Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > November 2007

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-08-2008, 10:32   #11
Supermedlem

Sunny423 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 958
MP Rating: 0% (0)
Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.
Sv: Reise-MT eller noen som vil låne?

Klart jeg vil prøve ...

Hvis jeg kan da...

Liv M: feb -06
Ida T: nov -07
Sunny423 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2008, 21:10   #12
Supermedlem

Bjelle sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: På krigsstien
Meldinger: 532
MP Rating: 100% (1)
Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.Bjelle har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sunny423 Vis post
Klart jeg vil prøve ...

Hvis jeg kan da...
Selvsagt Du er herved på listen.

Bare si fra om det er flere som har lyst! MTen gikk forresten i posten til Lissi80 idag God fornøyelse med testingen og fortell gjerne hva dere synes om den!
Gammel 27-08-2008, 07:53   #13
Veteranmedlem

Lissi80 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Askim
Meldinger: 3,252
MP Rating: 100% (4)
Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.

Gleder meg til å teste den ut

16-8-2008
Lissi80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 16:39   #14
Supermedlem

supermammasiv sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 1,243
supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.

Mt-en er her og jeg EEELSKER mønsteret på den. Så har jeg blitt så nerd at jeg ser på sømmer polstring osv Men unasett, liker utseendet veldig godt, nå gjenstår det å få tatt en prøvetur, Gleder meg

(Har ikke den brukt veldig lang tid i posten vel? Tror vi prøver den masse i en uke jeg, og sender den videre da. Eller så rekker den aldri frem til sistemann...)

supermammasiv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2008, 07:19   #15
Supermedlem

Lubelillen sin avatar

Sted: Akershus
Meldinger: 854
Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.

Jeg gleder meg kjempemasse til det blir vår tur!
Gammel 06-09-2008, 07:24   #16
Supermedlem

ennovy sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Sted: Tromsø
Meldinger: 705
ennovy er fantastisk mot andre.ennovy er fantastisk mot andre.ennovy er fantastisk mot andre.ennovy er fantastisk mot andre.ennovy er fantastisk mot andre.ennovy er fantastisk mot andre.ennovy er fantastisk mot andre.ennovy er fantastisk mot andre.ennovy er fantastisk mot andre.ennovy er fantastisk mot andre.ennovy er fantastisk mot andre.

Tror det bare er å stryke meg av listen

Har rett og slett ikke tid :/

Hadde masser av tid før, men INGEN tid nå etter at jeg begynte på skolen.
også har jeg jo netopp fått MT- så jeg må jo lære meg med den

ennovy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2008, 09:00   #17
Seniormedlem

Kattrine sin avatar

Sted: Jevnaker
Meldinger: 1,726
Blogginnlegg: 47
MP Rating: 100% (6)
Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lubelillen Vis post
Jeg gleder meg kjempemasse til det blir vår tur!
Samme her!
Gammel 23-09-2008, 17:09   #18
Supermedlem

supermammasiv sin avatar

Meldinger: 1,243
supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.

Jeg må bare beklage, jeg har brukt kjempelang tid på å sende den fra meg. Har vært helt andre tanker i hodet mitt siste uken, men nå er den endelig på vei i posten til Kattrine Takk for hjelpen Tuuli

Vi har fått prøvd den noen ganger, og jeg syns jo spesielt mønsteret er superfint jeg da Syns den er bra polstret i skuldrene, men det på magen ser jeg ikke helt vitsen med, men det er meg da... Likte den egentlig godt, men den er nok i største laget for Nora enda.

Tusen takk for lånet Bjelle! Du er supersnill som låner den bort

supermammasiv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2008, 17:38   #19
Seniormedlem

Kattrine sin avatar

Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.

Gammel 26-09-2008, 23:21   #20
Seniormedlem

Kattrine sin avatar

Da har jeg MT-en i hus, og gleder meg til å prøve den! Elsker fargene og mønsteret, det er veldig meg vil nok mange si. Ved første øyekast skjønner jeg ikke opp-ned på den siden jeg aldri har prøvd MT før, så jeg får surfe nettet etter knyteinfo i morgen.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:01.