Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > November 2007

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-08-2008, 20:59   #1
Supermedlem

Bjelle sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: På krigsstien
Meldinger: 532
MP Rating: 100% (1)
Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.
hyper Reise-MT eller noen som vil låne?

Reiselisten for retrogrønn og brun toddler MT fra 7Kids

Hver prøver kan beholde den inntil to uker (men ikke nødvendigvis så lenge - tenk på sistemann på listen), og den som har MTen har ansvar for å få adressen og sende til nestemann på listen. Jeg sender til Lissi80, og sistemann på listen sender den tilbake til meg. Gi gjerne beskjed her når du mottar den så jeg vet hvor den er i verden. Høres OK ut?

Hvis det er flere som vil prøve så er det bare å si fra her eller på PM!

Lissi80
Supermammasiv
Kattrine
Lubelillen
*Sunny423
Mariam
Iselinn

Flere som vil prøve?

**************** Opprinnelig melding **********'**
Jeg har kjøpt ny MT fra 7Kids, men synes den er litt for stor ennå. Lille J er 73 cm lang og 8 kg tung (ca.. husker ikke eksakte målene), og siden dette er en toddler betyr det at jeg må brette den to ganger for at hun ikke skal drukne Lang historie kort...

Siden det er en stund til vi kommer til å bruke den selv så tenkte jeg å sjekke interessen for å gjøre den til en reise-MT. Hvor lenge hver og en beholder den finner vi ut når vi ser hvor mange som er interessert.

Den er forresten brun, med grønt retromønstret innside og hette. Jeg kan poste bilde i morgen om ønskelig. Bildet av ringslyngen viser fargene (det brune og det mønstrete).

Noen som vil prøve den?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Sist endret av Bjelle; 01-11-2008 kl 14:13. Begrunnelse: La til reiselisten
Bjelle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:24.