Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter

Svar

LinkBack (14) Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-09-2007, 20:34   #601
Supermedlem

Linka1 sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Meldinger: 756
MP Rating: 0% (0)
Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.Linka1 har en strålende fremtid.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

Ok! Da er kaka endelig prøvd. Den var som dere sier, kjempegod (men litt av en kaloribombe da). Men bunnen ble litt for hard...tror jeg også kanskje smuldret kjeksbitene litt for små. Men det blir nok ikke siste gang denne lages nei
Gammel 24-09-2007, 20:36   #602
Seniormedlem

Andrine sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Kirkenes
Meldinger: 2,109
Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.

Kjempestilig Gri!
Ikke vær så hard mot deg selv da, Linka1!
Andrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-09-2007, 21:55   #603
Seniormedlem

Tommeline81 sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,964
Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Niobe
Den må lages i kakeform uten bunn, rett på fatet. Slik som ostekake.
Å nei, jeg som akkurat har laget den ikveld og min er lagt i selve springformen. Tenkte ikke på å ta ut bunnen jeg
Da tør jeg ikke ta den med på besøk imorra
Gammel 24-09-2007, 22:06   #604
Seniormedlem

Tommeline81 sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,964
Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.

Et tips fra ei på tettinntil: Bruke ostekrem på toppen istedenfor pisket krem, den holder seg da lenger og får en litt annen smak. Skal prøve det neste gang. Bare dobler ostekremen.
Gammel 26-09-2007, 14:17   #605
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,153
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

PÅ lørdag som var baka jeg denne kaka til enda et bryllup (baka den i et bryllup 02 september også).
Det blei en supersuksè!!!!!!! Tro jeg talte 6 eller 7 stk som ville ha oppskrifta på denne kaka. Der var totalt 22 kaker,og det var KUN oreo kaka som var slikka tom!

SNOPE-NAM-NAMMIS-BESTE-KAKA!!!!

Den som ikke har testa den ut enda: PRØV!!!! (men bør være glad i snor/sjokolade...men hvem er vel ikke det )
Gammel 26-09-2007, 14:36   #606
Supermedlem

*Leeds* sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Midt i planeten..
Meldinger: 1,121
*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.

Skal prøve denne jeg også!!

Nå mangler jeg bare Toro sjokolademousse + kremfløte, så er jeg igang

Oreo-kjeksen hadde de faktisk på REMA stormarked
Hittil i dag har jeg vært snill jente.
Jeg har ikke mistet besinnelsen eller skjelt ut noen.
Jeg har ikke vært irritert, sur eller selvopptatt.
Jeg har heller ikke furtet, bannet eller spist sjokolade.
Jeg har ikke drukket meg full, klådd på deilige menn eller overtrukket kredittkortet mitt.
Men snart skal jeg stå opp og da kommer jeg til å trenge mer hjelp..
*Leeds* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-09-2007, 15:07   #607
Seniormedlem

*Silje* sin avatar

Meldinger: 2,068
MP Rating: 100% (1)
*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.

Hmm.. kanskje jeg skal prøve meg på denne til bursdagsselskapene i helga...

sept 06

*Silje* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-09-2007, 19:00   #608
Supermedlem

*Leeds* sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Midt i planeten..
Meldinger: 1,121
*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.*Leeds* er fantastisk mot andre.

Forresten.... på Peppes spiste jeg Oreokake forrige uke!
Der hadde de pyntet med saus... mest sannsynlig sjokoladesaus... men ble usikker på om det var karamellsaus?

Noen som vet? Det var iallfall sinnsykt godt sammen med!
Og... sinnsykt mektig!!
Hittil i dag har jeg vært snill jente.
Jeg har ikke mistet besinnelsen eller skjelt ut noen.
Jeg har ikke vært irritert, sur eller selvopptatt.
Jeg har heller ikke furtet, bannet eller spist sjokolade.
Jeg har ikke drukket meg full, klådd på deilige menn eller overtrukket kredittkortet mitt.
Men snart skal jeg stå opp og da kommer jeg til å trenge mer hjelp..
*Leeds* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-09-2007, 18:33   #609
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 16,024
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Gunders
Hvor får man tak i Oreo Cookies i Norge???
Coop-butikkene har

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-09-2007, 20:42   #610
Seniormedlem

*Silje* sin avatar

Meldinger: 2,068
MP Rating: 100% (1)
*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.*Silje* har en strålende fremtid.

Skulle jo bake denne nå.
Også glemte jeg å se egentlig hvor mye krem...
Eller jeg innbilte meg at det var hele kartongen, altså 1 liter.......
Såååå det første laget med krem ble litt tykt ja.
Håper bare kaken blir god læll.
Har igjen siste kremlag nå, det kommer visst til å gå over kanten

sept 06

Sist endret av *Silje*; 27-09-2007 kl 20:59.
*Silje* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
oreo, oreokake

LinkBacks (?)
LinkBack til denne diskusjonen:
Fra Til Type Dato
Livet er Heeerlig: Kakeoppskrift Denne diskusjonen Refback 11-11-2008 20:07
Bake-tråd! - SnartMamma - Møteplassen Denne diskusjonen Refback 07-11-2008 12:34
Oreo kake - Mammanett Denne diskusjonen Refback 26-10-2008 18:29
Et lite kakeras fra meg!! - Side 12 - Mammanett Denne diskusjonen Refback 24-10-2008 18:16
Et lite kakeras fra meg!! - Side 12 - Mammanett Denne diskusjonen Refback 24-10-2008 16:39
Velkommen til en hyggelig dagbok:) - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 23-10-2008 06:53
Velkommen til en hyggelig dagbok:) - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 22-10-2008 20:21
Livet er Heeerlig: august 2008 Denne diskusjonen Refback 21-10-2008 21:50
oriokake Denne diskusjonen Refback 17-10-2008 18:13
Oppskrift på oreo dream? - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 16-10-2008 18:02
Livets lyse side: Som en nydelig drøm - Oreo kake Denne diskusjonen Refback 15-10-2008 16:41
Silje's blogg: Oreo kake! Denne diskusjonen Refback 13-10-2008 16:58
Oreo kake?? - SnartMamma - Møteplassen Denne diskusjonen Refback 12-10-2008 12:54
- Denne diskusjonen Refback 11-10-2008 15:00

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:14.