Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-08-2004, 23:48   #21
Seniormedlem

*Tomine* sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Tønsberg
Meldinger: 1,591
MP Rating: 0% (0)
*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.
Sv: ned i vekt, fort!!!

Sitat:
Opprinnelig postet av ekkir
Nei, jeg gikk ikke opp igjen. Men man må jo passe på hva man putter inn i munnen, da....
Hvor lenge er det tilrådelig at man går på dem? Vet du om de inneholder Efedrin? Det er jo en del mennesker som har omkommet ved bruk av slankepiller som inneholder efedrin.

Tidligere Murmeldyret....
*Tomine* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2004, 00:11   #22
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg kan anbefale Herbalife da, det har funket veldig bra for meg.
send meg en mail om du vil vite mer.
[email protected]
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2004, 09:59   #23
Medlem

Lica sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Finnmark
Meldinger: 462
Lica er et navn alle kjenner.Lica er et navn alle kjenner.Lica er et navn alle kjenner.Lica er et navn alle kjenner.Lica er et navn alle kjenner.Lica er et navn alle kjenner.Lica er et navn alle kjenner.Lica er et navn alle kjenner.Lica er et navn alle kjenner.Lica er et navn alle kjenner.Lica er et navn alle kjenner.

tror nok mye mosjon og kutte ned på snop er tingen, har selv slanket meg i full fart før syden tur, og da jeg kom ned å spiste normalt igjen var kiloene fort på plass igjen..

Storesøster des 02
lille gullet kom på terminen 1. april 07
Lica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2004, 10:17   #24
Supermedlem

Cemi sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Toten
Meldinger: 1,194
Blogginnlegg: 3
Cemi er fantastisk mot andre.Cemi er fantastisk mot andre.Cemi er fantastisk mot andre.Cemi er fantastisk mot andre.Cemi er fantastisk mot andre.Cemi er fantastisk mot andre.Cemi er fantastisk mot andre.Cemi er fantastisk mot andre.Cemi er fantastisk mot andre.Cemi er fantastisk mot andre.Cemi er fantastisk mot andre.

Diet fuel, jeg vil igså ha de
Gammel 03-08-2004, 12:10   #25
Seniormedlem

sisle sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 2,806
sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.

Du burde vel klare 5 kg på en måned dersom du holder deg til Grete Roede og klarer å legge inn en halvtime trim om dagen?
sisle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2004, 12:15   #26
Supermedlem

dharma sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Trøndelag
Meldinger: 875
dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av sisle
Du burde vel klare 5 kg på en måned dersom du holder deg til Grete Roede og klarer å legge inn en halvtime trim om dagen?
Jeg gikk ned minst en kg i uka når jeg fulgte GR.
20min rask spasertur hver dag, minst 3 liter vann gjerne mer og husk og hold måltidene.

Utrolig synd at jeg vet hvordan det gjøres, men ikke klarer å følge det selv.
dharma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2004, 12:38   #27
Seniormedlem

sisle sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 2,806
sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av dharma
Utrolig synd at jeg vet hvordan det gjøres, men ikke klarer å følge det selv.
Jo takk - det vet jeg "alt" om!
sisle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2004, 12:50   #28
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg blir helt oppgitt, jeg. Hvis man føler at man veier for mye får man gjøre noe med det, men det bør skje langsomt ellers ødelegger man fordøyelse, helse og forbrenning. Du får heller prøve å stålsette deg i fht å ikke se helt ut som deg selv, bruke tid i syden til å jogge litt, svømme og spise sunt. Neste år kan du se helt smashing ut! All rask vektnedgang gjør deg slapp i kroppen og også langsom vektnedgang vil gjøre deg slarkete hvis du ikke følger opp med trening. Vektreduksjon er ikke magi, det er kjedelig hardt arbeid- livstilsendring og matvaneendring. og endring gjør vondt. En liten pillekur gjør ikke så vondt, men gjør ikke godt på sikt heller.

Du må selvsagt bare pille og pulvre i vei, også får du kjøpe en litt stor bikini som du kan legge all den løse huden i.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2004, 19:15   #29
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2003
Sted: The Muppets Show
Meldinger: 893
ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Murmeldyret
Hvor lenge er det tilrådelig at man går på dem? Vet du om de inneholder Efedrin? Det er jo en del mennesker som har omkommet ved bruk av slankepiller som inneholder efedrin.
De inneholder ikke Efedrin.
ekkir er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2004, 19:33   #30
Seniormedlem

*Tomine* sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Tønsberg
Meldinger: 1,591
*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.*Tomine* er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av ekkir
De inneholder ikke Efedrin.
Tusen takk Da vet jeg hva jeg skal handle på neste sverige tur

Tidligere Murmeldyret....
*Tomine* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:32.