Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-08-2009, 10:03   #21
Veteranmedlem

LatinoBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 4,322
MP Rating: 100% (2)
LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vet du hva du skal stemme? Stortingsvalg 2009

Får Høyre på alle utenom èn, som ble AP

R.I.P MJ

LatinoBaby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2009, 20:06   #22
Hjelpeadmin

Helene Harefrøken sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 18,361
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (1)
Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.

Dytter litt
Gammel 26-08-2009, 20:36   #23
Supermedlem

Puspersille sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 839
MP Rating: 0% (0)
Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.

Har allerede forhåndsstemt.

Puspersille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2009, 08:36   #24
Veteranmedlem

Ritamor sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Finnmark
Meldinger: 4,522
Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har tatt fire tester og fikk to forskjellige svar. SP hos tre av de (Aftenposten, Nettavisen og TV2) og AP hos en (VG)...

Hos de som rangerte svarene var jeg minst enig med Frp.
Gammel 08-09-2009, 21:41   #25
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 16,985
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

*dytte opp*

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2009, 21:58   #26
Hjelpeadmin

Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.

Gammel 09-09-2009, 20:03   #27
MTN
Veteranmedlem

MTN sin avatar

Meldinger: 3,171
MTN har slått av rykte

Fikk AP som førstevalg på alle, og har forhåndsstemt på AP for lenge siden.

MTN er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2009, 20:11   #28
Hjelpeadmin

Sitat:
Opprinnelig postet av MTN Vis post
Fikk AP som førstevalg på alle, og har forhåndsstemt på AP for lenge siden.
Pussig, har alltid liksom trodd at KrF var ditt parti
Gammel 09-09-2009, 20:33   #29
Seniormedlem

Maika sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 2,045
Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.Maika har et ubeskrivelig bra rykte.

Er økonom så neppe noen bombe at jeg stemmer høyre. Lett valg da jeg ser dem som det partiet som i størst grad evner å stimulere næringslivet og se det totale økomomiske bidet. Enelte partier (eks FRP) har totalt urealistiske budsjett og alle kan jo love gull og grønne skoger, men greit å kunne synliggjøre hvordan det skal finansieres. Ellers er jeg for å kunne velge private løsninger (har selv privat bhg, går på Volvat og har gått til privat spesialist og jm i svangerskap osv) om en synes de er bedre, jeg er veldig for å få ned sykehuskøene og synes det er latterlig å se på bare hva det koster å velge private løsninger (hva koster det ikke å stå i helsekø i 12 mnd, gå med enorme smerter, ikke kunne jobbe, resurser brukt på å følge opp denne syke hos NAV, arbeidsgiver - medisinering evt avhengighet og deprisjoner osv), jeg er for høyere innslagspunkt for toppskatt - latterlig å betale toppskatt på en inntekt under 500 000 kr en er ikke akurat rik da, mot formuesskatt (en ting om det hadde vært likvide midler en skattet av, men blir helt feil at en må tappe firma eller selge unna for å betale formueskatt av eiendom ol), for oljeborring i Lofoten og Vesterålen osv osv Jeg er vel stort sett veldig enig i det mest av Høyre sine saker, eneste er at jeg er for økning av kontantøtte og synes debatten hvor en snakker om at barn på 1 år bør i bhg pga integrering om mor i arbeid er helt tåpelig. Kontantstøtten er kun til 3 år og jeg synes det holder i massevis om både etninsk norske og fremmedspråklige barn begynner i bhg når de er 3 år. (Men stemmer ikke KRF for å få noen tusen mer i kontantstøtte - får jeg redusert toppskatt så hjelper det mer).

Stolt mamma til 05,06 og 08.09.
Nick på sm er Stjerneskudd
Maika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2009, 21:31   #30
MTN
Veteranmedlem

MTN sin avatar

Meldinger: 3,171
MTN har slått av rykte

Sitat:
Opprinnelig postet av Helene Harefrøken Vis post
Pussig, har alltid liksom trodd at KrF var ditt parti
Jeg har hatt en forferdelig opplevelse i dag, jeg var på onsdagssøndagsskole med min datter. Jeg er ikke i form for slike morsomheter nå. Jeg er dypt rystet og vondbråten

Spøk til side, jeg fant ut i dag at jeg er genetisk ateist. Det har ikke med miljø, valg eller tro og gjøre, det er gener.

Jeg er egentlig V sympatisør, og så snart de kommer seg vekk fra FrP/KrF så vil jeg komme hjem. Frem til det er AP mitt valg.

MTN er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
2009, stortingsvalg

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:25.