Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-12-2007, 20:59   #101
Seniormedlem

Hope3 sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 2,472
MP Rating: 100% (2)
Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Til Angelica: Ser du stjernene liten?

Jeg føler virkelig med dere i sorgen- dette er bare meningsløst....
Gammel 05-12-2007, 21:12   #102
Seniormedlem

Munin33 sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,637
MP Rating: 100% (4)
Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.Munin33 har en strålende fremtid.

Jeg føler med dere i sorgen
Gammel 05-12-2007, 21:18   #103
Supermedlem

j@9ke sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 1,159
MP Rating: 0% (0)
j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.j@9ke har en strålende fremtid.

Kjære Jannicke og heile din familie.

Ord blir så fattige, jeg finner ingen som uttrykker min medfølelse dupt nok.
-Tårene renner, for deg og dine!
Kondolerer.

Lykkelig mamma til solstrålen 05

j@9ke er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-12-2007, 18:23   #104
Supermedlem

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Akershus
Meldinger: 511
moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.

Føler med deg og dine.

Sist endret av moranne; 07-12-2007 kl 11:02.
moranne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-12-2007, 20:07   #105
Veteranmedlem

Little my sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 3,370
Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.

Min aller dypeste medfølelse kjære J@nnickemor
Håper dere finner styrke i hverandre til å takle sorgen og savnet etter den herlige jenta deres. Tenker på dere!
Gammel 06-12-2007, 20:19   #106
Seniormedlem

Blondie sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 2,098
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 100% (1)
Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.

NEII!!!
Jeg har fulgt lille Angelica og hennes tapre kamp helt siden hun ble født og har mange ganger latt meg røre av deres og hennes styrke. Det var et mirakel at hun overlevde den gangen og det gjorde meg så inderlig glad og trygg å vite at dere fikk beholde jenta deres mot alle odds...
Derfor var det så uvirkelig å lese dette i dag.
Jeg sender dere mange varme klemmer og tanker i denne vonde tiden, å begrave sitt eget barn er det verste man kan oppleve som menneske tror jeg.

Lille Angelica har rørt ved mange hjerter iløpet av livet og jeg glemmer aldri alle de nydelige bildene av jenta deres. Takk for at du har vært så flink til å dele henne med oss.

Hjertet mitt blør for dere nå...
Varme klemmer fra en med-englemamma
Gammel 06-12-2007, 20:25   #107
Supermedlem

Marilyn sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 695
MP Rating: 100% (3)
Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.

Ord blir fattige.

Føler med deg og dine
Marilyn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-12-2007, 20:32   #108
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 19
annemor75 er et navn alle kjenner.annemor75 er et navn alle kjenner.annemor75 er et navn alle kjenner.annemor75 er et navn alle kjenner.annemor75 er et navn alle kjenner.annemor75 er et navn alle kjenner.annemor75 er et navn alle kjenner.annemor75 er et navn alle kjenner.annemor75 er et navn alle kjenner.annemor75 er et navn alle kjenner.annemor75 er et navn alle kjenner.

Så utrolig vakre ord
Så utrolig vakker jente
Mine tanker går til dere
annemor75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-12-2007, 11:16   #109
Medlem

LeneG sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Stjørdal
Meldinger: 262
LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.

Så kom tårene igjen! Så utrolig trist. Dere har opplevd det verste en kan oppleve som foreldre. Jeg er en av de få, av alle, som han si at jeg vet akkurat hvordan dere har det. For vi har også mistet en sønn.
Dette diktet er så rørende og det sier så mye. Det hjalp meg til å komme igang med å skrive dikt til min sønn til hans begravelse.
Vet dere har en veldig tøff tid i vente. Men som en mager trøst så kommer en videre med livet sitt sammen med sorgen, og livet blir mer som før etterhvert, selv om det blir med en sorg i hjertet.
Gammel 07-12-2007, 12:54   #110
Seniormedlem

LilleBlomst sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,392
LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.

Jeg har flere ganger begynt å skrive her, men har alltid manglet de rette ordene.Det var så trist å høre om Angelica, hun var en nydelig jente. Skal tenne et lys for henne ikveld.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:40.