Fikk følgende SMS nå: "Fame har fantastisk fine bilder av deg/dine i arkivet. Mai tilbud: Alle bildene på CD for 999,- (Ord. pris: 5500,-). Ring 80040020 eller send SMS "FAME" til 2030."
Og da lurer jeg, er det noen som har denne cd til 5500 kr, og som vet hvor store bilder man kan fremkalle fra den med ok kvalitet?
Har ikke denne selv, men et vennepar kjøpte med CD da de kjøpte bilder. De ble veldig skuffa, for bildene var i skjermoppløsning....og ikke beregnet på forstørring på egen hånd. For da vil de at man skal bruke Fame... Så da er det like greit med gratis nettvisning...
denne cd'en går det ikke ann å printe bilder fra. da jeg undersøkte sa mannen på fame at jeg da kunne printe ut frimerkestørrelser.. og de skal man betale 5000 for..
Jeg har plata. Dvs. vi fikk den med da vi kjøpte bilder der for 3 år siden.
Og jeg har tatt ut bilder i 10*15 uten problemer. Ikke forsøkt meg på noe større desverre.
__________________ Johan f. 22.02.06 Maja f. 13.10.07
plata fulgte med da jeg brukte en liten formue der i høst og jeg er skuffet.Ikke fikk jeg alle bildene og ikke var det bra kvalitet (oppløsning) på de,så jeg får jo ikke brukt den til noe.