Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-12-2007, 19:36   #41
Seniormedlem

Kristine_ sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,362
MP Rating: 0% (0)
Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.
Sv: Til Angelica: Ser du stjernene liten?

For et utrolig vakkert lite barn og for et fint minne dere har av henne i badekaret der. Et sånt strålende smil mens hun ser på dem hun er glad i.....!

Klumpen sitter langt oppe i halsen, og ja - tårene renner... Sterkt!

Kristine_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2007, 19:40   #42
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,435
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjære vennen min, ord blir fattige
Tenker på dere så masse i denne tunge tiden
Gammel 01-12-2007, 22:08   #43
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,806
Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.Minon har en strålende fremtid.

Jeg husker så godt da du fortalte om den tunge beskjeden dere fikk før Angelica ble født om at dette ikke så bra ut. Jeg husker hvor mye vi fulgte med da vi visste at fødselen fant sted, og jeg husker dere fikk gratulasjon ved 1 mnds dagen for alle var så glad for at dere hadde fått ha Angelica hos dere så lenge. Jeg husker også hvor ofte jeg måtte innom NM da jeg visste Angelica skulle opereres, og jeg husker hvor godt det var å se bilder av henne og se at hun vokste seg til å bli en vidundelig herlig stor jente.

Det jeg husker aller aller best med Angelica er de fantastiske nydelige øynene hennes. Store flotte øyne som førte henne rett inn i manges hjerter. Øyne som man aldri kan glemme om man først har sett de.

I ett innlegg jeg skrev til deg like etter Angelica ble født la jeg ved denne lenken til en side som jeg synes er utrolig vakker http://bunnybeat.org/specialchild.html

Jeg tenker på dere hver gang jeg er innom og kikker på siden. Angelica har vært veldig heldig med dere som foreldre. Jeg har inntrykk av at hun har blitt veldig godt tatt vare på og fått all oppfølging det har vært mulig å gi. Forstår godt det er stille og tomt hjemme hos dere nå. Tenker at lillebror også merker dette.

Jeg kondolerer så mye med tapet av lille store tapre Angelica. Hun har gjort større inntrykk på mange flere enn ganske mange mennesker gjør i løpet av et helt liv.

Jeg ønsker dere alt godt videre. Tusen takk for at du har latt oss bli litt kjent med Angelica.

Varm klem fra meg
Gammel 01-12-2007, 22:15   #44
Supermedlem

tranquil sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,315
MP Rating: 100% (10)
tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.

Kondolerer så masse til dere.

tranquil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2007, 22:36   #45
Supermedlem

Eli73 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 549
Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.

Nydelig dikt til en herlig jente-
Så flott bilde det var av Angelica i badekaret.
Tenker på dere.
Mange klemmer
Gammel 01-12-2007, 22:44   #46
Medlem

Turbomamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Drammen
Meldinger: 338
Turbomamma har en strålende fremtid.Turbomamma har en strålende fremtid.Turbomamma har en strålende fremtid.Turbomamma har en strålende fremtid.Turbomamma har en strålende fremtid.Turbomamma har en strålende fremtid.Turbomamma har en strålende fremtid.Turbomamma har en strålende fremtid.Turbomamma har en strålende fremtid.Turbomamma har en strålende fremtid.Turbomamma har en strålende fremtid.

Så brått skjedde det altså.... Det er ikke vanskelig å forstå at det var et sjokk.... Selv om dere visste at dere ikke ville få ha henne så lenge, så var det sikkert ikke slik dere hadde forestilt dere at hun skulle reise...
Så utrolig godt med det bildet av henne siste kvelden....
Det ser ut til å være ei fornøyd lita jente som forlot dere.. Fornøyd og mett, for det livet dere gav henne, det ble helt ubeskrivelig! Tiden dere fikk sammen - så positiv! Tross smerter, ubehag, medisiner, sykehusopphold...

Ønsker dere alt godt, det skal du vite.
William -06 (født i uke 29 pga PPROM uke 15 & 21)
Info om vannavgang: PPROM
Vi var med i "Jordmødrene" på nrk1
Turbomamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2007, 23:26   #47
Supermedlem

Dionne sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 609
Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.

Min dypeste medfølelse.....
Gammel 01-12-2007, 23:30   #48
Seniormedlem

Effie sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Utenfor Drammen
Meldinger: 1,791
Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.Effie har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har ikke ord Har tenkt mye på dere

Det er en stor begivenhet å bestemme seg for å få barn. Du bestemmer at du alltid kommer til å ha hjertet ditt gående utenfor kroppen din.
Effie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2007, 23:47   #49
Æresmedlem

emin sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 10,069
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er vondt å lese at Angelica er borte. Sender dere mange tanker og klemmer i en tung tid.

sitter bakovervendt i Britax Secura og Britax TWE
Hobbyblogg
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-12-2007, 06:31   #50
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 4,629
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Kondolerer

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:07.