|
|
|
10-03-2009, 11:12
|
|
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 14
|
Sv: Sunwing resort på Rhodos - noen med erfaring som vil forelle litt?
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Iwe
Vi skal være 14 dager
Har ikke bestillt noe mat, dette fikser vi selv. Liker å sitte på verandaen og spise frokost, og liker å ha den friheten til å velge om vi skal lage lunsj og middag i leiligheten. Det er så vidt jeg har fått med meg en dagligvareforretning i nærheten.
|
Jeg forstår valget angående mat. Jeg tenker at de første 5 dagene (som inclusive gjelder) spiser vi buffet, de resterende 9 dagene ordne/selv eller finner andre steder.. Det er visst noen bra supermarkeder ti min gange mot Rhodos by som har veldig bra utvalg. I tillegg til resortens egen butikk.
|
10-03-2009, 11:18
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 500
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Kriklepp
Jeg forstår valget angående mat. Jeg tenker at de første 5 dagene (som inclusive gjelder) spiser vi buffet, de resterende 9 dagene ordne/selv eller finner andre steder.. Det er visst noen bra supermarkeder ti min gange mot Rhodos by som har veldig bra utvalg. I tillegg til resortens egen butikk.
|
Jeg blir bare så lett skuffa over slike buffeter . Bruker derfor heller penger på noe jeg vet at jeg vil spise. Jeg elsker å gå på supermarkeder i utlandet, det er så mye godt å velge mellom
|
|
10-03-2009, 11:24
|
|
Juniormedlem
|
|
|
Sitat:
Jeg blir bare så lett skuffa over slike buffeter . Bruker derfor heller penger på noe jeg vet at jeg vil spise. Jeg elsker å gå på supermarkeder i utlandet, det er så mye godt å velge mellom
|
Nå begynner jeg å lure på om jeg skal avbestille incluciven
Ser for meg at vi stresser oss i buffetkø, bli misfornøyd, kommer gående forbi terrassen din hvor dere sitter og koser dere med barna i fred og fordragelighet
|
10-03-2009, 11:30
|
|
Supermedlem
|
|
|
Sitat:
Nå begynner jeg å lure på om jeg skal avbestille incluciven
Ser for meg at vi stresser oss i buffetkø, bli misfornøyd, kommer gående forbi terrassen din hvor dere sitter og koser dere med barna i fred og fordragelighet
|
Kan jo hende den buffeten er helt super da. Men jeg gidder ikke ta sjansen. Dessuten er det det å ha valget jeg liker. Har man betalt for mat, så er det litt kjipt å spise ett annet sted en dag. Deilig er det også å kunne trekke seg litt tilbake på sin egen terrasse innimellom.
|
|
10-03-2009, 11:36
|
|
Juniormedlem
|
|
|
Sitat:
Kan jo hende den buffeten er helt super da. Men jeg gidder ikke ta sjansen. Dessuten er det det å ha valget jeg liker. Har man betalt for mat, så er det litt kjipt å spise ett annet sted en dag. Deilig er det også å kunne trekke seg litt tilbake på sin egen terrasse innimellom.
|
Helt enig med deg. Vi får ta dette som en test, så vet man hva man bør gjøre neste gang..
|
10-03-2009, 11:41
|
|
Supermedlem
|
|
|
Sitat:
Helt enig med deg. Vi får ta dette som en test, så vet man hva man bør gjøre neste gang..
|
Det høres lurt ut Kanskje noen her inne som har prøvd den buffeten, og som kan fortelle hvordan den er?
Dere kan jo tross alt velge de siste 9 dagene
|
|
10-03-2009, 12:28
|
|
Æresmedlem
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 19,802
|
|
|
Både frokostbuffeten og barnebuffetene er gode. Variert og grei mat. Barnebuffetene er definitivt noe av det bedre jeg har sett på hotell.
|
|
10-03-2009, 20:17
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Ålesund
Meldinger: 1,666
|
|
|
Sitat:
|
er det en dag du ikke vil benytte deg av buffeten så får du en verdikupong du kan bruke på et av de andre spisestedene i løpet av ferien....
|
10-03-2009, 20:18
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Ålesund
Meldinger: 1,666
|
|
|
Er det slik at de som spiser buffet ikke får lov til å sitte ute sammen med de andre (altso de sitter på et gitt sted)?
|
10-03-2009, 20:20
|
|
Supermedlem
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av stratos73
er det en dag du ikke vil benytte deg av buffeten så får du en verdikupong du kan bruke på et av de andre spisestedene i løpet av ferien....
|
Det var jo lurt da
|
|
|
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:17.
|