Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-03-2009, 20:22   #41
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 14
MP Rating: 0% (0)
Kriklepp er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Sunwing resort på Rhodos - noen med erfaring som vil forelle litt?

Sitat:
Opprinnelig postet av stratos73 Vis post
Er det slik at de som spiser buffet ikke får lov til å sitte ute sammen med de andre (altso de sitter på et gitt sted)?
Jeg har skjønt det slik på Rhodos at lunsj og middagsbuffet er på nabohotellet Sungarden. For vi tenkte faktisk at mannen min kanskje kunne ha inclusive, og jeg bare kjøpte noe siden jeg ikke er så storspist. Men det kan bli vanskelig tror jeg.
Gammel 10-03-2009, 20:37   #42
Seniormedlem

stratos73 sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Ålesund
Meldinger: 1,666
MP Rating: 100% (7)
stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kriklepp Vis post
Jeg har skjønt det slik på Rhodos at lunsj og middagsbuffet er på nabohotellet Sungarden. For vi tenkte faktisk at mannen min kanskje kunne ha inclusive, og jeg bare kjøpte noe siden jeg ikke er så storspist. Men det kan bli vanskelig tror jeg.
jeg hørte fra noen som var på et annet ving senter, de sa at de som hadde buffet satt inne i et "rom"for seg selv mens de som kjøpte egen mat kunne velge om de ville sitte ute eller inne.
Om en må spise på et annet hotell har ingen betydning for meg om jeg kan få velge om jeg vil spise maten innendørs eller utendørs og om jeg kan få sitte sammen med noen som ikke har bestilt buffet
Gammel 10-03-2009, 20:47   #43
Juniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av stratos73 Vis post
jeg hørte fra noen som var på et annet ving senter, de sa at de som hadde buffet satt inne i et "rom"for seg selv mens de som kjøpte egen mat kunne velge om de ville sitte ute eller inne.
Om en må spise på et annet hotell har ingen betydning for meg om jeg kan få velge om jeg vil spise maten innendørs eller utendørs og om jeg kan få sitte sammen med noen som ikke har bestilt buffet
Jeg skjønner, det kunne vært fint å visst noe om ja.
Gammel 11-03-2009, 08:35   #44
Iwe
Supermedlem

Iwe sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 501
Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.

Regner med at dere må sitte på egne områder for dem som har all inclusive. Ikke lett for restauranten å holde styr på hvem som har all inclusive og ikke, og de er vel derfor redde for at flere enn dem som har betalt forsyner seg av buffeten.
Gammel 11-03-2009, 10:41   #45
Juniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Iwe Vis post
Regner med at dere må sitte på egne områder for dem som har all inclusive. Ikke lett for restauranten å holde styr på hvem som har all inclusive og ikke, og de er vel derfor redde for at flere enn dem som har betalt forsyner seg av buffeten.
Fikk denne mailen fra Ving i dag:
"Hei!
På Sunwing Kallithea spiser man lunsj og middag på nabohotellet som er Sun Garden. I denne restauranten kan man sitte hvor man vil, for det er ikke en egen avdeling
for de som har all inclusive. Frokost spiser dere i restauranten på Sunwing. Lunsj serveres mellom kl. 12.30 og 14.30, middag mellom kl.18.30 og 21.00."
Gammel 12-03-2009, 13:30   #46
Seniormedlem

perper sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 2,822
MP Rating: 100% (1)
perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.

Super tråd dette. Har nemlig bestilt tur i juli, og får nå mange gode tips. Har all inclusive første uken
Gammel 12-03-2009, 13:44   #47
Iwe
Supermedlem

Iwe sin avatar

Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.

Sitat:
Fikk denne mailen fra Ving i dag:
"Hei!
På Sunwing Kallithea spiser man lunsj og middag på nabohotellet som er Sun Garden. I denne restauranten kan man sitte hvor man vil, for det er ikke en egen avdeling
for de som har all inclusive. Frokost spiser dere i restauranten på Sunwing. Lunsj serveres mellom kl. 12.30 og 14.30, middag mellom kl.18.30 og 21.00."
Å, så kjekt da Da har du fått litt svar på det du lurte på. Vi går fortsatt for "gjør det selv" metoden
Gammel 12-03-2009, 13:50   #48
Juniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Iwe Vis post
Å, så kjekt da Da har du fått litt svar på det du lurte på. Vi går fortsatt for "gjør det selv" metoden
Ja det var fint å vite at man ikke må sitte inne i en krok Og jeg tror at "gjøre det selv metoden" blir kjempebra også. Vi gleder oss!
Gammel 12-03-2009, 13:54   #49
Iwe
Supermedlem

Iwe sin avatar

Sitat:
Ja det var fint å vite at man ikke må sitte inne i en krok Og jeg tror at "gjøre det selv metoden" blir kjempebra også. Vi gleder oss!

Gleder oss veldig vi også, det begynner å bli en stund siden vi var i utlandet.
Gammel 20-03-2009, 09:13   #50
Medlem

LilleElise sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Finnmark
Meldinger: 383
LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.

Tenkte bare jeg skulle tilføye til dere som lurer på taxi fra flyplassen eller i det hele tatt på rhodos. de bare ser rart på deg om du spør etter barnestol, og forlanger at man skal sitte med de små på fanget. Ikke kjører de særlig pent heller. Har tatt taxi et par ganger der, og har sittet med hjerte i halsen med snuppa på fanget.. Når de kjører til sungarden/wing kjører de tvers over øya på en måte på veier som ikke er laget for å kjøre så fort på altså.. Rart det ikke er flere ulykker der... Vi leier bil når vi reiser til Rhodos. Perfekt å få bilen levert på flyplassen med helt ok barnestoler i, og slippe å¨bekymre seg hele ferien når man skal noen plasser. Men vi farter ganske mye rundt vi da.. Så leverer vi på flyplassen når vi skal reise hjem.. Ellers ville jeg nok tatt bussen..

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:56.