Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Spørsmål fra SnartMammaer

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-07-2006, 20:24   #1
Supermedlem

linola sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: bakvendtland
Meldinger: 1,214
MP Rating: 100% (5)
linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.linola har en strålende fremtid.
hadde du tegn før fødselen startet?

hadde du noen teng på at nå starter fødselen snart?

leste i bladet gravid, der ei jordmor sier at tyngdefornemmelse, diare, urolig søvn og fordøyelsesbesvær kan være tegn på at fødselen er nært forestående...

hadde du noen av disse eller andre tegn rett før fødselen startet?
Gammel 02-07-2006, 20:28   #2
Supermedlem

Chiquita sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Trøndelag
Meldinger: 966
MP Rating: 0% (0)
Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.
Sv: hadde du tegn før fødselen startet?

I ettertid ser jeg at jeg hadde MASSE ENERGI dagen før fødselen med begge to
Gammel 02-07-2006, 20:30   #3
Veteranmedlem

Monica sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 3,781
Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei, ingen tegn, var bare en helt vanlig dag helt til vannet gikk

Her kan du lese om mitt arbeid i Gambia
Monica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-07-2006, 22:33   #4
Veteranmedlem

Hanne80 sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Utenfor Stavanger
Meldinger: 4,876
Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.Hanne80 har en strålende fremtid.

Slimproppen gikk en uke i forveien, men ellers ingen tegn i det hele tatt før jeg stod der og vannet "fosset" ut.

Lykke til
Gammel 02-07-2006, 22:36   #5
VIP-Medlem

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 5,660
Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.Unicorn har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei. Jeg merket ingenting før jeg kjente tegn til rier klokka 3 om natta..
Gammel 02-07-2006, 22:41   #6
Veteranmedlem

Fluke sin avatar

Medlem siden: May 2002
Meldinger: 4,672
Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.Fluke har et ubeskrivelig bra rykte.

Ekstremt sulten.
Gammel 02-07-2006, 22:51   #7
Seniormedlem

Multebær sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 2,328
Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.Multebær har et ubeskrivelig bra rykte.

Begge mine energisk og uthvilt
Gammel 03-07-2006, 08:47   #8
Æresmedlem

Happy sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 10,071
MP Rating: 100% (2)
Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hadde en følelse av å være VELDIG FERDIG med gravisditeten siste halve uka (3-4) dager før fødslene starta. Så fikk jeg en sånn akutt lei-av-alt-følelse. Og den kvelden før det satte igang sovna jeg mye lettere enn tidligere
Gammel 03-07-2006, 12:23   #9
Seniormedlem

roxette sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Jørpeland- Rogaland
Meldinger: 2,837
MP Rating: 100% (14)
roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.

Hadde løs mage noen dager før fødselen startet.
Gammel 03-07-2006, 13:00   #10
Supermedlem

mai_mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 1,472
mai_mor er fantastisk mot andre.mai_mor er fantastisk mot andre.mai_mor er fantastisk mot andre.mai_mor er fantastisk mot andre.mai_mor er fantastisk mot andre.mai_mor er fantastisk mot andre.mai_mor er fantastisk mot andre.mai_mor er fantastisk mot andre.mai_mor er fantastisk mot andre.mai_mor er fantastisk mot andre.mai_mor er fantastisk mot andre.

Den siste tiden før fødselen startet, hadde jeg en tyngdefornemmelse i undelivet. Kjentes ut som om barnet skulle skli ut..
Også fikk jeg endel blødninger. Trøtt ble jeg også. Klarte såvidt å holde øynene åpne.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:36.