Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > November 2007

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-09-2008, 23:31   #21
Seniormedlem

Kattrine sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 1,726
Blogginnlegg: 47
MP Rating: 100% (6)
Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Reise-MT eller noen som vil låne?

Noen som kan gi meg en link til knytehjelp..?
Gammel 26-09-2008, 23:36   #22
Supermedlem

Lubelillen sin avatar

Sted: Akershus
Meldinger: 862
MP Rating: 0% (0)
Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.

Her har du:

http://www.tettinntil.no/Instruksjoner_asiatisk.htm

Kan også søke på tettinntil på youtube for videoinstruksjoner
Gammel 26-09-2008, 23:38   #23
Seniormedlem

Kattrine sin avatar

Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk!
Gammel 26-09-2008, 23:46   #24
Seniormedlem

Kattrine sin avatar

Etter å ha sett et par knytemåter bare, så har jeg allerede bestemt meg for å kjøpe MT. Godt jeg har en å prøve med først da, i tilfelle Tormod ikke liker det f.eks.
Gammel 27-09-2008, 08:23   #25
Veteranmedlem

Lissi80 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Askim
Meldinger: 3,257
MP Rating: 100% (4)
Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.

Bilder???

16-8-2008
Lissi80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-09-2008, 13:04   #26
Supermedlem

supermammasiv sin avatar

Meldinger: 1,243
supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.

Vi har brukt den mage mot mage ikke ferdigknytt og bruker nå rygg med kast 2 Meitai er genialt når man får dreisen på det, håper Tormod liker det.

Vi fikk ikke lagt ut noen bilder dessverre, men vi fikk prøvd den en del før kvalmen slo inn og jeg fikk meitaiklaus
Vi var blandt annet på et loppemarked og fikk vist den frem. Så har vi vært på stoff og stil og kjøpt litt av det grønne stoffet som vi skal få brukt til et eller annet

supermammasiv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-09-2008, 16:59   #27
Supermedlem

Mariam sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Meldinger: 560
Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.

Er det for seint å melde seg på?
Gammel 27-09-2008, 19:15   #28
Supermedlem

Bjelle sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: På krigsstien
Meldinger: 532
MP Rating: 100% (1)
Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.

Mariam er lagt til Flere som vil prøve?
Gammel 06-10-2008, 21:55   #29
Supermedlem

Mariam sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Meldinger: 560
Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.

Hvordan går det Kattrine? Liker du den? Er veldig klar for bilder
Gammel 06-10-2008, 22:36   #30
Seniormedlem

Kattrine sin avatar

Jeg liker den kjempegodt, men det ser ikke ut til at Tormod gjør det dessverre. Virker som han får litt klaus nedi der, og som dere kan se av bildene så er den antakelig litt stor enda faktisk. I moby-wrap sjalet er han vant til å ha armene fri, og det har han ikke her. Vi har ikke fått prøvd så mye heller da, har vært en travel uke, så det kan tenkes at han kunne blitt vant med den etter hvert. Skal få sendt den av gårde til nestemann i morgen eller overimorgen.

Skulle tatt noen bedre bilder, men Tormod blir fort utålmodig.

Sist endret av Kattrine; 01-12-2008 kl 21:36.
Kattrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:48.