Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-12-2007, 10:06   #51
Seniormedlem

Qtek sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Ett sted i Norge :)
Meldinger: 1,818
MP Rating: 0% (0)
Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.Qtek har en strålende fremtid.
Sv: Til Angelica: Ser du stjernene liten?

Kjære Jannicke.

Jeg vet ikke hva jeg skal si - eller skrive til dere nå. Alt er så ubeskrivelig.
Prøvde å skrive noen ord til deg i går, men tårene flommer over for dere. Ble istede sittende å titte på bilder fra da jeg var så heldig å få møte Angelica.
Mest av alt har jeg bare lyst til å sette meg i bilen og kjøre til deg. Gi deg en varm og god klem.

Jeg husker godt julen 2004. Vi hadde "snakket" litt sammen på PM før dere hadde fikk den triste beskjeden.
Og siden har jeg prøvd å følge med dere så godt jeg kan.
Fulgt med på alle operasjonene, vært ofte innom hjemmesiden til Angelica. Fulgt med på husbygging og alle små opp og nedturer.

Håper dere husker å ta vare på hverandre i denne vanskelige tiden.

Jeg tenker masse på dere, Jannicke. Angelica vil alltid ha en spesiell plass inni meg, sammen med deg. Du er ett unikt menneske, som deler mye av deg selv.

Stor klem fra

"Lillesøster"
Qtek

Tenner ett lys for Angelica sitt minne.

Qtek er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-12-2007, 11:00   #52
Medlem

sibba77 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 462
sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.

tenker på dere..
Gammel 02-12-2007, 12:41   #53
Veteranmedlem

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 3,820
MP Rating: 100% (1)
Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er vanskelig å formulere noe fornuftig, som kan trøste i en sånn situasjon... Jeg vil du skal vite at Angelica har gjort et stort inntrykk på alle oss som har fulgt dere helt fra svangerskapet og hun var jo vår lille store heltinne i febbisklubben som knuste alle de dystre spådommene som dere fikk før fødselen hennes.

Jeg tenker på dere i sorgen og minnes en fantastisk liten jente som levde så alt for kort

Takk for at vi fikk se det fine bilde av gulljenta
Gammel 02-12-2007, 13:36   #54
Supermedlem

Azura sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 969
MP Rating: 100% (1)
Azura har en strålende fremtid.Azura har en strålende fremtid.Azura har en strålende fremtid.Azura har en strålende fremtid.Azura har en strålende fremtid.Azura har en strålende fremtid.Azura har en strålende fremtid.Azura har en strålende fremtid.Azura har en strålende fremtid.Azura har en strålende fremtid.Azura har en strålende fremtid.

.....

Sist endret av Azura; 11-05-2008 kl 07:50.
Azura er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-12-2007, 13:48   #55
Seniormedlem

Tiili sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,973
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.

Gammel 02-12-2007, 13:55   #56
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 16,922
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Tårene er mange her ja... kondolerer så masse.

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-12-2007, 16:42   #57
Supermedlem

Husmusa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 914
Husmusa har et ubeskrivelig bra rykte.Husmusa har et ubeskrivelig bra rykte.Husmusa har et ubeskrivelig bra rykte.Husmusa har et ubeskrivelig bra rykte.Husmusa har et ubeskrivelig bra rykte.Husmusa har et ubeskrivelig bra rykte.Husmusa har et ubeskrivelig bra rykte.Husmusa har et ubeskrivelig bra rykte.Husmusa har et ubeskrivelig bra rykte.Husmusa har et ubeskrivelig bra rykte.Husmusa har et ubeskrivelig bra rykte.

All min medfølelse

Husmusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-12-2007, 17:45   #58
VIP-Medlem

Lykketrollet_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,747
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Kondolerer så masse.
Kjempefint bilde av henne!
Gammel 02-12-2007, 17:45   #59
MTB
Seniormedlem

MTB sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 2,460
MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.

Gammel 02-12-2007, 19:40   #60
Supermedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 1,213
Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.Kitt har en strålende fremtid.

Jeg gråter sammen med dere over nydelig Angelica.
Har "fulgt" dere helt fra hun lå i magen, og "tatt del i" livet hennes gjennom det du har skrevet. Jeg er takknemlig for at jeg fikk kjenne henne litt på denne måten. En herlig jente.

Hvil i fred, og lek med de andre englebarna, Angelica

Trekløveret

Kitt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:23.