Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-12-2007, 01:29   #21
Medlem

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Back in Norway!
Meldinger: 496
MP Rating: 0% (0)
Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.
Sv: Hva skal du kjøpe til din jente på 5 år?

Alver er det helt store for min femåring for tiden, så hun får et alvehus som hun kan sette sammen selv og evt. male. Alvedukker som også må settes sammen følger med. En flott kombinasjon, for hun elsker å bruke hendene sine og holder på med "arts and crafts" hele dagen.
En bordvev av tre fra Brio blir det også - kan lage små skjerf o.l.
Minn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-12-2007, 09:26   #22
Seniormedlem

Verdande sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 2,226
Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Junimor Vis post
Oi.. Jeg kjenner nesten jeg får dårlig samvittighet for at snuppa "kun" får
dette tegnebrettet til V.Smilen og en genser..
Nesten 500 kr til sammen, det er jo mer enn nok, kalenderen var ikke akkurat gratis den heller..

Dårlig samvittighet trenger du jo ikke ha,jenta di får noen hun ønsker seg eller noe du tror hun vil like. Hun bryr seg jo ikke om prisen.

Fem åringen min bryr seg ikke om hva ting koster, for henne er stor glede i boks perler til femti lappen. Og sønnen min har satt opp pokemonkort ( til ca 30 ? kr pakken ) på ønskelisten ( og det er det og starwars lego han sier han ønsker seg)

11 åringen min forstår at slalåmutstyr er dyrere enn ei bukse/genser. Det interesserer henne minimalt, siden hun har slalåmutstyr fra før og ønsker seg bukse/genser.

Det er vi voksne som henger oss opp i priser, og med mindre de sitter på julaften å regner og vurderer, så gjør ikke barna det heller.

Ellers er jeg enig med sjura at det er fra foreldrene barna får de største gavene, føler det som mest naturlig det er fra de aller nærmeste man får de største og sværeste gavene.
Gammel 14-12-2007, 09:27   #23
Seniormedlem

Kengu sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Meldinger: 2,455
MP Rating: 100% (1)
Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Junimor Vis post
Oi.. Jeg kjenner nesten jeg får dårlig samvittighet for at snuppa "kun" får
dette tegnebrettet til V.Smilen og en genser..
Nesten 500 kr til sammen, det er jo mer enn nok, kalenderen var ikke akkurat gratis den heller..
Vet du, jenta mi får "bare" dukkevogn, og jeg synes det er evig nok. Jeg vil ikke ha en bortskjemt unge som forventer at den ene gaven skal overgå den andre i både størrelse og pris.
Gammel 20-12-2007, 12:58   #24
Veteranmedlem

sofia sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Midt på
Meldinger: 3,254
sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.sofia har en strålende fremtid.

Ligger en del gavetips under 2002-klubben også om du vil se der.
Vesla får Nintendo DS og ei dokke av oss i år. DS ville vi kjøpt til henne før neste langtur med bil uansett.
Vi har ikke pakker eller andre ting som koster noe i kalenderen, så derfor syns jeg ikke prisen blir så ille når det er noe hun virkelig ønsker seg og vil bruke mye. Hittil har hun brukt Poden sin så ofte hun har fått lov.

Liten matboksblogg
Lite på NM - send heller PM
sofia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:01.