Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem


Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-04-2008, 20:56   #1
Supermedlem
 
Cappocino sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 748
MP Rating: 0% (0)
Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.
Sv: Oppussingen fortsetter.

Foreldrerommet.
Rommet er ikke stort, 3.30 x 2.40 m. Senge vår blir nok for stor til å ha i det lille rommet. Så her må jeg snekre meg en løsning som jeg kan leve med foreløpig. Har lyst å lage ny hodegavl men har ikke kommet på en jeg liker enda.

Også må vi kjøpe et nytt skap, det blir sannsynligvis hjørneskap. Noen som har erfaring med det? Mannen trenger kun et skap på 50 cm, mens jeg skulle helst hatt 3 meter

Her er før bilde, i farge Drøm. Glad for å bli kvitt den kalde fargen ja.




Så etter det første strøket
Andre strøket kommer imorgen tidlig og da må jeg bli kvitt de liftgardinene.
Synd butikkene er stengt imorgen for det hadde vært gøy å kjøpt gardinstang, siden jeg allerede har gardiner

Sist endret av Cappocino; 12-08-2008 kl 15:45.
Cappocino er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-04-2008, 22:27   #2
Supermedlem
 
Emilie&Linus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Sted: nord tr.lag
Meldinger: 966
MP Rating: 0% (0)
Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.Emilie&Linus har en strålende fremtid.
Sv: Oppussingen fortsetter.

du er imponerende effektiv... og det blir veldig fint...

herlig de rammene på barnerommet med første klesplagg inni.... skal gjøre noe slikt på nyrommene etterhvert jeg også..
__________________
mamma til 2 søte små.. aug05 og mai07

Emilie&Linus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:52.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com