Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-12-2006, 23:48   #41
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Har du timelønn? Hvor mye?

Sitat:
Opprinnelig postet av Sjöstjerna
27.000,- er ingen assistentlønn i allefall. Men er du førskolelærer, spes. ped, assisterende styrer el. er det vel en normal lønn.

Er ped.leder.

Har aldri hørt om at "mine" ass. skal kunne gå opp i lønnstrinn når de får barn. Har kanskje ikke fulgt med så godt i timen.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-12-2006, 23:51   #42
mus
Supermedlem

mus sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Meldinger: 881
MP Rating: 100% (4)
mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sjöstjerna
27.000,- er ingen assistentlønn i allefall. Men er du førskolelærer, spes. ped, assisterende styrer el. er det vel en normal lønn.
Nei, dette er ikke normal lønn som førskolelærer/ped.leder, ikke i min kommune i alle fall. En arbeider forøvrig 162,5 timer i gj.snitt pr mnd, ikke 150. Så hvis en regner om det hun sier er 180,- timen ved 150 timer pr mnd, blir det 153,- pr time med 162,5 timer pr mnd. Mao brutto mndlønn på 27 000,- Det tilsvarer en nokså fersk styrer eller en ped.leder med 10 års ansiennitet (ut i fra det jeg vet her hos oss)

"Ved enden av veien finnes kjærligheten. Lenger kommer du ikke.."
mus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-12-2006, 00:03   #43
Seniormedlem

Mette-marit sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Meldinger: 2,781
MP Rating: 0% (0)
Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.Mette-marit har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av cream
Guuud som noen av dere klager!!!!
Jeg er daglig leder, og går på fastlønn. men regner jeg den ut i timer har jeg mellom 95 kr-115 kr timen. 121 hvis jeg kun jobber 100% (37,5 t\uka) Og det gjør jeg ALDRI!

Vi følger tariff også, og minstelønna der er 102,-kr uten ansiennitet, og ca 130,- for 6 års ansiennitet!
Kan jeg få jobb hos deg De 6 åra er vel samme hvor man har jobbet før ?
Mette-marit er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-12-2006, 00:11   #44
VIP-Medlem

Celinemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,937
MP Rating: 100% (1)
Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har 130,- Tror ikke det er så gale der hvor jeg jobber,de andre som har fast jobb der har ikke så mye mer enn meg i timen. Og de har jobbet der en del år.
Gammel 03-12-2006, 00:13   #45
Uregistrert
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av mus
Nei, dette er ikke normal lønn som førskolelærer/ped.leder, ikke i min kommune i alle fall. En arbeider forøvrig 162,5 timer i gj.snitt pr mnd, ikke 150. Så hvis en regner om det hun sier er 180,- timen ved 150 timer pr mnd, blir det 153,- pr time med 162,5 timer pr mnd. Mao brutto mndlønn på 27 000,- Det tilsvarer en nokså fersk styrer eller en ped.leder med 10 års ansiennitet (ut i fra det jeg vet her hos oss)
Jeg er fersk ped.leder hvis du skulle undre over det. Har ingen ansiennitet fra før.

Du mener vel 166 kr timen hvis man går utifra at man jobber 162.5 timer i mnd. Jobber forøvrig ikke så mye hver mnd.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-12-2006, 00:31   #46
Tidligere bruker
Gjest

120 kr time.. og det er lite Så leter etter ny jobb!
Gammel 03-12-2006, 00:38   #47
mus
Supermedlem

mus sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Meldinger: 881
MP Rating: 100% (4)
mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.mus har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrert
Du mener vel 166 kr timen hvis man går utifra at man jobber 162.5 timer i mnd. Jobber forøvrig ikke så mye hver mnd.
Ja, 166,- sa min kalkulator også nå..... ble visst litt for mange tall i sted..

Har du ikke 100% stilling da? Den ubundne tiden er jo også jobb, og skal være med i regnestykket. Hmm, du har fått med lokale tillegg også du da. (?)
Du er i alle fall heldig som har såpass.

"Ved enden av veien finnes kjærligheten. Lenger kommer du ikke.."
mus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-12-2006, 00:54   #48
Seniormedlem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 2,902
Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.

Har 138,-kr timen med full ansenitet.
Er ikke fornøyd med tanke på ansvaret jeg har.
Gammel 03-12-2006, 01:29   #49
Seniormedlem

siljemor sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 2,504
siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.siljemor har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Macy
0 kr timen og jobber døgnet rundt.
Du och jag, Macy !
Gammel 03-12-2006, 07:11   #50
Tidligere bruker
Gjest

108 kr,jobber på prix
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:08.