Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-12-2006, 13:16   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
Har du timelønn? Hvor mye?

Jeg har 141 kr i timen.Synes det er sånn passe.

Hvor mye har du?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-12-2006, 13:19   #2
VIP-Medlem

Idril sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Ullensaker
Meldinger: 7,211
MP Rating: 0% (0)
Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har du timelønn? Hvor mye?

Har 130 kr og syns det er for lite.

02 - 04 - 05 & 76 72 & 96 - 98 - 04
Idril er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-12-2006, 13:36   #3
VIP-Medlem

Lina og nurket sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 5,086
Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.

Har 115 kr timen. Er fornøyd med det jeg som julehjelp.
Gammel 02-12-2006, 15:03   #4
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Norge
Meldinger: 547
MP Rating: 100% (2)
Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.Vinga har en strålende fremtid.

Jeg har 120 kr timen + provisjon
Vinga er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-12-2006, 15:30   #5
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,348
MP Rating: 100% (33)
Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.Lellell har et ubeskrivelig bra rykte.

Den ene jobben har jeg 111-115 , husker ikke helt.

den andre jobben har jeg 132 kr.

Lellell er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-12-2006, 16:13   #6
VIP-Medlem

@llimaC sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Os
Meldinger: 5,039
Blogginnlegg: 1
@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg har 121,2 kr tror jeg det er
Gammel 02-12-2006, 16:15   #7
Seniormedlem

Bonnie sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Meldinger: 2,679
Bonnie har en strålende fremtid.Bonnie har en strålende fremtid.Bonnie har en strålende fremtid.Bonnie har en strålende fremtid.Bonnie har en strålende fremtid.Bonnie har en strålende fremtid.Bonnie har en strålende fremtid.Bonnie har en strålende fremtid.Bonnie har en strålende fremtid.Bonnie har en strålende fremtid.Bonnie har en strålende fremtid.

Har 120, og synes ikke det er noe mye.

Storebror født 19. desember 2002
Lillesøster født 26. juni 2006

Bonnie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-12-2006, 16:36   #8
Veteranmedlem

cakegirl_82 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Hommersåk
Meldinger: 4,759
cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.
glis Sv: Har du timelønn? Hvor mye?

eg har 125

cakegirl_82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-12-2006, 16:37   #9
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg har "vanvittige" 105 kr timen. Det er visst standardsats når man jobber via vikarbyrå.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-12-2006, 16:54   #10
Medlem

Marlen sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Sunnhordland
Meldinger: 312
Marlen har mye å være stolt av.Marlen har mye å være stolt av.Marlen har mye å være stolt av.Marlen har mye å være stolt av.Marlen har mye å være stolt av.Marlen har mye å være stolt av.Marlen har mye å være stolt av.Marlen har mye å være stolt av.Marlen har mye å være stolt av.Marlen har mye å være stolt av.Marlen har mye å være stolt av.

Har 145 kr når jeg vasker på et kontor hos et byggefirma, men jeg hadde 107 kr da jeg var hjemmehjelp i kommunen. Det er aaalt for lite med 107
Marlen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:38.