Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mai

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-05-2009, 13:46   #1
Supermedlem

~alvejenta~ sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Romerike
Meldinger: 842
MP Rating: 0% (0)
~alvejenta~ har en strålende fremtid.~alvejenta~ har en strålende fremtid.~alvejenta~ har en strålende fremtid.~alvejenta~ har en strålende fremtid.~alvejenta~ har en strålende fremtid.~alvejenta~ har en strålende fremtid.~alvejenta~ har en strålende fremtid.~alvejenta~ har en strålende fremtid.~alvejenta~ har en strålende fremtid.~alvejenta~ har en strålende fremtid.~alvejenta~ har en strålende fremtid.
Presentasjonstråd for maimammaene

Fyll inn det du selv ønsker å dele med de andre

Nick:
Nick på SM/SG:
Alder:
Sivilstatus:
Bor:
Antall barn:
Maibarnet født:
Vitale mål:
Navn:
Prøvehistorie:

Litt om meg:

Sist endret av ~alvejenta~; 09-05-2009 kl 13:50.
~alvejenta~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-05-2009, 15:49   #2
Supermedlem

~alvejenta~ sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Romerike
Meldinger: 842
~alvejenta~ har en strålende fremtid.~alvejenta~ har en strålende fremtid.~alvejenta~ har en strålende fremtid.~alvejenta~ har en strålende fremtid.~alvejenta~ har en strålende fremtid.~alvejenta~ har en strålende fremtid.~alvejenta~ har en strålende fremtid.~alvejenta~ har en strålende fremtid.~alvejenta~ har en strålende fremtid.~alvejenta~ har en strålende fremtid.~alvejenta~ har en strålende fremtid.
Sv: Presentasjonstråd for maimammaene

Nick: ~alvejenta~
Nick på SM/SG: Alvejenta
Alder: 24
Sivilstatus: samboer med min beste venn
Bor: i Sørum kommune i Akershus
Antall barn: 2 gutter (første f. nov. 06)
Maibarnet født: 25.04.09 - i uke 36+2
Vitale mål: 2490g - 46cm - 34cm HO
Navn: Felix
Prøvehistorie: Det tok 5 dager fra vi bestemte oss for å prøve til spiren satt på første EL.

Litt om meg: Sykepleierstudent på siste året, fullfører etter barselperm. Lykkelig samboende med verdens snilleste kjæreste og min to nydelige gutter.
Gammel 09-05-2009, 16:43   #3
Medlem

Animor sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Sted: Tønsberg
Meldinger: 260
Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.Animor har en strålende fremtid.

Nick: Animor
Nick på SM/SG: Animor
Alder: 20
Sivilstatus: Singel
Bor: Tønsberg
Antall barn: Prinsen er den første
Maibarnet født: 22 april 2009, i uke 38+5
Vitale mål: 3750 gram, 52cm lang og 37 HO
Navn: Nikolai
Prøvehistorie: Fikk påvist PCO og beskjed om at jeg mest sannsynlig ikke kunne få barn uten hjelp. 4 mnd senere satt spiren, og nå er jeg stolt mamma til verdens vakreste lille gutt

Litt om meg:
Jeg er en generelt blid og positiv frøken, som er stolt alenemor for lille Nikolai. Er snart ferdig med VGS, og tenker på å studere økonomi når skatten min har startet i barnehagen. Ellers er det lite å si om meg egentlig
Gammel 09-05-2009, 18:13   #4
Supermedlem

loke sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Holmestrand
Meldinger: 886
loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.loke har mye å være stolt av.

Nick:loke
Nick på SM/SG:Pat
Alder:32
Sivilstatus:gift
Bor:Holmestrand
Antall barn:5
Maibarnet født:24.04.09
Vitale mål:2830g og 45 cm.
Navn:Lilly
Prøvehistorie:

Litt om meg:Utdannet tannhelsesekretær og jobber som dette. Skal ha 2 års permisjon nå og kose meg masse med mann og barn.

"Den som har mest duppedingser når man dør vinner"

5 oktober 2007
Pat på sm.

Sist endret av loke; 10-05-2009 kl 19:43.
loke er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2009, 14:52   #5
Supermedlem

Sondre sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 1,058
Sondre har en strålende fremtid.Sondre har en strålende fremtid.Sondre har en strålende fremtid.Sondre har en strålende fremtid.Sondre har en strålende fremtid.Sondre har en strålende fremtid.Sondre har en strålende fremtid.Sondre har en strålende fremtid.Sondre har en strålende fremtid.Sondre har en strålende fremtid.Sondre har en strålende fremtid.

Nick:Sondre
Nick på SM/SG:Lillepus84
Alder:25år
Sivilstatus:Samboer
Bor:Østfold
Antall barn:2
Maibarnet født:24februar (uke 30+0)
Vitale mål:1390gram og 40cm lang
Navn:Iselin
Prøvehistorie:Satt på pp2
Gammel 10-05-2009, 20:46   #6
Supermedlem

Ragdoll sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,184
Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.

Nick: Ragdoll
Nick på SM/SG: Ragdoll
Alder: 30 f. 19.06.1978
Sivilstatus: Gift
Bor: Trondheim
Antall barn: 2
Maibarnet født: 16/4-09 (og 06/05-07)
Vitale mål: 3370g 48 cm hodet: 34cm
Navn: Stine
Prøvehistorie: Denne gangen gikk det mye fortere enn planlagt!

Litt om meg: Jente fra landet som bor i byen. Gift med verdens herligste mann som er pappa`n til mine to søte jenter. Star Wars og Røde Kors kan jeg sitte i timesvis å snakke pent om.

Storesøster Ingrid 6. mai -07
Lillesøster Stine 16. april -09
Galleri
Ragdoll er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-05-2009, 12:01   #7
Juniormedlem

Bambina80 sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Paris
Meldinger: 18
Bambina80 er som en lysfontene.Bambina80 er som en lysfontene.Bambina80 er som en lysfontene.Bambina80 er som en lysfontene.Bambina80 er som en lysfontene.Bambina80 er som en lysfontene.Bambina80 er som en lysfontene.Bambina80 er som en lysfontene.Bambina80 er som en lysfontene.Bambina80 er som en lysfontene.Bambina80 er som en lysfontene.

Nick: Bambina80
Nick på SM/SG: Bambina80
Alder: 29
Sivilstatus: Gift
Bor: Paris
Maibarnet født: 12 april 2009 (37+1)
Vitale mål: 2650g 47cm 32ho
Navn:
Prøvehistorie: Denne gangen prøvde vi ikke. Vi snakket om nr 2, men var tenkt å vente noen måneder til. Spiren ble til på sommerferie og vi var begge i sjokk og overlykkelige over positiv test.

Litt om meg: Mamma til 2 nydelige jenter, gift med min bedre halvdel og jobber hjemmefra som selvstendig næringsdrivende.

Lillesøster født 12.04.2009 (37+1)
Bambina80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-05-2009, 13:16   #8
Medlem

Stinemor1 sin avatar

Medlem siden: May 2009
Meldinger: 154
Stinemor1 har en strålende fremtid.Stinemor1 har en strålende fremtid.Stinemor1 har en strålende fremtid.Stinemor1 har en strålende fremtid.Stinemor1 har en strålende fremtid.Stinemor1 har en strålende fremtid.Stinemor1 har en strålende fremtid.Stinemor1 har en strålende fremtid.Stinemor1 har en strålende fremtid.Stinemor1 har en strålende fremtid.Stinemor1 har en strålende fremtid.

Nick: Stinemor1
Nick på SM/SG: Stinemor1
Alder: 31
Sivilstatus: Samboer
Bor: Akershus
Maibarnet født: 27.04.09
Vitale mål: 3420g, 50cm, 35 HO
Navn: Magnus
Prøvehistorie: Klaffet på 2. forsøk

Litt om meg: Opprinnelig Trønder, men bosatt på Østlandet sammen med min samboer og 2 vakre barn. Jeg skulle egentlig bare ha ett barn på grunn av hyperemesis og tøft svangerskp med nr.1. Men etter noen år og litt bearbeiding fra mann og datter så gikk vi til slutt for nummer to. Det var tøft også denne gangen, men nå angrer jeg ikke! Men flere barn blir det definitivt ikke!
Er sykepleier av yrke, og har ellers to ridehester som spiser opp fritiden min...

Magnus f. 27.04.2009
Stinemor1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-05-2009, 18:25   #9
Supermedlem

xtina sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 1,477
MP Rating: 100% (1)
xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.

Nick: xtina
Nick på SM/SG:xtina
Alder: 30
Sivilstatus: samboer, håper på å bli gift snart da
Bor: Bergen
Antall barn: 3
Maibarnet født: 2.mai
Vitale mål: 4820g, 54 lang og 39 i hattemål.
Navn: Alina
Prøvehistorie:

xtina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-05-2009, 15:18   #10
Medlem

monamor sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 148
monamor har en strålende fremtid.monamor har en strålende fremtid.monamor har en strålende fremtid.monamor har en strålende fremtid.monamor har en strålende fremtid.monamor har en strålende fremtid.monamor har en strålende fremtid.monamor har en strålende fremtid.monamor har en strålende fremtid.monamor har en strålende fremtid.monamor har en strålende fremtid.

Nick: monamor
Nick på SM: monamor
Alder: 27
Sivilstatus: samboer
Bor: oslo
Antall barn: 1
Maibarnet født: 02/05-09
Vitale mål: 3680 g, 50 cm
Navn:
Prøvehistorie: Satt på første "tulleforsøk"

Sist endret av monamor; 18-09-2009 kl 09:24.
monamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:53.