Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-05-2008, 14:27   #11
Supermedlem
 
Sneglofant sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 688
MP Rating: 0% (0)
Sneglofant har mye å være stolt av.Sneglofant har mye å være stolt av.Sneglofant har mye å være stolt av.Sneglofant har mye å være stolt av.Sneglofant har mye å være stolt av.Sneglofant har mye å være stolt av.Sneglofant har mye å være stolt av.Sneglofant har mye å være stolt av.Sneglofant har mye å være stolt av.Sneglofant har mye å være stolt av.Sneglofant har mye å være stolt av.
Sv: Puppetråd for de som skal redusere puppene :-)

Takk for svar, meowouch88.

Godt å høre at det har gått veldig bra med deg, og at det er verdt det.
Har bare såvidt begynt å tenke på reduksjon, men jeg tror nok det vil gjøre livet mye lettere, både på den ene og andre måten. Heldigvis har jeg en samboer som støtter meg fullt ut. Helsa kommer først som han sier.
__________________

Vår lille Ranglefant kom 28. feb. -08
Sneglofant er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-05-2008, 14:37   #12
Supermedlem
 
gullli sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,335
MP Rating: 0% (0)
gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Puppetråd for de som skal redusere puppene :-)

Jeg har også lyst å redusere puppene... Jeg har 70 f/g, men har egentlig ingen fysiske plager. Så jeg får det vel ikke dekket. Har gått ned over 30 kg, men de forb**** puppene blir jo ikke mindre! Ønsker mest av kosmetiske grunner, er drittlei av å ikke finne topper og kjoler som er fine på, og å måtte på spesialbutikker for å finne bh. I tillegg kunne jeg godt klare meg uten diverse kommentarer fra mindre intelligente mannfolk... Når jeg er ferdig å studere vurderer jeg å spare til å klare et slikt inngrep økonomisk! Noen som vet hva det koster?
__________________

Member of AF's jaktlag
gullli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-05-2008, 14:39   #13
VIP-Medlem
 
meowouch88 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 6,020
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 0% (0)
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Puppetråd for de som skal redusere puppene :-)

Gulli: Jeg har sett priser fra 25.000-35.000,-
__________________
Alene med Thea født 09.01.06
Thea sitt fotoalbum (oppdatert 29/10) Meo`s verden (Oppdatert 22/11)
Habituell abort (1 sa + 3 ma)
Det ordner seg!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-05-2008, 16:02   #14
Supermedlem
 
gullli sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,335
MP Rating: 0% (0)
gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Puppetråd for de som skal redusere puppene :-)

Sitat:
Opprinnelig postet av meowouch88 Vis post
Gulli: Jeg har sett priser fra 25.000-35.000,-
Uff, det er mye penger... Det er vel bare å begynne å spare...!
__________________

Member of AF's jaktlag
gullli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-05-2008, 20:36   #15
VIP-Medlem
 
meowouch88 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 6,020
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 0% (0)
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Puppetråd for de som skal redusere puppene :-)

Selvom det ikke er helt riktig gjort, kan du hvis du har store pupper, si at du får vondt i rygg/nakke, får eksem under/mellom puppene som klør, lukter vondt osv. Da får du det dekket i allefall. Ingen som kan bevise at det ikke er sant. Men igjen, dette er jo ikke helt riktig gjort da....
__________________
Alene med Thea født 09.01.06
Thea sitt fotoalbum (oppdatert 29/10) Meo`s verden (Oppdatert 22/11)
Habituell abort (1 sa + 3 ma)
Det ordner seg!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-05-2008, 20:42   #16
Seniormedlem
 
Tonjemor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,698
MP Rating: 0% (0)
Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.
Sv: Puppetråd for de som skal redusere puppene :-)

Jeg har begynt å leke med tanken når jeg er ferdig med ammingen. Håper puppene blir en del mindre da. Når jeg fikk første barn gikk jeg opp fra C til D og ble der, det var helt greit.
Nå har jeg H cup og har skrekk for at de skal bli værende så store. Jeg har gått ned mye i vekt og er mye mindre enn før, men puppene er like store. Håper kun det er ammingen sin skyld nå og at jeg går ned igjen til en D snart.
Hvis ikke vurderer jeg operasjon.
__________________
Adelen 07.09.02
Amelia 26.10.07
Tonjemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2008, 21:56   #17
Seniormedlem
 
stratos73 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Ålesund
Meldinger: 1,565
MP Rating: 100% (7)
stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.
Sv: Puppetråd for de som skal redusere puppene :-)

Sitat:
Opprinnelig postet av Diddlina Vis post
Eg har redusert mine pupper

Stor vektreduksjon etter op. er ikkje anbefalt. Dersom BMIen er høg, vil ikkje legane gjennomføre op.en heller...

Dinoliten: Etter en reduksjon får en arr rudt heile brystvorta. En strek rett ned fra brystvorta, til under brystet. En får også et langt arr under brystet. Dette arret ser ut som en bh-spile.

Stratos: Skal du på Medi3..?? Var der eg fekk utført min op.

Wow da blir det operasjon på meg. drit nervøs med tanken, angrer litt allerede på at jeg har vært til konsultasjon. fikk "hjertestans" da de sa at jeg kanskje fikk det før sommeren - håper inderlig at det ikke blir før i august/september. Du som har vært på medi 3 har du noen tips å komme med?
__________________
Stratos73 mamma til 2 nydelige gutter (født 02 og 05)
stratos73 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2008, 22:04   #18
Supermedlem
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 730
MP Rating: 0% (0)
Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Puppetråd for de som skal redusere puppene :-)

Jeg tok brystreduksjon for 5år siden og har ikke angret en dag! Pga store smerter i rygg, nakke og hode så hadde jeg nok ikke kunnet gått gravid de 2 siste gangene uten å ha tatt reduksjon. Jeg har ikke klart å fullamme de 2 minste, men jeg har ammet litt og gitt de mme i tillegg.
Mine arr rundt brystvortene vises ikke, kun de under brystene som vises litt. Jeg var veldig nøye med taping i etterkant av operasjonen og jeg tapet lengre enn jeg skulle. Lykke til
__________________
P-96, A-05, M-07
Kreps-77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2008, 22:06   #19
Supermedlem
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 730
MP Rating: 0% (0)
Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Puppetråd for de som skal redusere puppene :-)

Sitat:
Opprinnelig postet av meowouch88 Vis post
Selvom det ikke er helt riktig gjort, kan du hvis du har store pupper, si at du får vondt i rygg/nakke, får eksem under/mellom puppene som klør, lukter vondt osv. Da får du det dekket i allefall. Ingen som kan bevise at det ikke er sant. Men igjen, dette er jo ikke helt riktig gjort da....
__________________
P-96, A-05, M-07
Kreps-77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2008, 22:24   #20
Moderator
 
Diddlina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,997
MP Rating: 100% (2)
Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Puppetråd for de som skal redusere puppene :-)

Sitat:
Opprinnelig postet av stratos73 Vis post
Wow da blir det operasjon på meg. drit nervøs med tanken, angrer litt allerede på at jeg har vært til konsultasjon. fikk "hjertestans" da de sa at jeg kanskje fikk det før sommeren - håper inderlig at det ikke blir før i august/september. Du som har vært på medi 3 har du noen tips å komme med?
Gratulerer med innvilga operasjon
Du er i trygge hender hos Medi3.! Har igrunn bare positivt å seie om dei
Eg var i veldig fin form etter op.en, men var der heilt til kvelden fordi om.
Av tips, må være å ha på seg "lette" klær på op.dagen. Joggebukse og jakke (unngå plagg som skal over hodet).
Smertestillande får du med deg når du reiser, men eg trengte dei ikkje...

Vist det er noko du lurer på ang Medi3 og op.en, så send meg gjene en pm
Eller spør her...
__________________
'97, '00, Tuppeline juni '05 og Tøffeliten aug. '06.
........................... PM
Diddlina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:54.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com