Elsker å gi gaver, så det blir alltid litt mye...
Storesøster får vanntett kompaktkamera i år, det kostet knappe 2000. Vi spleiser med farmor og oldemor, og må ut med 500 kr selv. Dette ønsker hun seg veldig, og jeg synes det er greit å ha et vanntett kamera i familien, siden jeg selv har ødelagt et kamera på stranden

Vet at hun får nye ski av mormor og morfar (de hun har fikk hun siste år i barnehagen, nå nærmer hun seg 11..

)
Fra lillesøster har jeg kjøpt skøyter til henne og gubben på Lidl, de kostet vel ca 250?

Vet ikke hvor begeistret gubben blir da...

Og så får hun en "hvordan tegne hester"-bok som jeg har kjøpt fra Amazon til knappe 50-lappen, den blir vel fra nissen.
Til Lillesøster har jeg kjøpt kassettspiller og "bilsimulator" brukt, det kom på 50 kr til sammen. Og så får hun en fotobok av de 2 første årene av sitt liv, den ble gratis, for vi reklamerte på den vi kjøpte til besteforeldrene, og fikk beholde den andre. Så den skal hun virkelig få lov til å bruke og kose seg med. (elsker å se bilder av seg selv...

) Hadde tenkt å lage fotomemo til henne, men det rekker jeg ikke, får bli på nyåret. Av nissen tror jeg hun skal få en Bratzdukke

, mest av hensyn til storesøster som aldri får leke i fred.
Av besteforeldre/oldeforeldre får hun ullklær, sko, madrass, fjernstyrt marihøne

og en sparkesykker ("løpahjul" med to hjul bak, hun digget den på Toys'r'us)
I tillegg blir det vel noen småpakker fra venner og tantyer og onkler, de pleier heldigvis å holde det på et ganske rimelig nivå.
Hvor i all verden skal vi gjøre av alt sammen??? :dåne: