Sitat:
Opprinnelig postet av Mina34
Tusen takk Håper på ordentlig eget forum snart
Vi har akkurat kommet hjem etter tre dager på barneklinikken. Frøkna fikk en lei forkjølelse som satte seg godt nedi luftveiene så da var det rett inn med inhalasjonsmedisin og inneburing på et rom for å unngå smitte fra de andre barna som lå der Heldigvis er hun bedre men har fått med astmamedisin i tilfelle hun blir tettere igjen. Satser på at hun er over det verste nå!
|
Huff, det er så fælt når de små blir syke.
Godt at hun virker litt bedre.
Nikkelkasse ja, de følger ikke veldig godt med på helsestasjonen.. Heldigvis har vi en veldig flink fysioterapaut, som sendte oss videre til manuell. De to har god kontakt seg imellom, så vi får oppfølging hos begge.
Hvordan var han etter dere var hos osteopat? Etter vi var hos manuell har vi hatt uendelig gråting her hjemme. Hun hyler og bæljer som bare det.
Ellers så satt jeg og leste litt om HELLP i går og ble svært forskrekket. 40% sjans for å få svangerskapsforgiftning igjen
Og jeg som vil ha en svæær familie, men nå er jeg redd for å få en til.
Helg igjen! Tiden går så utrolig fort med lite barn. Noen som har spesielle planer`?
Har du fått svar på søknaden om lukket forum? Syns det er teit at vi må være 20, når det ikke er så mange % av alle gravide som føder prematurt. Og vi har jo behov for å prate med hverandre, og helst ikke i all offentlighet.