Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > November 2007

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-10-2008, 22:39   #31
Supermedlem

Mariam sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Meldinger: 551
MP Rating: 0% (0)
Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.
Sv: Reise-MT eller noen som vil låne?

Så fine dere er. kan være den er litt stor enda ja. Hvor stor skal egentlig barnet være i en sånn toddler MT?
Gammel 07-10-2008, 18:53   #32
Supermedlem

supermammasiv sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 1,243
supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.

Prøv å ha han høyt på ryggen, kanskje det blir så mye å se på at han glemmer å få klaus

supermammasiv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-10-2008, 17:52   #33
Seniormedlem

Kattrine sin avatar

Sted: Jevnaker
Meldinger: 1,726
Blogginnlegg: 47
MP Rating: 100% (6)
Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.

Da er MTen på vei til Lubelillen! Masse takk for lånet Bjelle.
Gammel 08-10-2008, 20:59   #34
Supermedlem

Geitrams sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 1,171
Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mariam Vis post
Så fine dere er. kan være den er litt stor enda ja. Hvor stor skal egentlig barnet være i en sånn toddler MT?
Fra 18 måneder mener jeg å ha lest. Men jeg syns Sigurd begynner å bli litt stor til vår Babyhawk, så vi vurderer å kjøpe en større. Er forøvrig pappaen som er mest ivrig på bæring her i huset
Gammel 09-10-2008, 19:09   #35
Supermedlem

Lubelillen sin avatar

Sted: Akershus
Meldinger: 854
Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.

Vi fikk pakke i posten i dag!
Den var kjempefin, og måtte selvsagt prøves med en gang. Men Bastian var utslitt etter svømming og ville ikke være med, så det ble opp på ryggen og rett ned igjen. Gleder oss til å prøve den skikkelig!
Gammel 09-10-2008, 20:53   #36
Seniormedlem

Kattrine sin avatar

Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.

Godt å høre at den har kommet fram. Lykke til med prøvinga!
Gammel 10-10-2008, 00:32   #37
Medlem

Sted: Bergen
Meldinger: 103
iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.

er listen full?

Arlyn 21.11.07
iselinn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 11:56   #38
Supermedlem

Bjelle sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: På krigsstien
Meldinger: 532
MP Rating: 100% (1)
Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.

Iselinn: Satte deg opp på listen

Kattrine: Dere var veldig fine!

Lubelillen: Kos dere!

Dere som har mulighet må gjerne prøve med større barn (eller la andre med større barn prøve) for å få en ide om den blir mer behagelig når barnet er "riktig" størrelse. Jeg har vel en liten teori om at det er jeg som er for liten (i høyden) til en toddler, i tillegg til at lille J fortsatt er for liten ... for det blir bare så mye panel og stropper Men det kan kanskje endre seg når lille J fyller den ut bedre?

Fin er den iallfall
Gammel 10-10-2008, 14:39   #39
Seniormedlem

Kattrine sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Bjelle Vis post
Jeg har vel en liten teori om at det er jeg som er for liten (i høyden) til en toddler, i tillegg til at lille J fortsatt er for liten ... for det blir bare så mye panel og stropper Men det kan kanskje endre seg når lille J fyller den ut bedre?
Hvor høy er du da? Jeg er 164, og kunne nok ikke vært noe særlig mindre før den ville blitt for stor. Det ble altfor mye stropper, måtte surre rundt meg sjøl 2-3 ganger før jeg kunne knyte.
Gammel 29-10-2008, 12:39   #40
Supermedlem

Lubelillen sin avatar

Sted: Akershus
Meldinger: 854
Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.

Jeg har beholdt meitaien en uke for lenge jeg.... Sender den avgårde til Frk.Watson i morgen.

Vi har kun brukt den inne, har vært så sølete og vått ute (og nå snø) og jeg liker ikke våte og møkkete stropper. Den er veldig god å bære, men for stor her også. Har prøvd å brette panelet, men synes det skled litt. Knallflott er den i alle fall, og herlige farger!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:54.