Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-08-2004, 20:14   #31
Supermedlem

Hegemoren sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 758
MP Rating: 0% (0)
Hegemoren har en strålende fremtid.Hegemoren har en strålende fremtid.Hegemoren har en strålende fremtid.Hegemoren har en strålende fremtid.Hegemoren har en strålende fremtid.Hegemoren har en strålende fremtid.Hegemoren har en strålende fremtid.Hegemoren har en strålende fremtid.Hegemoren har en strålende fremtid.Hegemoren har en strålende fremtid.Hegemoren har en strålende fremtid.
Sv: ned i vekt, fort!!!

Sitat:
Opprinnelig postet av ekkir
De inneholder ikke Efedrin.
Hei, jeg ble litt nysgjerrig jeg nå.. vet du om man får kjøpt dem i Norge også?

Mars 04 og Mars 06
Hegemoren er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2004, 21:37   #32
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

.....

Sist endret av -Leeka-; 04-05-2005 kl 20:39.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-08-2004, 21:55   #33
Medlem

Villi sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Meldinger: 344
Villi er fantastisk mot andre.Villi er fantastisk mot andre.Villi er fantastisk mot andre.Villi er fantastisk mot andre.Villi er fantastisk mot andre.Villi er fantastisk mot andre.Villi er fantastisk mot andre.Villi er fantastisk mot andre.Villi er fantastisk mot andre.Villi er fantastisk mot andre.Villi er fantastisk mot andre.

Herbalife! Men velg en dyktig distributør som bryr seg og kan hjelpe deg hele veien. Når du slanker deg trenger kroppen mye riktig næring...
Gammel 04-08-2004, 22:22   #34
Supermedlem

MysticalSaga sin avatar

Sted: Vestfold
Meldinger: 674
MysticalSaga er fantastisk mot andre.MysticalSaga er fantastisk mot andre.MysticalSaga er fantastisk mot andre.MysticalSaga er fantastisk mot andre.MysticalSaga er fantastisk mot andre.MysticalSaga er fantastisk mot andre.MysticalSaga er fantastisk mot andre.MysticalSaga er fantastisk mot andre.MysticalSaga er fantastisk mot andre.MysticalSaga er fantastisk mot andre.MysticalSaga er fantastisk mot andre.

Atkins og lavkarbo mat er nok det beste du kan gjøre for kroppen din. Da går du nok ned mer enn 5 kg på så kort tid. Det har jeg gjort.
Piller er nok ikke så veldig bra for kroppen din.

www.atkins.com
www.karbojunkie.com (Her er det mange fine tips for nybegynnere)

Lykke til!
Gammel 05-08-2004, 14:02   #35
VIP-Medlem

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 8,738
Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvis du er SÅÅ desperat som du høres ut nå (villig til å slanke deg på en måte som gjør at du blir feitere etterpå, for å være tynn i Syden...), så kan det da ikke være HELT umulig å komme seg ut i skauen og løpe annenhver dag? Det er jo bare snakk om en måned?

Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-08-2004, 14:36   #36
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Gå å svøm og spis mest mulig sunn mat.Prøv å røre på deg så mye du kan.
Jeg kuttet ut forskjellige ting.Og jeg spiser lite.
Har gått ned 4 kg på en mnd.Veiet meg i dag.Fikk sjokk pga det er 4-5 uker siden sist jeg veide meg.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-08-2004, 15:14   #37
Supermedlem

dharma sin avatar

Sted: Trøndelag
Meldinger: 875
dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.

Når du allerede går på GR hadde jeg ikke bille begynt å blande borti andre slankemetoder som f.eks atkins, det blir jo helt forskjellige prisipper og det du allerede driver med(og sikkert har betalt en del for) vil jo være ganske bortkastet.
Er du skikkelig streng på GR og trimmer så skal det være fullt mulig å gå ned 5kg på en måned.
dharma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:28.