|
|
|
11-08-2009, 19:36
|
|
Medlem
Medlem siden: Mar 2007
Sted: nord-norge
Meldinger: 83
|
Sv: Kona fåreslår at jeg tar meg en elskerinne!
.....
Sist endret av lisamf; 01-12-2009 kl 20:47.
|
|
|
13-08-2009, 09:46
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Mar 2006
Sted: Sola
Meldinger: 1,388
|
Jeg kan ikke forstå at du engang vurderer saken, jeg har veldig vondt for å tro at det skal komme noe godt ut av å blande inn en 3 part.
|
|
|
17-08-2009, 21:33
|
|
Gjest
|
Du må huske at fallhøyden blir stor når dere går fra å ha sex over kasserollene eller bak noen steiner i nabolaget, til omtrent å ikke ta på hverandre mer. Klart at det blir nedtur, men jeg tror det bare er om å gjøre å holde ut til det blir bedre. Husk at du har lovet å stå ved din kones side i gode og onde dager. Nå er det onde, og selv om kona di i desperasjon sier at du bør ta deg en elskerinne, så må du stå ved hennes side og si at det kan du selfølgelig ikke finne på (selv om du tenker ok inni deg).
Jeg er så innmari glad for at jeg bare er ei vanlig dame som har et forhold til en vanlig mann, uten noen store krumspring og spesielle settinger når det gjelder sexlivet. Da er det liksom ok at sexlivet er labert et års tid etter en fødsel.
|
|
|
18-08-2009, 16:52
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,241
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Kone
Du må huske at fallhøyden blir stor når dere går fra å ha sex over kasserollene eller bak noen steiner i nabolaget, til omtrent å ikke ta på hverandre mer. Klart at det blir nedtur, men jeg tror det bare er om å gjøre å holde ut til det blir bedre. Husk at du har lovet å stå ved din kones side i gode og onde dager. Nå er det onde, og selv om kona di i desperasjon sier at du bør ta deg en elskerinne, så må du stå ved hennes side og si at det kan du selfølgelig ikke finne på (selv om du tenker ok inni deg).
Jeg er så innmari glad for at jeg bare er ei vanlig dame som har et forhold til en vanlig mann, uten noen store krumspring og spesielle settinger når det gjelder sexlivet. Da er det liksom ok at sexlivet er labert et års tid etter en fødsel.
|
Signerer.
Særlig det siste
18-08-2009, 18:15
|
|
Medlem
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Hvalstad i Asker
Meldinger: 356
|
Ja, jeg har vært i ditt ståsted! Kan love deg at det ikke fører noe godt med seg å finne seg en elsker/elskerinne.
Vi prøvde det ut, og resultatet var at han brukte det mot meg senere. Jeg hadde jo vært "utro"!
Dette var med min eks vel og merke.
|
|
|
18-08-2009, 21:08
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 1,476
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrert
Dette var jo en utrolig nedvurdering av mannens seksualitet og behov for nærhet. Litt som å si til en sultrammet at det holder å se på et matlagningsprogram så føler du deg nok mye bedre....
|
Hærlighet, det kan da ikke sammenliknes Hva mener du den sultrammede skulle gjøre om han var sulten da, spist naboen?
30-10-2009, 02:47
|
|
Gjest
|
Kjære deg!
Jeg tror ikke kona di har klart å være helt ærlig med deg. Når hun foreslår at du skal ta deg en elskerinne, er det nok fordi hun er redd for at du skal gjøre det. Da er det bedre for henne, tror hun, å komme deg i forkjøpet ved å foreslå det. Alle kvinner vet at regelmessig sex er viktig for menn. Det er også viktig for kvinner, men i visse faser i livet, er det av mindre betydning. Jeg er overbevist om at hun innerst inne IKKE vil at du gjør dette.
Vær tålmodig med henne og ikke push. Forklar at du gjerne vil være nær, men at det ikke nødvendigvis betyr ønske om sex. La henne litt i fred, som foreslått av andre her. Gjør hyggelige ting sammen, overrask henne, hjelp henne med daglige gjøremål og husarbeid.
Vis at du forstår hennes situasjon. Kjærligheten er betingelsesløs...derfor er du nødt til å forstå hennes nettopp nå. Elsker du henne, noe jeg er overbevist om, så forteller du henne at du elsker henne uansett hvilken situasjon hun er i. En elskerinne er ikke løsningen for dere. Dere to i sammen skal finne løsningen og det kommer dere til å gjøre.....bare ta tiden og pratestunder til hjelp.
Hun vil bare vite at du elsker henne selv om hun ikke klarer å tilfredsstille deg til enhver tid. Prøv å sette deg selv i hennes situasjon. Enn om det var du som hadde det slik? Hun har et fortvilt hjerte nå, og det hjelper henne ikke å kjenne på frykten for at hun skal mislykkes med nok et forhold.......for det tenker hun.
Det er mange krav til en kvinne i det moderne samfunn. Du skriver at hun vet hun er attraktiv, men hun vil bli elsket for noe MER...hun vil bli beundret på andre områder også.
Du høres ut som en flott, følsom, omtenksom og intelligent mann og jeg tror du kan se at en elskerinne ikke er løsningen...kona di mener det ikke...hun foreslo det i desperasjon. Hjertet mitt gråter for henne.........
Nå må du være sterk og tøff for dere begge....
All mulig lykke på veien tilbake til hverandre!
Varmt fra en elskerinne....
(Hvis jeg tar feil og hun virkelig mener det, har hun ikke de rette følelsene for deg....)
|
|
|
12-11-2009, 00:23
|
|
Gjest
|
Min kone har ikke ønsket sex de siste 7 årene. Jeg har forsøkt alt. Til og med foreslått parterapi, noe hun nekter. Det er ikke så greit når man har giftet seg og har barn. Da er man låst. Det ER tøft i en alder av 35 å innse at man har et livslangt sølibat foran seg når man dør av lengsel etter kjærlighet, romantikk og elskov.
Flere av mine venner opplever det samme.
Det er vanskelig å forstå hvordan kvinner kan være så hensynsløse mot menn.
|
|
|
12-11-2009, 10:22
|
|
Medlem
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Hvalstad i Asker
Meldinger: 356
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrert
Min kone har ikke ønsket sex de siste 7 årene. Jeg har forsøkt alt. Til og med foreslått parterapi, noe hun nekter. Det er ikke så greit når man har giftet seg og har barn. Da er man låst. Det ER tøft i en alder av 35 å innse at man har et livslangt sølibat foran seg når man dør av lengsel etter kjærlighet, romantikk og elskov.
Flere av mine venner opplever det samme.
Det er vanskelig å forstå hvordan kvinner kan være så hensynsløse mot menn.
|
Akkurat det der kan gå begge veier du! Hos oss er det gubben som har sagt han ikke ville ha mer sex, men etter mye prat frem og tilbake tror jeg vi har greid å løse opp i floka. Funnet ut hvor skoen trykker for oss begge, og hva vi kan gjøre for å bedre situasjonen.
Hvorfor i all verden nekter hu parterapi? Synes du skal presse litt mer på der, for å få henne med. Det måtte jeg med gubben. Dvs jeg ga han vel ulitimatum. Enten parterapi eller brudd, så da var det opp til han.
|
|
|
12-11-2009, 10:49
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 3,488
|
Jeg tror også at kona sa du burde ta deg ei elskerinne i en desperat situasjon.
Hvordan går det med dere nå? har dere finne frem til en løsning som begge er fornøyd med HI?
|
|
|
Stikkord
|
Ingen Tags registrert Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden. Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen. |
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:54.
|