Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Mat for små og store mager > Oppskrifter

Svar

LinkBack (6) Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-07-2008, 17:08   #761
Seniormedlem

Arachnida sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 2,810
MP Rating: 100% (1)
Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: OREO KAKE! Kjempegod oppskrift som er enkel å få til!

I morra skal jeg lage denne for første gang...

Juli 2006 i Akta Graco Cosmic Comfort og Brio Zento.
Oktober 2008 i Akta Graco Duologic 2.

Gutta mine sitter kun bakovervendt!
Arachnida er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2008, 18:43   #762
Supermedlem

Blenda sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 813
MP Rating: 0% (0)
Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.

jeg har laget den, men synes egentlig den er litt oppskrytt jeg da???
Blenda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2008, 19:57   #763
Veteranmedlem

Tingeling84 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,135
Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har lagd den 3 eller 4 ganger. Like god hver gang, men også utrolig mettende. Selv er jeg ikke så begeistra for bare kjeksen alene, men sammen blir det godt. Har vel i grunn blitt vandt til smaken, for jeg husker at den ikke smakte sååå godt ved de første bitene.
Tingeling84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2008, 20:29   #764
Veteranmedlem

Piamor sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: på landet
Meldinger: 3,839
Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Blenda Vis post
jeg har laget den, men synes egentlig den er litt oppskrytt jeg da???
det synes ikke jeg,men den er best om den står et døgn eller to før den spises.

For å forstå dine foreldres kjærlighet må du få barn selv

dersom du føler deg ensom er det kanskje fordi du bygger vegger istedenfor broer.
Piamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-07-2008, 10:06   #765
Seniormedlem

Lotte26 sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: På dansegulvet
Meldinger: 1,884
Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lotte26 Vis post
Etter å ha dumpet borti denne tråden flere ganger i det siste, fikk jeg endelig somla meg på butikken for å kjøpe det jeg mangla for å lage denne kaken Tror jeg fryser den ned, for det er så kjekt å finne en iskake hvis det stikker innom. Prøver med Ballerina-kjeks jeg da, så kan jeg be mine dansevenner på Ballerinakake

Utrolig spent nå....den står i kjøleskapet og venter på ostefyll.
Den ble knallgod som iskake! Klarte ikke å vente til den var frossen før jeg smakte, men syntes den ble litt kvalmende søt da. Men nydelig som iskake med bringebær til
Lotte26 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2008, 21:57   #766
Medlem

Fellina sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 444
Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.Fellina har mye å være stolt av.

kan denne kaken fryses??
Fellina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 23:31   #767
Seniormedlem

Lotte26 sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: På dansegulvet
Meldinger: 1,884
Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Fellina Vis post
kan denne kaken fryses??
Jepp Men kan være litt tung å skjære i om man lager bunnen for hard.....
Lotte26 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 22:03   #768
Supermedlem

Gulltopp sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Nordland
Meldinger: 625
Gulltopp har mye å være stolt av.Gulltopp har mye å være stolt av.Gulltopp har mye å være stolt av.Gulltopp har mye å være stolt av.Gulltopp har mye å være stolt av.Gulltopp har mye å være stolt av.Gulltopp har mye å være stolt av.Gulltopp har mye å være stolt av.Gulltopp har mye å være stolt av.Gulltopp har mye å være stolt av.Gulltopp har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Cic Vis post
Et lite tips - som gjorde kaka enda bedre, synes jeg - er å ha ostemasse i kremen på toppingen også. Rørte sammen kremost og melis, og blandet det i kremen som skal på toppen.

Kaka ble bare så mye bedre!!
Prøvde det i forrige uke, men jeg ble bare kvalm, jeg. Men jeg fikk som vanlig spørsmål om oppskrift på kaken, så det var tydeligvis ikke alle som syntes den ble for mektig da.
Gammel 11-09-2008, 17:39   #769
Medlem

LeneV sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Nordvestlandet
Meldinger: 359
LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.

Da står min føste Oreokake i kjøleskapet!
Gammel 04-10-2008, 11:56   #770
VIP-Medlem

Fjolla sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,582
MP Rating: 100% (4)
Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.

Baker nå jeg; står med første lag ostekrem i kjøleskapet Jeg lager kaken med to lag ostekrem og sjokolademousse med daimkuler - gleder meg til å smake imorgen i dåpen!
Fjolla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
oreo, oreokake

LinkBacks (?)
LinkBack til denne diskusjonen:
Fra Til Type Dato
oriokake Denne diskusjonen Refback 17-10-2008 18:13
Oppskrift på oreo dream? - Kvinneguiden Forum Denne diskusjonen Refback 16-10-2008 18:02
Livets lyse side: Som en nydelig drøm - Oreo kake Denne diskusjonen Refback 15-10-2008 16:41
Silje's blogg: Oreo kake! Denne diskusjonen Refback 13-10-2008 16:58
Oreo kake?? - SnartMamma - Møteplassen Denne diskusjonen Refback 12-10-2008 12:54
- Denne diskusjonen Refback 11-10-2008 15:00

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:11.