehus kanksje? Frøknen får prinsesseslott av morfar til bursdagen

Lykke til
__________________
Klem fra Suzie Q
Wilhelminah født 10/12/02
Maximilian født 12/10/04
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-12-2007, 09:10   #3
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jan 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 9,504
MP Rating: 100% (2)
Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva skal du kjøpe til din jente på 5 år?

Sprell er 4,5 år og leker mye med Littlest Pet Shop http://www.hasbro.com/littlestpetshop/no_NO/
__________________
- Happy -
Turbo (-02), Sprell (-03), Liten (-05)
Happy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-12-2007, 10:52   #4
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Meldinger: 39
MP Rating: 100% (1)
Njut er bare skikkelig grei.Njut er bare skikkelig grei.Njut er bare skikkelig grei.Njut er bare skikkelig grei.Njut er bare skikkelig grei.Njut er bare skikkelig grei.Njut er bare skikkelig grei.Njut er bare skikkelig grei.Njut er bare skikkelig grei.Njut er bare skikkelig grei.Njut er bare skikkelig grei.
Sv: Hva skal du kjøpe til din jente på 5 år?

Til nå har jeg kjøpt; Bratz juledukke, leketelefon med ledning, engelsk språkkurs for barn, og grinedukke. Blir vel noe mer. Noe polly pocket kanskje.
Njut er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-12-2007, 10:54   #5
Seniormedlem
 
Kengu sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2002
Meldinger: 2,454
MP Rating: 0% (0)
Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.
Sv: Hva skal du kjøpe til din jente på 5 år?

Ru får dukkevogn.
__________________
Kengu & Rusket (januar 07)
Ru (januar 02)
Kengu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-12-2007, 20:09   #6
Medlem
 
konepoona sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Sted: akershus
Meldinger: 208
MP Rating: 0% (0)
konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.konepoona har en strålende fremtid.
Sv: Hva skal du kjøpe til din jente på 5 år?

Jenta vår får søte hjerte øredobber i gull med Cirkon.så har jeg tenkt og kjøpe leke-mat fra fiscerprice i fellsgave med lillebror på 3. Så kjøper jeg nok et fint sengesett til henne.hvis jeg ikke venter til januarsalget, med akkurat det da
__________________
konepoona er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-12-2007, 20:28   #7
Moderator
 
Diddlina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 6,005
MP Rating: 100% (2)
Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva skal du kjøpe til din jente på 5 år?

* Polly pocket
* Bratz
* Små lego
* Littlest Pet Shop

* Nintendo DS, anbefaler Super Mario spillene..
__________________
..........PM....................*~ RIKTIG GOD JUL TIL ALLE ~*
Diddlina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-12-2007, 23:24   #8
Seniormedlem
 
Verdande sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 2,187
MP Rating: 0% (0)
Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva skal du kjøpe til din jente på 5 år?

Huset femåring får:
Slalåmski med utstyr (hjelm har hun fra før) Rosa selvsagt.

Prinsessepysjamas og et par rosa gensere som vi kjøpte i London. Også må jeg finne et rosa skjørt... Understøy

Nytt sengesett, rosa, men ikke med prinsesser.

Et par bøker. Og perler

Også må søsknene får kjøpe noe, det blir vel leker eller tegnesaker. Vurderer å kjøpe en prinsessekjole fra Alveslottet, men er redd jeg er seint ute.

Ellers er lydbøker en hit her, hun har egen CDpiller og bruker den mye både til lydbøker og miusikk.
Lek og Lær spill.

Jeg regner med at hun får klær av tantene, lydbøker eller leker av onklene, leker fra mine foreldre, penger fra hans foreldre, og et lite utvalg av dill og dall, bøker og cder.
__________________
Verdande 1996 1999 og Lillemor 2oo2

Sist endret av Verdande; 09-12-2007 kl 23:26.
Verdande er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-12-2007, 08:23   #9
Seniormedlem
 
Kengu sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2002
Meldinger: 2,454
MP Rating: 0% (0)
Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.
Sv: Hva skal du kjøpe til din jente på 5 år?

Sitat:
Opprinnelig postet av Verdande Vis post
Huset femåring får:
Slalåmski med utstyr (hjelm har hun fra før) Rosa selvsagt.

Prinsessepysjamas og et par rosa gensere som vi kjøpte i London. Også må jeg finne et rosa skjørt... Understøy

Nytt sengesett, rosa, men ikke med prinsesser.

Et par bøker. Og perler

Også må søsknene får kjøpe noe, det blir vel leker eller tegnesaker. Vurderer å kjøpe en prinsessekjole fra Alveslottet, men er redd jeg er seint ute.

Ellers er lydbøker en hit her, hun har egen CDpiller og bruker den mye både til lydbøker og miusikk.
Lek og Lær spill.

Jeg regner med at hun får klær av tantene, lydbøker eller leker av onklene, leker fra mine foreldre, penger fra hans foreldre, og et lite utvalg av dill og dall, bøker og cder.
Kjøper dere alt det der?
__________________
Kengu & Rusket (januar 07)
Ru (januar 02)
Kengu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-12-2007, 08:40   #10
Seniormedlem
 
Verdande sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 2,187
MP Rating: 0% (0)
Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva skal du kjøpe til din jente på 5 år?

Sitat:
Opprinnelig postet av Kengu Vis post
Kjøper dere alt det der?
Det gjør vi nok, dvs det siste er jo fra andre da. Regner med at ungene får en stor og tre-fire små gaver fra oss foreldrene. Også en fra hver av de andre. Vi er ekstremt pakkete og julete på denne tiden.
__________________
Verdande 1996 1999 og Lillemor 2oo2
Verdande er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:34.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com