Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål


Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-02-2009, 20:38   #1
Veteranmedlem
 
Humlesnurr sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,669
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.
Noen har vært på sukker.no på min pc- hvordan finne ut av det?

Ja, nå skulle jeg altså gå inn på superkul.no fra min pc her. Da jeg skrev inn bokstavene, kom det opp masse hjerter nedover, og masse sider fra sukker.no, med div innhold, som mottatt melding fra medlemmer (sto nedover der man skriver inn teksten der). Så da lurte jeg på hva dette var for noe, og gikk inn. Man måtte skrive inn brukernavn og passord, og når jeg trykket nedover pil på brukernavn, fikk jeg opp 4 stykker som tilsynelatende var brukt der fra før. Alle var brukernavn på menn.

Jeg har aldri vært på siden, og sambo sier at det heller ikke er ham. Hvordan kan jeg finne ut hvem det er da? Er det noen mulighet til å finne ut av passordet som er brukt? Jeg laget en egen profil der, kun for å kunne søke opp de profilene som er brukt på min pc, og fant ingen som var fra samme fylke som meg engang. Hva er dette for noe da? Noen som vet??
__________________





Humlesnurr er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2009, 20:53   #2
Seniormedlem
 
Ellaell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 1,897
MP Rating: 0% (0)
Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen har vært på sukker.no på min pc- hvordan finne ut av det?

Om brukernavnet (her navnene) kommer opp på innloggingsiden (på samme måte som om du skulle logget inn her på NM), må det jo bety at noen har logget inn fra nettopp den PCen? Noe annet har ikke jeg opplevd i alle fall.
Du kan kanskje gå på loggen og se når denne sukker-siden er besøkt? Med mindre den er slettet, da.
__________________
Lillerusk født november 08
"For deg, tusen ganger til"
Ellaell er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2009, 20:56   #3
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 17
MP Rating: 0% (0)
BeFs er som en lysfontene.BeFs er som en lysfontene.BeFs er som en lysfontene.BeFs er som en lysfontene.BeFs er som en lysfontene.BeFs er som en lysfontene.BeFs er som en lysfontene.BeFs er som en lysfontene.BeFs er som en lysfontene.BeFs er som en lysfontene.BeFs er som en lysfontene.
Sv: Noen har vært på sukker.no på min pc- hvordan finne ut av det?

Er det mange andre som bruker din pc, bortsett fra deg og sambo?

Hvis det kun er dere to, er jo regnestykket veldig enkelt da ...
__________________
Snehvit på 3 år og Minsten på 6 måneder.
Størsta går på do nesten av seg selv, i mellomtiden går det selvfølgelig i tøybleier til begge to.
Ungene bakovervendt så lenge det går, helst opp i tenårene.

Jeg er en vanlig mann som godt liker å ta seg en øl på lørdagskvelden, men det holder som regel med den ene, hender det kanskje blir to, selvfølgelig når ungene er lagt. Røyken er kasta, snus på jobb, men prøver tyggis. Vanlig 8 til 16 jobb, fri i helgene, da får jeg mye tid sammen med barna.
BeFs er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2009, 21:00   #4
Supermedlem
 
Underlig sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Sted: Vestlandet
Meldinger: 865
MP Rating: 0% (0)
Underlig har et ubeskrivelig bra rykte.Underlig har et ubeskrivelig bra rykte.Underlig har et ubeskrivelig bra rykte.Underlig har et ubeskrivelig bra rykte.Underlig har et ubeskrivelig bra rykte.Underlig har et ubeskrivelig bra rykte.Underlig har et ubeskrivelig bra rykte.Underlig har et ubeskrivelig bra rykte.Underlig har et ubeskrivelig bra rykte.Underlig har et ubeskrivelig bra rykte.Underlig har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen har vært på sukker.no på min pc- hvordan finne ut av det?

Sitat:
Opprinnelig postet av BeFs Vis post
Er det mange andre som bruker din pc, bortsett fra deg og sambo?

Hvis det kun er dere to, er jo regnestykket veldig enkelt da ...
signerer
__________________
Underlig er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2009, 21:19   #5
Supermedlem
 
Brudulja sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 924
MP Rating: 0% (0)
Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.Brudulja har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen har vært på sukker.no på min pc- hvordan finne ut av det?

Sitat:
Opprinnelig postet av BeFs Vis post
Er det mange andre som bruker din pc, bortsett fra deg og sambo?

Hvis det kun er dere to, er jo regnestykket veldig enkelt da ...
Må nok signere denne jeg også.
__________________
18.06.06
28.05.08
Brudulja er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2009, 21:46   #6
Supermedlem
 
tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,363
MP Rating: 100% (10)
tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen har vært på sukker.no på min pc- hvordan finne ut av det?

Kan og hende at sukkersida kom opp pga reklame som er blitt lastet ned. Og brukernavnene som kommer opp kan være brukernavn som er brukt på andre steder som ikke har noen forbindelse med Sukker.no
__________________

tranquil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2009, 22:08   #7
Seniormedlem
 
Ellaell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 1,897
MP Rating: 0% (0)
Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen har vært på sukker.no på min pc- hvordan finne ut av det?

Sitat:
Opprinnelig postet av tranquil Vis post
Kan og hende at sukkersida kom opp pga reklame som er blitt lastet ned. Og brukernavnene som kommer opp kan være brukernavn som er brukt på andre steder som ikke har noen forbindelse med Sukker.no
Litt rart at hun finner de brukernavnene igjen på nettopp Sukker.no da...
__________________
Lillerusk født november 08
"For deg, tusen ganger til"
Ellaell er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2009, 22:17   #8
Seniormedlem
 
Catharina sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Sted: Bergens området
Meldinger: 2,746
MP Rating: 0% (0)
Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen har vært på sukker.no på min pc- hvordan finne ut av det?

Sitat:
Opprinnelig postet av BeFs Vis post
Er det mange andre som bruker din pc, bortsett fra deg og sambo?

Hvis det kun er dere to, er jo regnestykket veldig enkelt da ...
Signerer denne ja
__________________
Storesøster født 20. april 2005, 10dager på overtid

Lillesøster født 4.desember 2007, 10 dager på overtid.
Catharina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2009, 22:20   #9
Supermedlem
 
tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,363
MP Rating: 100% (10)
tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen har vært på sukker.no på min pc- hvordan finne ut av det?

Får ofte opp lister med forslag til brukernavn jeg, når jeg går inn på sider jeg aldri har vært på før, brukernavn til sider som dattera mi har brukt på andre nettsteder eller steder jeg har vært.

Humlesnurr sier jo og at hun ikke finner disse brukernavnene inne på Sukker.no
__________________

tranquil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2009, 22:22   #10
VIP-Medlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,733
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen har vært på sukker.no på min pc- hvordan finne ut av det?

Nå gikk jeg inn på siden og det kom ikke opp brukernavn fra andre da jeg prøvde.. Tastet tom noen bokstaver for å se om det kom noe automatisk men det gjorde ikke det. Dersom det dukker opp brukernavn er det nok noen som har vært der ja..
__________________
Awake and unafraid
Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:35.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com