Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > November 2007

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-10-2008, 14:12   #41
Supermedlem

Frk. Watson sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 757
MP Rating: 0% (0)
Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.Frk. Watson har mye å være stolt av.
Sv: Reise-MT eller noen som vil låne?

Jeg begynner å jobbe på mandag så jeg rekker ikke mye bæring da og nå er lillegullet sykt så da blir det nok ikke noe denne uken heller. Så send den til nestemann du, Lubelillen!

Livet er 10% hvordan du har det og 90% hvordan du tar det.
Frk. Watson er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-10-2008, 17:30   #42
Supermedlem

Lubelillen sin avatar

Sted: Akershus
Meldinger: 856
Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.

Da er meitaien sendt til Sunny!
Gammel 31-10-2008, 22:25   #43
Supermedlem

Sunny423 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 959
Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.

Jippi, vi skal prøve meitai

Liv M: feb -06
Ida T: nov -07
Sunny423 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-11-2008, 09:28   #44
Veteranmedlem

Lissi80 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Askim
Meldinger: 3,253
MP Rating: 100% (4)
Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.

Jeg trenger ikke få den tilsendt engang til..blir så lite bæring nå som jeg jobber og han er i bhg..Så da kan du bare stryke meg fra listen Bjelle

16-8-2008
Lissi80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-11-2008, 19:29   #45
Supermedlem

Sunny423 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 959
Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.

Da er Meitaien sendt videre(og forhåpentligvis kommet fram) til Mariam.

Den var skikkelig god å bære i,både Liv og ida fikk prøve den, og de passet veldig godt begge to. Fikk tatt et par bilder som skal legges inn så fort jeg får tømt minnekortet i kameraet...

Liv M: feb -06
Ida T: nov -07
Sunny423 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-11-2008, 19:30   #46
Supermedlem

Mariam sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Meldinger: 551
Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.

Da har jeg fått MT i posten . Prøvde den med engang. Den satt veldig godt men snuppa så ikke stort så hun syntes det vra ganske så kjedelig. Skal prvøe litt til, men tror nok hun må vokse litt i lenden. Hvor stor skal barna være i den??

Kanskje denne tråden skulle flyttes til det andre forumet???
Gammel 21-11-2008, 20:45   #47
Supermedlem

Lubelillen sin avatar

Sted: Akershus
Meldinger: 856
Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.

Ja, den var overraskende stor, selv for Bastian som er på størrelse med mange toåringer. Tror toddler er ment fra halvannet år, og man kan garantert bære ganske så store barn i den.
Gammel 18-12-2008, 03:16   #48
Medlem

Sted: Bergen
Meldinger: 103
iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.

da har meitaien vært hos meg noen dager...og hjelpe meg så jeg har leitet etter denne tråden her, svettet og revet meg i håret...nærmest for jeg skulle jo melde dens ankomst og hadde fått det for meg at dette var en prøvemeitai via tettinntil, og så klarte jeg heller ikke å koble det med dette siden det står Helena og ikke 7kids på skulderen..jeg trodde det stor 7kids på de meitaiene

men, var jeg sistemann på listen? skal den få komme hjem igjen nå?

jeg må bare si jeg er imponert! selv jeg med mine totalt ubrukelige skuldre (seneproblemer fra ende til annen) kunne bære i nesten en time med denne uten å få problemer! kjempegode, brede stropper som la seg perfekt oppå skuldrene med kjempebra vinkling

nå har jeg forøvrig bare magebært, må få prøvd den på ryggen en dag før jeg sender den videre, jeg må bare slutte å ha disse evinnelige seinvaktene på jobben...

og Mariam, (om det var du som hadde den før meg?) du kunne jo bare gitt meg en PM på at du befant deg i samme by så kunne jeg bare hentet og så hadde vi spleiset på portoen videre...istedenfor at den ble sendt via oslo til destinasjonen 15 minutter unna

Arlyn 21.11.07
iselinn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-12-2008, 08:54   #49
Supermedlem

Mariam sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Meldinger: 551
Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.Mariam har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av iselinn Vis post
og Mariam, (om det var du som hadde den før meg?) du kunne jo bare gitt meg en PM på at du befant deg i samme by så kunne jeg bare hentet og så hadde vi spleiset på portoen videre...istedenfor at den ble sendt via oslo til destinasjonen 15 minutter unna
Tuller du? Gikk den via Oslo ?
Gammel 18-12-2008, 21:04   #50
Medlem

Sted: Bergen
Meldinger: 103
iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.iselinn har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mariam Vis post
Tuller du? Gikk den via Oslo ?
all post må vi den sentralen i oslo

Arlyn 21.11.07
iselinn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:10.