da har meitaien vært hos meg noen dager...og hjelpe meg så jeg har leitet etter denne tråden her, svettet og revet meg i håret...nærmest
for jeg skulle jo melde dens ankomst og hadde fått det for meg at dette var en prøvemeitai via tettinntil, og så klarte jeg heller ikke å koble det med dette siden det står Helena og ikke 7kids på skulderen..jeg trodde det stor 7kids på de meitaiene
men, var jeg sistemann på listen? skal den få komme hjem igjen nå?
jeg må bare si jeg er imponert! selv jeg med mine totalt ubrukelige skuldre (seneproblemer fra ende til annen) kunne bære i nesten en time med denne uten å få problemer! kjempegode, brede stropper som la seg perfekt oppå skuldrene med kjempebra vinkling
nå har jeg forøvrig bare magebært, må få prøvd den på ryggen en dag før jeg sender den videre, jeg må bare slutte å ha disse evinnelige seinvaktene på jobben...
og Mariam, (om det var du som hadde den før meg?) du kunne jo bare gitt meg en PM på at du befant deg i samme by så kunne jeg bare hentet og så hadde vi spleiset på portoen videre...istedenfor at den ble sendt via oslo til destinasjonen 15 minutter unna