Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-02-2009, 22:27   #11
Supermedlem

embla_ sin avatar

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 867
MP Rating: 0% (0)
embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.
Sv: Noen har vært på sukker.no på min pc- hvordan finne ut av det?

Sitat:
Opprinnelig postet av tranquil Vis post
Får ofte opp lister med forslag til brukernavn jeg, når jeg går inn på sider jeg aldri har vært på før, brukernavn til sider som dattera mi har brukt på andre nettsteder eller steder jeg har vært.

Sånn var det på den forrige dataen min også!!

embla_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2009, 22:36   #12
Urt
Seniormedlem

Urt sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: På toppen
Meldinger: 2,642
Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjem ikkje det litt ann på kva nettlesar ein bruker ? ( om forskjellige brukernavn kjem opp eller ikkje )

Fotorier, min lille fotoblogg
Urt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2009, 22:43   #13
Seniormedlem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 2,919
Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.

Signerer Urt. Om loggen ikke er slettet, så kan du gå inn og finne ut dato og klokkeslett for når det eventuelt har logget seg på noen fra din maskin, om du var hjemme, hadde barnevakt, besøk som lånte pc osv.
Gammel 01-02-2009, 22:45   #14
Supermedlem

xtina sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 1,469
MP Rating: 100% (1)
xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg tror det kan være en mulighet for at brukernavnene ikke behøver å være brukt til å logge inn på Sukker, men andre sider. Men noen må ha vært inne på sukker, helt klart.

Om det er bare deg og mannen din som bruker pc-en bør han i det minste kjenne igjen brukernavnene, og gi en forklaring på hvor han bruker dem synes jeg.

xtina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2009, 22:55   #15
Supermedlem

ChiChi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 853
ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.

hun sier jo at hun finner disse brukernavnene på sukker.no, men at de IKKE er ifra samme fylke.
så er jo noen som har logget inn på den siden da....

Aug, 2005

"Strength of my life" 2007

25.07.2009

ChiChi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2009, 23:03   #16
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2008
Sted: Molde
Meldinger: 9
Underligmannen er fantastisk mot andre.Underligmannen er fantastisk mot andre.Underligmannen er fantastisk mot andre.Underligmannen er fantastisk mot andre.Underligmannen er fantastisk mot andre.Underligmannen er fantastisk mot andre.Underligmannen er fantastisk mot andre.Underligmannen er fantastisk mot andre.Underligmannen er fantastisk mot andre.Underligmannen er fantastisk mot andre.Underligmannen er fantastisk mot andre.

Altså, følgende er iallfall sikkert:
1. Du kan ikke få opp nettstedet i adressefeltet på den måten du beskriver uten at noen har skrevet inn adressen eller besøkt den på den PC'en. Det holder ikke med reklame på en annen side.
2. Brukernavnene som lagres i en nettleser er normalt forbundet med nettstedet (altså sukker.no) og vil ikke komme opp som forslag andre steder (jeg sier normalt og mener da Internet Explorer og Firefox, det fins mange andre nettlesere og ikke alle fungerer likt).
3. Dersom du finner igjen brukernavnene som profiler inne på sukker.no så er saken klinkende klar: da har noen logget inn fra den PC'en som har disse profilene. De kan ikke hoppe inn på PC'en fra internett eller noe annet tilsvarende mystisk.

At det ikke fins profiler fra ditt fylke sier i grunnen ingen verdens ting, han legger neppe inn hjemmeadressen hvis samboeren din driver med tull.

Vil presisere_ Dersom du får opp mange linjer i historikken i adressefeltet i nettleseren hvor det refereres til sukker.no, meldinger på denne siden, inbox referanser (dette kan du lese ut av adresselinjene) så er det liten tvil om at noen har besøkt dette nettstedet med en eller flere profiler og logget inn. Det er dog tenkelig at profilnavnene du får opp som forslag i login kommer fra andre nettsteder.

Sist endret av Underligmannen; 01-02-2009 kl 23:15.
Underligmannen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2009, 23:44   #17
Seniormedlem

maya 80 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: sørlandet
Meldinger: 2,142
Blogginnlegg: 1
maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.

vel jeg gikk på sukker.no..og trykket på logg inn..og da kom det en haug med navn her på folk jeg har søkt etter på nettby f.eks

maya 80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2009, 23:45   #18
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 17
BeFs er som en lysfontene.BeFs er som en lysfontene.BeFs er som en lysfontene.BeFs er som en lysfontene.BeFs er som en lysfontene.BeFs er som en lysfontene.BeFs er som en lysfontene.BeFs er som en lysfontene.BeFs er som en lysfontene.BeFs er som en lysfontene.BeFs er som en lysfontene.

Men la oss ikke kutte og røre opp salaten før vi har fått bekreftet saker og ting.

Edit: Jeg får også opp brukernavn jeg har søkt på i andre sammenhenger, i innlogginsfeltet på sukker.no - bruker firefox. Men at man får det opp som adresser i adressefeltet er bare merkelig.

Jeg er en vanlig mann som godt liker å ta seg en øl på lørdagskvelden, men det holder som regel med den ene, hender det kanskje blir to, selvfølgelig når ungene er lagt. Røyken er kasta, snus på jobb, men prøver tyggis. Vanlig 8 til 16 jobb, fri i helgene, da får jeg mye tid sammen med barna.

Sist endret av BeFs; 01-02-2009 kl 23:49.
BeFs er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2009, 23:47   #19
Supermedlem

Elanesse sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 881
Elanesse har et ubeskrivelig bra rykte.Elanesse har et ubeskrivelig bra rykte.Elanesse har et ubeskrivelig bra rykte.Elanesse har et ubeskrivelig bra rykte.Elanesse har et ubeskrivelig bra rykte.Elanesse har et ubeskrivelig bra rykte.Elanesse har et ubeskrivelig bra rykte.Elanesse har et ubeskrivelig bra rykte.Elanesse har et ubeskrivelig bra rykte.Elanesse har et ubeskrivelig bra rykte.Elanesse har et ubeskrivelig bra rykte.

Noen har logget seg inn fysisk fra din PC ja. Ingen tvil. Da gjenstår det bare å finne ut hvem.
Gammel 02-02-2009, 00:11   #20
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Sør for Trondheim
Meldinger: 2,200
Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.Monica84 har en strålende fremtid.

Vet du...sånn er det på min pc å!

Jeg vet adr kommer opp pga at jeg trykka på en reklame på bloggen til ei venninne her for ikke lenge siden.....
Men nickene???? hmmmmm....
tonepi og tinepi......

Vet at det ikke er sambo
Han er knapt på pcn for å betale regninger..og det er ikke meg.
Og ingen andre bruker min pc.
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:32.