Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-10-2008, 20:18   #141
Seniormedlem
 
stratos73 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Ålesund
Meldinger: 1,565
MP Rating: 100% (7)
stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.
Sv: Puppetråd for de som skal redusere puppene :-)

Sitat:
Opprinnelig postet av ~Froggie~ Vis post
Ok! Dritt det da. Det har kommet skurv på mitt sår der det var betennelse, så jeg ser på det som et godt tegn. Nå er det bare å få ringt inn og bestilt time til en ny tapping, for det er fortsatt en pose under brystet som er fult av blod (tipper jeg). Det ser jo helt jalla ut.
Gikk det langt tid etter du ble opperert at du oppdaget indre blødning? Hos meg ble den oppdaget 1t etter operasjon så da åpnet de opp å tappet og fikk stoppet blødning med en gang
__________________
Stratos73 mamma til 2 nydelige gutter (født 02 og 05)
stratos73 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-10-2008, 23:12   #142
VIP-Medlem
 
~Froggie~ sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: Stavanger
Meldinger: 5,496
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Puppetråd for de som skal redusere puppene :-)

Uka etterpå. Så det har blitt tappet tre ganger. Og enda er det igjen. :douh:
__________________

Storesøster 280202 og lillesøster 090104.
~Froggie~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-11-2008, 22:16   #143
Supermedlem
 
Plutti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2003
Sted: Stavanger
Meldinger: 814
MP Rating: 100% (1)
Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.Plutti har en strålende fremtid.
Sv: Puppetråd for de som skal redusere puppene :-)

Når kan man begynne å trene igjen etter operasjonen? Det er nå 6 1/2 uke siden jeg ble operert.
__________________
Har to små med lakenskrekk

mars`03 desember`06
Plutti er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2008, 20:12   #144
Seniormedlem
 
stratos73 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Ålesund
Meldinger: 1,565
MP Rating: 100% (7)
stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.
Sv: Puppetråd for de som skal redusere puppene :-)

Sitat:
Opprinnelig postet av Plutti Vis post
Når kan man begynne å trene igjen etter operasjonen? Det er nå 6 1/2 uke siden jeg ble operert.
i mine papir stod det 8 uker, men du føler vel best selv når du er klar. de viktigste er vel ikke å starte for hardt
__________________
Stratos73 mamma til 2 nydelige gutter (født 02 og 05)
stratos73 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-11-2008, 18:35   #145
Supermedlem
 
Wera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Askøy/ Bergen
Meldinger: 778
MP Rating: 0% (0)
Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.Wera er fantastisk mot andre.
Sv: Puppetråd for de som skal redusere puppene :-)

Hei dere som har opperert. Når begynte dere å løfte? jeg har fått klar bekjed om å vente med å løfte. Fått brystbetennse og hatt nylig blødniger. Er 7 uker etter opperasjonen.
Wera er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-11-2008, 10:09   #146
VIP-Medlem
 
~Froggie~ sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: Stavanger
Meldinger: 5,496
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Puppetråd for de som skal redusere puppene :-)

Sitat:
Opprinnelig postet av Wera Vis post
Hei dere som har opperert. Når begynte dere å løfte? jeg har fått klar bekjed om å vente med å løfte. Fått brystbetennse og hatt nylig blødniger. Er 7 uker etter opperasjonen.
Normaltsett 6-8 uker etter operasjon.
Jeg hadde også problemer med blødninger og betennelse, men er fin nå. Er faktisk 8 uker etter operasjon nå. Har fått meg ny BH, men føltes ikke noe godt å gå i, så jeg går i min sportsBH enda.
__________________

Storesøster 280202 og lillesøster 090104.
~Froggie~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:54.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com