Jeg husker så godt da du fortalte om den tunge beskjeden dere fikk før Angelica ble født om at dette ikke så bra ut. Jeg husker hvor mye vi fulgte med da vi visste at fødselen fant sted, og jeg husker dere fikk gratulasjon ved 1 mnds dagen for alle var så glad for at dere hadde fått ha Angelica hos dere så lenge. Jeg husker også hvor ofte jeg måtte innom NM da jeg visste Angelica skulle opereres, og jeg husker hvor godt det var å se bilder av henne og se at hun vokste seg til å bli en vidundelig herlig stor jente.
Det jeg husker aller aller best med Angelica er de fantastiske nydelige øynene hennes. Store flotte øyne som førte henne rett inn i manges hjerter. Øyne som man aldri kan glemme om man først har sett de.
I ett innlegg jeg skrev til deg like etter Angelica ble født la jeg ved denne lenken til en side som jeg synes er utrolig vakker
http://bunnybeat.org/specialchild.html
Jeg tenker på dere hver gang jeg er innom og kikker på siden. Angelica har vært veldig heldig med dere som foreldre. Jeg har inntrykk av at hun har blitt veldig godt tatt vare på og fått all oppfølging det har vært mulig å gi. Forstår godt det er stille og tomt hjemme hos dere nå. Tenker at lillebror også merker dette.
Jeg kondolerer så mye med tapet av lille store tapre Angelica. Hun har gjort større inntrykk på mange flere enn ganske mange mennesker gjør i løpet av et helt liv.
Jeg ønsker dere alt godt videre. Tusen takk for at du har latt oss bli litt kjent med Angelica.
Varm klem fra meg